Gå til innhold

Beautyfulpeople.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut om denne datingsiden da jeg leste en artikkel på VG. link: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=575837

Det er altså slik at om du skal bli medlem der, må du sende inn et bilde av deg selv. Medlemmene på nettsiden bestemmer om du kan være med eller ikke utifra utseendet ditt. (de setter karakter på utseendet ditt)

Jeg har aldri hørt om lignende datingsider, og synes kanskje at det er litt overflatisk å velge ut en person utifra et pent ytre.

Hva mener dere? Kjenner dere til denne datingsiden? Er dere eller kjenner dere noen som er medlem der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det så galt at det er EN datingside som fokuserer på utseende???

Gjest womenwomen
Skrevet
Hvorfor er det så galt at det er EN datingside som fokuserer på utseende???

Partnervalg er verdens mest overfladiske ting ... kunn utseendet nesten som gjelder eller inntekt ..

Syns ikke det er noe rart det dukker opp div . datingsider for spesielt pene . Er f... så vanskelig å finne en - som er like pen som man selv er ..Umulig nesten .Spesielt om man er veldig pen . Så mange pene mennesker - finnes jo ikke .I forhold til de middelmådige .

Pene mennesker har det vanskeligere - når de skal finne seg en partner .Siden de ønsker en på samme skala som seg selv - selvfølgelig .Men så er desverre utvalget så mye mindre for de vakre .

Kjekt de har fått egen side nå - så de vakre kan finne hverandre .Det fortjener de .

Er naturstridig og føles fryktelig galt og t.o.m ekkelt - å ha intim kontakt med en som ligger milevis unna deg selv på skjønnhetsskalaen . Synd å innrømme det - men er ganske sant .

Skrevet
Partnervalg er verdens mest overfladiske ting ... kunn utseendet nesten som gjelder eller inntekt ..

Syns ikke det er noe rart det dukker opp div . datingsider for spesielt pene . Er f... så vanskelig å finne en - som er like pen som man selv er ..Umulig nesten .Spesielt om man er veldig pen . Så mange pene mennesker - finnes jo ikke .I forhold til de middelmådige .

Pene mennesker har det vanskeligere - når de skal finne seg en partner .Siden de ønsker en på samme skala som seg selv - selvfølgelig .Men så er desverre utvalget så mye mindre for de vakre .

Kjekt de har fått egen side nå - så de vakre kan finne hverandre .Det fortjener de .

Er naturstridig og føles fryktelig galt og t.o.m ekkelt - å ha intim kontakt med en som ligger milevis unna deg selv på skjønnhetsskalaen . Synd å innrømme det - men er ganske sant .

Ikke lett å bli så mye mer overfladisk enn deg tenker jeg.

Skrevet

Må si jeg tror jeg hadde vært skeptisk å møte en person gjennom ei sånn side. Sier liksom noe om prioriteringer

En har liksom gått glipp av noe ganske viktig mener jeg da men....

Nei, er ikke så gæli blant oss gjennomsnittlige heller ;)

Skrevet (endret)

Hadde jeg trodd at det var en ørliten sjans for at de kvinnene som hevder at det er så mange flere vakre kvinner enn menn her i verden hadde rett, skulle jeg meldt meg inn sporenstreks. For da ville man jo kanskje kunne oppleve en nettdatingtjeneste med stort kvinneoverskudd. ;)

Endret av Cuckold
Skrevet

Kvalmende spør du meg.

Man kan jo sile ut de som man syntes er pene selv vel. Uten at dette skal bli noe som må til for å bli medlem. Så ser uansett ikke poenget. Idiotisk! Nedtur for dem som ikke får bli medlem da! En skikkelig opptur for selvtilliten. :sukk:

Skrevet

Ha ha, kaldt og kynisk, men jævla genialt konsept da. Men det som er ennå morsomere er at bare 20% av de som søker om medlemsskap kommer inn, mens 70% av vg's lesere som har avgitt sin stemme tror de er pene nok. Skal nesten vedde på at 90% av de 70% er kvinnfolk. Viser hvor virkelighetsfjernt dette samfunnet har blitt he he

Skrevet

Utvalget er mye større for de pene da vettu, vesla. Det er ikke sånn at en 2-er tenner på andre 2-ere. Alle tenner jo på de pene, men bare de pene kan velge og vrake mellom alle på utseendeskalaen.

Skrevet
Utvalget er mye større for de pene da vettu, vesla. Det er ikke sånn at en 2-er tenner på andre 2-ere. Alle tenner jo på de pene, men bare de pene kan velge og vrake mellom alle på utseendeskalaen.

Jeg har fått høre fra flere jenter at jeg er kjekk, men jeg kunne aldri vært sammen med ei som er virkelig smellvakker. Jeg synes slike jenter er pene å se på, men jeg ville blitt helt satt ut av å skulle være sammen med ei slik. Nå er de fleste slike ikke like smellvakre hvis man fjerner sminken, men jeg har sett noen som var smellvakre uten sminke også. Jeg har aldri gjort og kommer aldri til å gjøre tilnærmelser overfor slike kvinner, selv om de skulle gi meg hint om at de er interesserte. Og ja, jeg har faktisk fått hint fra ei slik ei en gang.

Skrevet

Jeg synes dette er helt greit. Noen kan bli mindre innbilske av å forsøke å komme med men ikke slippe inn, kan være en grei realitycheck... Det er jo også slik av kravstore prinsesser og rundbrennere ødelegger mye av datingtjenestene for andre brukere, så like gjerne at de vakre holder til på et eget sted så kan de andre sjekke i fred :)

Skrevet
Jeg synes dette er helt greit. Noen kan bli mindre innbilske av å forsøke å komme med men ikke slippe inn, kan være en grei realitycheck... Det er jo også slik av kravstore prinsesser og rundbrennere ødelegger mye av datingtjenestene for andre brukere, så like gjerne at de vakre holder til på et eget sted så kan de andre sjekke i fred :)

Er nok mange kvinnfolk som kommer til å få et mer sannsynlig selvbilde nå ja. Uansett kommer det ikke til å hjelpe stort da venninnene deres kommer til å ljuge så mye for dem at de får et urealistisk selvbilde igjen. Og selv med ødelagt selvbilde kommer ikke jenter til å jenke på krav til partneren uansett. Vi menn går etter en partner vi ser på som akseptabel, mens kvinnfolk går etter en partner de ser på som veldig bra.

Gjest womenwomen
Skrevet

Ja - men det er en veldig tom og fattig trøst for de pene ..at de kan velge å vrake blant alle de som ligger godt under dem selv utseendemessig .... Hva hjelper det om man ikke greier føle noe ekte for disse , ikke føler et lite snev av forelskelse engeng eller tiltrekning mot dem ...mens ALLE prøver seg på deg og vil ha deg bare forde du er pen . Men ingen som ligner deg selv - som er DET du selv søker etter . Finnes der ute . Det er deprimerende syns jeg . Pene lever ikke for å gjøre alle andre lykkelige . De vil SELV også føle forelskelse , ekte tiltrekning og begjær - og føle man har truffet sin " like " ...slik som alle andre .

Som sagt - pene vil ha en som ligner dem selv - og er like dem selv på utseende skalaen .

Ærlig talt - mange menn har prøvd seg på meg - men bare 1 % - 2 % , alltså noen meget få av dem - har falt i smak , har jeg selv følt tiltrekning til og intresse for .

Det er dødtfødt og ingen trøst at alle 2 , 3 , 4 , 5 , 6 osv - vil ha 8 - 9 er`n ....

Men 9 ern finner alldri nesten en annen 9er eller 10 er .

Så - da er man dømt til å ta til takke med det man får og som er ok nok - eller forbli evig på leting - etter sin sterkt savnede 9 - 10 er . Som finnes meget få av eller allerede er opptatt . Eeeler er for gammel for deg osv .

Skjønner du .... Er ikke slik heller at en 9 er forelsker seg i en 3 er ...heller .

Så er ikke enkelt .

Gjest womenwomen
Skrevet
Jeg har fått høre fra flere jenter at jeg er kjekk, men jeg kunne aldri vært sammen med ei som er virkelig smellvakker. Jeg synes slike jenter er pene å se på, men jeg ville blitt helt satt ut av å skulle være sammen med ei slik. Nå er de fleste slike ikke like smellvakre hvis man fjerner sminken, men jeg har sett noen som var smellvakre uten sminke også. Jeg har aldri gjort og kommer aldri til å gjøre tilnærmelser overfor slike kvinner, selv om de skulle gi meg hint om at de er interesserte. Og ja, jeg har faktisk fått hint fra ei slik ei en gang.

Men det er klokt av deg . Er du selv kunn enn ordinær 5 er på skjønnhets skalaen - og sammen med en 10 er - smellvakker kvinne .

- Tenk hvor sjalu du blir og uttygg på henne , når hun går ut alene - du vet mange prøver seg og hun får stadig vekk tilbud fra andre menn , som kanskje er kjekkere enn deg og tjener mye mer enn deg ...

Som sagt - jeg tror en 10 er vil ha sterk tilbøyelighet for å falle pladask om hun skulle møte på en annen 10 mann ...

.Så du ville levd i konstant angst for å miste henne ...og plages med masse sjalusi .

Derfor - hold deg vekk fra 9 - og 10 erne ...la de finne hverandre heller . Det er alle best tjent med - og man ungår å skuffe og såre folk .

Derfor er det bra det finnes egen sjekke side for beautiful people : )

Skrevet (endret)

haha...unnskyld om jeg setter folk i boks, men om siden heter beautyfulpeople.com er det tydelig at det er noen pene, men ikke fullt så smarte piker som driver den. Er vel enklere å få treff på en side med tittel uten skrivefeil?

Endret av Tante
Gjest womenwomen
Skrevet
haha...unnskyld om jeg setter folk i boks, men om siden heter beautyfulpeople.com er det tydelig at det er noen pene, men ikke fullt så smarte piker som driver den. Er vel enklere å få treff på en side med tittel uten skrivefeil?

Hvis du setter likhetstegn mellom inteligens og rettskriving - da forteller det mer om deg ! Hvor inteligent er egentlig du da ? Som uttaler deg slik ...

Skrevet
Men det er klokt av deg . Er du selv kunn enn ordinær 5 er på skjønnhets skalaen - og sammen med en 10 er - smellvakker kvinne .

- Tenk hvor sjalu du blir og uttygg på henne , når hun går ut alene - du vet mange prøver seg og hun får stadig vekk tilbud fra andre menn , som kanskje er kjekkere enn deg og tjener mye mer enn deg ...

Sjalusi ville ikke vært noe problem, jeg ville bare vært helt satt ut av å skulle forholde meg til ei som er så überpen. Nå ville nok det i seg selv ført til at jeg aldri kommer til å ende opp med ei slik ei, men hvis jeg nå hypotetisk tenker meg at jeg var sammen med ei: Jeg ville slite med å kunne føre en normal samtale med henne.

Jeg er ikke innbilsk, men heller ikke nådeløst selvkritisk, så jeg klarer å se at jeg er en sjuer eller åtter, evt. åtter eller nier avhengig av øynene som ser, men jeg er av typen "normal" i den forstand at jeg ikke bruker noen kunstige hjelpemidler for å se bedre ut til hverdags. Mot ei som ser ut som en gudinne til hverdags, som gjerne kler seg i flotte klær på en mandag, ville jeg følt meg helt satt ut.

Som sagt - jeg tror en 10 er vil ha sterk tilbøyelighet for å falle pladask om hun skulle møte på en annen 10 mann ...

.Så du ville levd i konstant angst for å miste henne ...og plages med masse sjalusi .

Derfor - hold deg vekk fra 9 - og 10 erne ...la de finne hverandre heller . Det er alle best tjent med - og man ungår å skuffe og såre folk .

Derfor er det bra det finnes egen sjekke side for beautiful people : )

Som en annen innsender her sa: Hvis det er sant som mange kvinner hevder om at det fins mange flere pene kvinner enn menn, så vil dette være det første datingforumet med stor overvekt av kvinner. Hvis vi fjerner sminken så tror jeg fordelingen blir temmelig lik for kvinner og menn. Men for all del, la nå de som mener de er superpene få ha dette forumet, jeg menger meg ikke med dem uansett, bortsett fra den ene gangen, da jeg traff på ei i formell sammenheng.

Gjest womenwomen
Skrevet
Sjalusi ville ikke vært noe problem, jeg ville bare vært helt satt ut av å skulle forholde meg til ei som er så überpen. Nå ville nok det i seg selv ført til at jeg aldri kommer til å ende opp med ei slik ei, men hvis jeg nå hypotetisk tenker meg at jeg var sammen med ei: Jeg ville slite med å kunne føre en normal samtale med henne.

Jeg er ikke innbilsk, men heller ikke nådeløst selvkritisk, så jeg klarer å se at jeg er en sjuer eller åtter, evt. åtter eller nier avhengig av øynene som ser, men jeg er av typen "normal" i den forstand at jeg ikke bruker noen kunstige hjelpemidler for å se bedre ut til hverdags. Mot ei som ser ut som en gudinne til hverdags, som gjerne kler seg i flotte klær på en mandag, ville jeg følt meg helt satt ut.

Som en annen innsender her sa: Hvis det er sant som mange kvinner hevder om at det fins mange flere pene kvinner enn menn, så vil dette være det første datingforumet med stor overvekt av kvinner. Hvis vi fjerner sminken så tror jeg fordelingen blir temmelig lik for kvinner og menn. Men for all del, la nå de som mener de er superpene få ha dette forumet, jeg menger meg ikke med dem uansett, bortsett fra den ene gangen, da jeg traff på ei i formell sammenheng.

Hvorfor tror du at det ville være vanskelig å føre en normal samtale med henne - om hun var smell vakker ?

Forde du ikke greier se henne inn i øynene uten å glise dumt ...eller ...

Ville du blitt nervøs av henne ?

Men det gjør ingenting - så lenge hun later som hun ikke SER DET ...Og ikke legger merke til det .

Da går det vell greit å føre en vanlig samtale ...selv om hun er distraherende pen ...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...