Gå til innhold

Beautyfulpeople.com

Fremhevede innlegg

Gjest womenwomen
Skrevet
At du ikke akkurat er noe fruktfat har vi jo skjønt, Steinar. Men at noe er gjeng pent, og at man er innehaver av dette kan være greit å få bekreftet.

Har vi fått en WW nr 2 her inne nå igjen ...Kan du ikke finne deg et annet nick name enn det - så de klarer holde oss to adskilt ?

Hilsen WW .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utseendet betyr mye. Ikke i betydning skjønnhet meen både menn og kvinner liker å se på folk som gjør det beste ut av det de har og er rene og pene.

Kvinner er kvinner verst og vil alltid være det. Så kvinner vil alltid rakke ned på mitt utseende. Greit å bekreftet at menn syns det er pent nok.

Gjest womenwomen
Skrevet
Ville ha en objektiv vurdering før jeg meldte meg ut igjen, ja. Ingenting med bekreftelse å gjøre.

Feil, og igjen tull og tøys. De vakreste menneskene er de som har levd. De som har smilerynker, hengeballer og lange pupper!

Kvinner er vakrest rundt 30 - 35 - 40 syns jeg ( om de holder seg bra da ) ! Da har de et helt annet sexappeal enn de hadde som 20 åringer .

Og sexappeal er tiltrekkende , spennende .. Menn liker " badgirls " - men ikke horer .Akkurat som kvinner ofte tiltrekkes av " badboys " - men det er bare et klengenavn på vanlige folk som er pene og har bra med sexappeal også !

Bekymrer meg ikke for å bli 35 - 40 ! Jeg vil i såfall være en flott 35 - 40 åring - sammenlignet med andre i den alder , uansett : )

En mann som var kjempepopulær og kjekk som 20 åring - er sansynligvis bare enda kjekkere når han blir 35 - 40 ...

Skrevet
Kvinner er vakrest rundt 30 - 35 - 40 syns jeg ( om de holder seg bra da ) ! Da har de et helt annet sexappeal enn de hadde som 20 åringer .

Og sexappeal er tiltrekkende , spennende .. Menn liker " badgirls " - men ikke horer .Akkurat som kvinner ofte tiltrekkes av " badboys " - men det er bare et klengenavn på vanlige folk som er pene og har bra med sexappeal også !

Bekymrer meg ikke for å bli 35 - 40 ! Jeg vil i såfall være en flott 35 - 40 åring - sammenlignet med andre i den alder , uansett : )

En mann som var kjempepopulær og kjekk som 20 åring - er sansynligvis bare enda kjekkere når han blir 35 - 40 ...

Kvinner er vakrest i 16-20 års alderen. Derfra er det bare nedoverbakke. Don't flatter your self. HAdde jeg fått valget mellom ei på 20 og ei avdanka gamle kone som deg hadde valget vært enkelt.

Jan

Gjest womenwomen
Skrevet
Utseendet betyr mye. Ikke i betydning skjønnhet meen både menn og kvinner liker å se på folk som gjør det beste ut av det de har og er rene og pene.

Kvinner er kvinner verst og vil alltid være det. Så kvinner vil alltid rakke ned på mitt utseende. Greit å bekreftet at menn syns det er pent nok.

Det er mye større fokus på bra utseende på jenter enn på gutter .Slik har det vell alltid vært .

Hvem definerer en kvinnes utseende ? Er da stort sett det menn finner attraktivt - som blir skjønnhetsidealer i samfunnet . Pene kvinner blir mye finere behandlet av menn på ALLE måter - enn mindre attraktive kvinner blir . Det har jeg både sett og hørt masse sjokkerende exempler på fra venner og bekjente ...Jeg blir ofte rystet over å høre hva de har opplevd fra det motsatte kjønn ...

Menn kan virkelig være noen drittsekker - mot mindre pene kvinner ...

Har jeg forstått .

Skrevet

Jeg sier som andre - det er flott at de samler seg på et eget sted, så kan de som har litt andre verdier bli kvitt dem på resten av markedet. ;)

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Jeg synes det høres helt greit ut.

Det kan bli en utfordring for de som jobber der å sile, men kanskje det går greit likevel, da de sikkert har standarder/maler for hva de vil klassifisere som pen nok til å bli med.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Men at de egentlig har det godt inni seg er det ingen grunn til å tro. Derfor burde de prøve å gjøre noe med det.

Jeg synes det er frekt og nedlatende å anta at pene mennesker ikke har det godt med seg selv.

Var det hva du mente?

Skrevet

Det man må forstå er at alle slike sider har som sitt primære mål å tjene penger. Derfor trenger man ikke å være noen stor skjønnhet for å bli medlem.

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet iht reglene for utenomsnakk.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Det man må forstå er at alle slike sider har som sitt primære mål å tjene penger. Derfor trenger man ikke å være noen stor skjønnhet for å bli medlem.

Siden fungerer sånn at det er de andre medlemmene som velger om du får komme inn eller ikke. Man må ligge på en votingside i 48 timer og da er det mennene som stemmer på damene og omvendt, så det er ikke penger som bestemmer hvem som blir godkjent og ikke. Tjenesten er foresten gratis.

Skrevet
Siden fungerer sånn at det er de andre medlemmene som velger om du får komme inn eller ikke. Man må ligge på en votingside i 48 timer og da er det mennene som stemmer på damene og omvendt, så det er ikke penger som bestemmer hvem som blir godkjent og ikke. Tjenesten er foresten gratis.

Jaja, men det betyr ikke at siden ikke tjener penger. Det dreier seg sikkert om reklame inntekter etc.

Money money money hehe

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jaja, men det betyr ikke at siden ikke tjener penger. Det dreier seg sikkert om reklame inntekter etc.

Money money money hehe

Les nå innlegget jeg svarte på da! Jeg sa ikke at siden ikke tjente penger. Jeg sa at det ikke var penger som bestemte hvem som kom inn.

Skrevet
Les nå innlegget jeg svarte på da! Jeg sa ikke at siden ikke tjente penger. Jeg sa at det ikke var penger som bestemte hvem som kom inn.

Det har ikke jeg påstått heller.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Nei, og jeg har ikke påstått at nettsiden ikke tjener penger! (selv om jeg ikke skjønner hvordan da det ikke er noen annonser på siden)

Skrevet

Hva er poenget med å nevne penger, når ikke penger bestemmer hvem som er med? Har du forresten noe i mot penger?

Skrevet
Hva er poenget med å nevne penger, når ikke penger bestemmer hvem som er med? Har du forresten noe i mot penger?

Penger er et nødvendig onde, og det er mye negativt med penger, ja.

Poenget er bare at siden ønsker å tjene penger.

Og fokus på penger og utseende er vel omtrent like overfladisk.

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Hvem bestemmer hva som er pent og ikke da? Det er jo høyst individuelt.

Uansett, jeg kan godt sitte å se på bilder av forskjellige menn/kvinner og se at mange av dem er pene i følge normen og skalaer om hva som er pent, men forelsker meg likevel ytterst sjelden i dem.

Er et par andre ting som spiller inn på om personen fremstår som attraktiv og aktuell som kjæreste for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...