Gjest womanwoman Skrevet 28. oktober 2009 #21 Skrevet 28. oktober 2009 Men det er klokt av deg . Er du selv kunn enn ordinær 5 er på skjønnhets skalaen - og sammen med en 10 er - smellvakker kvinne . - Tenk hvor sjalu du blir og uttygg på henne , når hun går ut alene - du vet mange prøver seg og hun får stadig vekk tilbud fra andre menn , som kanskje er kjekkere enn deg og tjener mye mer enn deg ... Som sagt - jeg tror en 10 er vil ha sterk tilbøyelighet for å falle pladask om hun skulle møte på en annen 10 mann ... .Så du ville levd i konstant angst for å miste henne ...og plages med masse sjalusi . Derfor - hold deg vekk fra 9 - og 10 erne ...la de finne hverandre heller . Det er alle best tjent med - og man ungår å skuffe og såre folk . Derfor er det bra det finnes egen sjekke side for beautiful people : ) haha spar meg womanwoman. vi vet alle at du ikke hadde nådd gjennom på denne siden, spesielt når du har sagt at du har sameblod i deg. da er det en umulighet at du kan være en 9-er 10-er. og vi har alle lest om dine misslykkede forsøk på å få menn, kutt ug å lek. mvh hilde
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 28. oktober 2009 #22 Skrevet 28. oktober 2009 haha spar meg womanwoman. vi vet alle at du ikke hadde nådd gjennom på denne siden, spesielt når du har sagt at du har sameblod i deg. da er det en umulighet at du kan være en 9-er 10-er. og vi har alle lest om dine misslykkede forsøk på å få menn, kutt ug å lek. mvh hilde alle vet at womanwoman er en eller annen burugle eller kåt fjortisgutt som er her på forumet enten for å trolle eller forsøke å framheve seg selv. ikke svar henne
Tante Skrevet 28. oktober 2009 #23 Skrevet 28. oktober 2009 Hvis du setter likhetstegn mellom inteligens og rettskriving - da forteller det mer om deg ! Hvor inteligent er egentlig du da ? Som uttaler deg slik ... Jeg setter ingen likhettegn mellom "inteligens" og "rettskriving", men som du selv beviser trengs det en viss grad av intelligens for å mestre rettskrivning. Jeg regner meg selv som ganske intelligent, og om man skal følge IQ-testene så stemmer det. Og du?
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #24 Skrevet 28. oktober 2009 Ja - men det er en veldig tom og fattig trøst for de pene ..at de kan velge å vrake blant alle de som ligger godt under dem selv utseendemessig .... Hva hjelper det om man ikke greier føle noe ekte for disse , ikke føler et lite snev av forelskelse engeng eller tiltrekning mot dem ...mens ALLE prøver seg på deg og vil ha deg bare forde du er pen . Men ingen som ligner deg selv - som er DET du selv søker etter . Finnes der ute . Det er deprimerende syns jeg . Pene lever ikke for å gjøre alle andre lykkelige . De vil SELV også føle forelskelse , ekte tiltrekning og begjær - og føle man har truffet sin " like " ...slik som alle andre . Som sagt - pene vil ha en som ligner dem selv - og er like dem selv på utseende skalaen . Ærlig talt - mange menn har prøvd seg på meg - men bare 1 % - 2 % , alltså noen meget få av dem - har falt i smak , har jeg selv følt tiltrekning til og intresse for . Det er dødtfødt og ingen trøst at alle 2 , 3 , 4 , 5 , 6 osv - vil ha 8 - 9 er`n .... Men 9 ern finner alldri nesten en annen 9er eller 10 er . Så - da er man dømt til å ta til takke med det man får og som er ok nok - eller forbli evig på leting - etter sin sterkt savnede 9 - 10 er . Som finnes meget få av eller allerede er opptatt . Eeeler er for gammel for deg osv . Skjønner du .... Er ikke slik heller at en 9 er forelsker seg i en 3 er ...heller . Så er ikke enkelt . Woman nå må du slutte hahaha. Du dummer deg ut hele tiden...
Gjest womenwomen Skrevet 28. oktober 2009 #25 Skrevet 28. oktober 2009 alle vet at womanwoman er en eller annen burugle eller kåt fjortisgutt som er her på forumet enten for å trolle eller forsøke å framheve seg selv. ikke svar henne Misunnelige stygge kvinnelige troll er dere ..er vant til dere ....og sjalusien deres ....he he Hvorfor svarer dere meg ...har ikke bedt dere om deres meninger eller svar på noe som helst her inne . Jeg ignorerer dere heretter .Svarer kunn menn ....
Gjest Gjest_Sebastian_* Skrevet 28. oktober 2009 #26 Skrevet 28. oktober 2009 Ja - men det er en veldig tom og fattig trøst for de pene ..at de kan velge å vrake blant alle de som ligger godt under dem selv utseendemessig .... Hva hjelper det om man ikke greier føle noe ekte for disse , ikke føler et lite snev av forelskelse engeng eller tiltrekning mot dem ...mens ALLE prøver seg på deg og vil ha deg bare forde du er pen . Men ingen som ligner deg selv - som er DET du selv søker etter . Finnes der ute . Det er deprimerende syns jeg . Pene lever ikke for å gjøre alle andre lykkelige . De vil SELV også føle forelskelse , ekte tiltrekning og begjær - og føle man har truffet sin " like " ...slik som alle andre . Som sagt - pene vil ha en som ligner dem selv - og er like dem selv på utseende skalaen . Ærlig talt - mange menn har prøvd seg på meg - men bare 1 % - 2 % , alltså noen meget få av dem - har falt i smak , har jeg selv følt tiltrekning til og intresse for . Det er dødtfødt og ingen trøst at alle 2 , 3 , 4 , 5 , 6 osv - vil ha 8 - 9 er`n .... Men 9 ern finner alldri nesten en annen 9er eller 10 er . Så - da er man dømt til å ta til takke med det man får og som er ok nok - eller forbli evig på leting - etter sin sterkt savnede 9 - 10 er . Som finnes meget få av eller allerede er opptatt . Eeeler er for gammel for deg osv . Skjønner du .... Er ikke slik heller at en 9 er forelsker seg i en 3 er ...heller . Så er ikke enkelt . Hei, fælt så mye til skryt......... Det hadde vært morsomt å se et bilde av deg, for å vurdere og rate deg på 1-10 skala`en. Mye som spiller inn om hva som er pent.
Gjest womenwomen Skrevet 28. oktober 2009 #27 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg setter ingen likhettegn mellom "inteligens" og "rettskriving", men som du selv beviser trengs det en viss grad av intelligens for å mestre rettskrivning. Jeg regner meg selv som ganske intelligent, og om man skal følge IQ-testene så stemmer det. Og du? Har aldri hatt bruk for IQ test .... I hvilken sammenheng ble du oppfordret til å ta en slik test ? Og av hvem ? Legen din kanskje ?
Tante Skrevet 28. oktober 2009 #28 Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Har aldri hatt bruk for IQ test .... I hvilken sammenheng ble du oppfordret til å ta en slik test ? Og av hvem ? Legen din kanskje ? tok den da kjæresten min holdt på med mensa-testing, av eget valg. Tror det er svært få som virkelig har bruk for en slik test, men det er mange som tar dem for moro skyld. Endret 28. oktober 2009 av Tante
Gjest womenwomen Skrevet 28. oktober 2009 #29 Skrevet 28. oktober 2009 tok den da kjæresten min holdt på med mensa-testing, av eget valg. Tror det er svært få som virkelig har bruk for en slik test, men det er mange som tar dem for moro skyld. Ok ! Da kan du sitte der å være inbildsk forde en i MENSA ville ha deg og du lot deg selv bli IQ testet av han ...og han syns du hold akkurat mål ...he he Dere fortjener hverandre : ) Så kan jeg sitte å være inbildsk forde alle vil ha meg ! t.o.m 22 åringer ...he he Ikke verst når en selv er over 30 ...
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #30 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har registrert meg der, og kommet inn. Ville bare teste det ut for moroskyld. Det er ikke sånn at alle som er der er ekstremt pene. Man stemmer jo inn ut i fra et bilde, så er man heldig med bilder kommer man inn. Det virker også som jenter med kløft blir som regel blir stemt inn uten å være spesiellt pene , og det er heller ikke bare kjekke gutter der. Alt i alt er det vel kanskje flere pene enn på andre nettsteder, men det er ikke sånn at man MÅ være kjempepen for å bli godkjent.
Gjest womenwomen Skrevet 28. oktober 2009 #31 Skrevet 28. oktober 2009 Hei, fælt så mye til skryt......... Det hadde vært morsomt å se et bilde av deg, for å vurdere og rate deg på 1-10 skala`en. Mye som spiller inn om hva som er pent. Det er fornuft jeg prøver å forklare . Noen som vet hvordan de pene tenker - må jo få lov å være talerør for dem her inne , uten å bli beskyldt for å være inbildsk . En 10 blir aldri forelsket i en 5 er ...glem det ! Det er bare noe dere selv drømmer om skal skje ... Ingen kjenner pene folk så godt som jeg gjør . Er jp det selv . Vet hvordan det er når alle vil ha kloa i deg ...he he
Tante Skrevet 28. oktober 2009 #32 Skrevet 28. oktober 2009 Ok ! Da kan du sitte der å være inbildsk forde en i MENSA ville ha deg og du lot deg selv bli IQ testet av han ...og han syns du hold akkurat mål ...he he Dere fortjener hverandre : ) Så kan jeg sitte å være inbildsk forde alle vil ha meg ! t.o.m 22 åringer ...he he Ikke verst når en selv er over 30 ... Du kan ihvertfall få faktaene korrekt før du begynner å bruke dem i sarkasme. Jeg er ikke "inbildsk". Jeg har aldri vært sammen med en i MENSA, og det var ikke kjæresten min som testet meg. Vi ble testet sammen, jeg for gøy, han for alvor, men han kom ikke inn. Vi er ikke sammen lenger, fordi han var for umoden for meg, så vi fortjener nok noen som passer bedre for oss begge to. Så får du være "inbildsk" over det du vil
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #33 Skrevet 28. oktober 2009 Det er fornuft jeg prøver å forklare . Noen som vet hvordan de pene tenker - må jo få lov å være talerør for dem her inne , uten å bli beskyldt for å være inbildsk . En 10 blir aldri forelsket i en 5 er ...glem det ! Det er bare noe dere selv drømmer om skal skje ... Ingen kjenner pene folk så godt som jeg gjør . Er jp det selv . Vet hvordan det er når alle vil ha kloa i deg ...he he Vær så snill lille ww. Jeg er mann og til og med jeg skjønner at dette du driver med er skryt fra ende til annen. Ingen pen person hadde hatt behov for å presisere hvor pen hun/han er på nettet foran fremmede. Jeg vet også at du er fra nordnorge og da har du sikkert også sameblod i deg, og da kan du bare glemme å komme inn på denne siden. Jeg har sett samiske kvinnfolk, og ja...ikke mye pent å si om dem akkurat Den peneste samekvinnen jeg noengang har sett er vel hun der helga pedersen og det sier vel sitt. Venligst kutt ut å framstill deg som noe du ikke er, det er bare trist
Gjest womenwomen Skrevet 28. oktober 2009 #34 Skrevet 28. oktober 2009 Du kan ihvertfall få faktaene korrekt før du begynner å bruke dem i sarkasme. Jeg er ikke "inbildsk". Jeg har aldri vært sammen med en i MENSA, og det var ikke kjæresten min som testet meg. Vi ble testet sammen, jeg for gøy, han for alvor, men han kom ikke inn. Vi er ikke sammen lenger, fordi han var for umoden for meg, så vi fortjener nok noen som passer bedre for oss begge to. Så får du være "inbildsk" over det du vil Jeg ville heller ikke hatt en mann som var betraktelig tregere i oppfattelsen enn meg ...he he Er så utrolig utmattende og slitsomt å måtte forklare ting gang på gang ...før de skjønner hovedpoenget . Så rett du gjord : ) Er ingenting galt i å være litt kry over at man skårer bra på en IQ test . Helt greit for meg . Har aldri hatt komplekser forde jeg ikke følte meg smart nok ... Hverken i skolesammenheng eller i hverdagslivet . Allt gikk strålende . Så tipper jeg har IQ så jeg klarer meg bra . Og det holder for meg .Må være vondt å være for inteligent , langt over gjennomsnittet - ikke bare fordeler ved det desverre . Grusomt å forstå mer enn andre ... En kan bli deprimert og ulykkelig av det . Helt sant .
Gjest Gjest_hilde_* Skrevet 28. oktober 2009 #35 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg ville heller ikke hatt en mann som var betraktelig tregere i oppfattelsen enn meg ...he he Er så utrolig utmattende og slitsomt å måtte forklare ting gang på gang ...før de skjønner hovedpoenget . Så rett du gjord : ) Er ingenting galt i å være litt kry over at man skårer bra på en IQ test . Helt greit for meg . Har aldri hatt komplekser forde jeg ikke følte meg smart nok ... Hverken i skolesammenheng eller i hverdagslivet . Allt gikk strålende . Så tipper jeg har IQ så jeg klarer meg bra . Og det holder for meg .Må være vondt å være for inteligent , langt over gjennomsnittet - ikke bare fordeler ved det desverre . Grusomt å forstå mer enn andre ... En kan bli deprimert og ulykkelig av det . Helt sant . haha jadda...her har vi selveste overmennsket woman. superintelligent og dritdeilig, likevel bruker du tiden på å sitte på nettet for å framheve deg selv med, uten at verken innhold eller stavelse rettferdiggjør dine meninger om deg selv. nope, tilbake til skolebenken med seg og slutt å undervurder folks intelligens. alle skjønner at du verken er pen eller smart. ha en ellers god aften
Gjest womenwomen Skrevet 28. oktober 2009 #36 Skrevet 28. oktober 2009 Vær så snill lille ww. Jeg er mann og til og med jeg skjønner at dette du driver med er skryt fra ende til annen. Ingen pen person hadde hatt behov for å presisere hvor pen hun/han er på nettet foran fremmede. Jeg vet også at du er fra nordnorge og da har du sikkert også sameblod i deg, og da kan du bare glemme å komme inn på denne siden. Jeg har sett samiske kvinnfolk, og ja...ikke mye pent å si om dem akkurat Den peneste samekvinnen jeg noengang har sett er vel hun der helga pedersen og det sier vel sitt. Venligst kutt ut å framstill deg som noe du ikke er, det er bare trist Det finns høyreiste svensk / norske samer som er vakre og lysblonde . Det finns lave små samer som er mørke og noen høye .Samer finns i både Norge og Sverige - og der er flere typer " samer " . Med forskjellige etniske trekk og svært varierende utseende . Det finnes både pene og drit stygge folk innen alle menneskeraser - også nordmenn varierer dramatisk i utseende fra pen til motbydelig stygge . Jeg er ikke samisk ,men har selvfølgelig røtter derfra vet jeg . Forøvrig er jeg av den høyreiste blonde typen ... ikke den lille tykke mørke dere ser på tv nordfra ala helge pedersn ..he he . Kan du påstå ALLE norske er pene bare forde de er norsk ? Finns mye fæle nordmenn også med vorter på nesen og damer digre , tykke og kraftigere enn trollene på senja ... å se på TV også fra sør norge blant nordmenn he he . Tenk om samene da skulle utbryte at herregud så stygge nordmenn er generelt ...siden de har kunn sett 1 på tv ...
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #37 Skrevet 28. oktober 2009 Det finns høyreiste svensk / norske samer som er vakre og lysblonde . Det finns lave små samer som er mørke og noen høye .Samer finns i både Norge og Sverige - og der er flere typer " samer " . Med forskjellige etniske trekk og svært varierende utseende . Det finnes både pene og drit stygge folk innen alle menneskeraser - også nordmenn varierer dramatisk i utseende fra pen til motbydelig stygge . Jeg er ikke samisk ,men har selvfølgelig røtter derfra vet jeg . Forøvrig er jeg av den høyreiste blonde typen ... ikke den lille tykke mørke dere ser på tv nordfra ala helge pedersn ..he he . Kan du påstå ALLE norske er pene bare forde de er norsk ? Finns mye fæle nordmenn også med vorter på nesen og damer digre , tykke og kraftigere enn trollene på senja ... å se på TV også fra sør norge blant nordmenn he he . Tenk om samene da skulle utbryte at herregud så stygge nordmenn er generelt ...siden de har kunn sett 1 på tv ... Så du skulle være vakker fordi du var blond? Sannheten er vel mørkt hår og olivenfarget hud er finere en blond å blek. Uansett, slutt å skryt ww. Jeg likte uansett at du hadde samerøtter, fordi det var et sympatisk trekk i en ellers usympatisk person som du framstiller deg som.
Gjest womenwomen Skrevet 28. oktober 2009 #38 Skrevet 28. oktober 2009 Så du skulle være vakker fordi du var blond? Sannheten er vel mørkt hår og olivenfarget hud er finere en blond å blek. Uansett, slutt å skryt ww. Jeg likte uansett at du hadde samerøtter, fordi det var et sympatisk trekk i en ellers usympatisk person som du framstiller deg som. Hva som er så sympatisk med det ?Jeg er stolt av at min bestefars far - var svensk same .Og han var uten om det vanlige høy og veldig kjekk mann har jeg blitt fortalt med knallblå øyne .Bare gøy å ha et spennende stamtre med både norsk , svensk , samisk og russisk bakom meg . Forøvrig syns jeg både svenske og russiske menn er mye kjekkere å se på - enn nordmenn generelt er ! De er høyere og penere - enn norske menn . Nordmenn har liksom ingen særpreg å se i ansiktet .. de mangler forfinede trekk . De er runde og bollete alle sammen .. eller digre og bollete og eller ofte små og tykke med kulemager ...eller ser rett og slett bare så kjedelig ut ...ingenting spesielt med dem . Så at dere rakker ned på andre folkeslags utseende - forstår jeg ikke . Syns eks svenskene slår dere i støvlene ...dere er ikke i nærheten engang selv i skjønnhet ..ha ha selv om dere tror det selv .Jeg heier ikke på nordmenn - selv om jeg er norsk selv . Syns jeg man skal være rettferdig - å ikke ta parti med eget land alltid ...når det ikke er fortjent - selvgodheten deres .
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 #39 Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Det er fornuft jeg prøver å forklare . Noen som vet hvordan de pene tenker - må jo få lov å være talerør for dem her inne , uten å bli beskyldt for å være inbildsk . En 10 blir aldri forelsket i en 5 er ...glem det ! Det er bare noe dere selv drømmer om skal skje ... Ingen kjenner pene folk så godt som jeg gjør . Er jp det selv . Vet hvordan det er når alle vil ha kloa i deg ...he he Har du glemt 5erne med penger og makt nå da? En velstående 5er mann har ingen problemer med å få ei 10er "gold digger" dame. Er selvfølgelig pengene og makten han representerer hun er forelsket i - men det er sikkert akkurat den samme rusen. Endret 28. oktober 2009 av Steinar40
Gjest womenwomen Skrevet 28. oktober 2009 #40 Skrevet 28. oktober 2009 Har du glemt 5erne med penger og makt nå da? En velstående 5er mann har ingen problemer med å få ei 10er "gold digger" dame. Det kan selvfølgelig hjelpe på - om han i tillegg er sjarmerende på sin måte . Men kunn penger alene - er ikke nok for meg . Jeg skal og vil ha ekte følelser for han og trives med han - om jeg skal holde ut mer enn 2 mnd sammen med han ...! Jeg har ikke tenkt å bedra meg SELV - resten av livet - kunn for penger .Det ville jeg følt meg ulykkelig av . Ærlig talt . Jeg har rotet med rike menn , men gått etter ca 2 - 3 mnd ... da orket jeg ikke mer . Følte det aldri kunne bli noe bra match, selv om jeg virkelig prøvde - kunne jeg ikke se meg selv sammen med den personen i år fremover , og da var det bare å gå ...og pengene ga jeg F... i . Er ikke det som gjør meg lykkelig ihvertfall .Har så jeg klarer meg selv - og det er nok for meg .Penger betyr egentlig lite for meg . Jeg er ikke eks avhengig av å kjøpe masse nye trendy klær og sminke hele tiden - for å se bra ut . Jeg er sexy og flott selv pakket inn i en søppelsekk - så hvorfor bruke tusenvis av kroner på klær og sminke ? Jeg blir ikke noe flottere av det likevell ...Sån tenker også de pene ...jeg trenger ikke strebe etter å se bra ut - når jeg gjør det naturlig .Selv om jeg bruker mine gamle ok klær . Har ikke slike shopping behov . Derfor betyr penger lite for meg . Kjærlighet og masse god erotikk betyr mye mer for meg - enn penger !Det gjør meg lykkelig ! Ikke masse nye klær , biler osv Forøvrig kjører jeg meget bra bil selv ...he he
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå