*Lollipop* Skrevet 21. januar 2010 #81 Del Skrevet 21. januar 2010 Får håpe tanta holder seg borte og at ferien får en overraskende vending! *krysse fingrene* Ha en suuuuper ferietur!! Misunnelsen er stor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 21. januar 2010 #82 Del Skrevet 21. januar 2010 Kos dere masse på ferie TR burde da ha kommet nå i forhold til når du hadde EL? Håper og tror du er gravid Tusen takk TR burde i utgangspunktet vært her allerede egentlig...er nå 19 dager siden EL... Har nå tatt med test på tur, men drøyer til 45 dager siden siste TR da dette er det lengste jeg har gått tidligere...test neste onsdag!!!...skal se om ikke jeg får skrevet ned resultatet da Håper så inderlig det er positivt :rødme: Blir litt sånn her gitt Nå er alt pakket og klart og senga neste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 22. januar 2010 #83 Del Skrevet 22. januar 2010 God tur!!! Er ikke misunnelig i det hele tatt (Særlig ikke ) Håper du får en ekstra-bonus på ferieturen også - så dere kan dra to og komme hjem tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 26. januar 2010 #84 Del Skrevet 26. januar 2010 God tur!!! Er ikke misunnelig i det hele tatt (Særlig ikke ) Håper du får en ekstra-bonus på ferieturen også - så dere kan dra to og komme hjem tre Nå er vi i solens land...virker nesten sånn for her er det varmt!! For å være helt ærlig er det nesten litt for varmt til tider...er en enorm overgang fra mange minus til mange pluss, men vi klager ikke God rehabilitering Dessverre så blir det nok bare oss to som reiser hjemover etterhvert. Tanta ankom på lørdag kveld! Pokker!! 42 dager denne gang. Jeg ser mønsteret med kroppen min hvertfall...tror nok jeg er en av de som utsetter mensen med hodet, for med en gang jeg gjør noe uteom det vanlige og glemmer å vente på IKM så kommern - hytteturen forrige måned og på sambaklubb i Brasil denne gang! Får nok bare ta meg sammen neste runde og ikke vente på noe som helst og kanskje syklusen vil da stabilisere seg Nå skal jeg ut å shoppe sommerkjoler så jeg har noe å ha på meg de siste dagene...har jo med meg altfor varme klær så renner bort her snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 26. januar 2010 #85 Del Skrevet 26. januar 2010 Innom med en , dere får kose dere på kjærestetur i det minste også satser vi på neste pp! Det mentale spiller nok ofte mer inn på kroppen det vi vanligvis tror ja. Rart det der hvordan så altfor mye kan påvirke kroppen både positivt og negativt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 31. januar 2010 #86 Del Skrevet 31. januar 2010 Men nå får vi kanskje ganske lik syklus. Vi har i allefall TR på omtrent samme tid. Håper hun har reist fra deg nå, slik at du kan nyte ferien til det fulle. Kos deg videre i varmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 1. februar 2010 #87 Del Skrevet 1. februar 2010 Innom med en , dere får kose dere på kjærestetur i det minste også satser vi på neste pp! Det mentale spiller nok ofte mer inn på kroppen det vi vanligvis tror ja. Rart det der hvordan så altfor mye kan påvirke kroppen både positivt og negativt Det ble en ordentlig deilig kjærestetur :rødme: Koste oss masse sammen. Hadde en ordentlig "filmdag" på stranda med en gåtur langs stranda og bading sammen Ordentlig romantisk var det :rødme: :rødme: Men nå får vi kanskje ganske lik syklus. Vi har i allefall TR på omtrent samme tid. Håper hun har reist fra deg nå, slik at du kan nyte ferien til det fulle. Kos deg videre i varmen Det var kun en liten "svipptur" på 1 uke i varmen før vi nå har kommet oss hjem igjen i kulda ...brrrr!! Sånn går det når man kun har 5 uker ferie og gjerne vil ha 3 uker om sommeren. Men, veldig deilig med litt varmerehabilitering Nå er TR reist sin vei og vi er igang på ny...har allerede satt igang Og denne måned skal jeg holde meg laaaaangt unna tester og slikt og bare slappe av. Orker ikke noe mere psykisk utsetting av TR...blir helt stressa av det! Så nå skal vi virkelig få igang prosessen med hver andre - tredje dag hele måneden og se hva som skjer da. Kanskje jeg da klarer å slappe av og ikke vente på at TR skal dukke opp/ikke dukke opp...da kan jeg jo heller ikke telle dager etter noen evt EL så da har jeg virkelig ikke peiling på noenting. Håper jeg virkelig klarer det denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. februar 2010 #88 Del Skrevet 1. februar 2010 Så bra det turen ble en suksess! Det hørtes veeeldig behagelig ut iallfall Synes du er veldig flink som klarer en PP uten testing og styr. Jeg kunne ha vært fristet til å prøve jeg og, men jeg synes jeg må dokumentere kroppen min, så jeg har noe å slå i bordet med når jeg skal forlange utredning Snakk om å være optimist Men siden du har merket at psyken påvirker kroppen din, så er det helt sikkert veldig lurt å la den på helt fri - håper det virker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 1. februar 2010 #89 Del Skrevet 1. februar 2010 Så bra det turen ble en suksess! Det hørtes veeeldig behagelig ut iallfall Synes du er veldig flink som klarer en PP uten testing og styr. Jeg kunne ha vært fristet til å prøve jeg og, men jeg synes jeg må dokumentere kroppen min, så jeg har noe å slå i bordet med når jeg skal forlange utredning Snakk om å være optimist Men siden du har merket at psyken påvirker kroppen din, så er det helt sikkert veldig lurt å la den på helt fri - håper det virker! Jeg håper også det virker Men, jeg burde vel kanskje hatt noe mere å dokumentere med når den tid kommer, men det får bare være. Har tiden jeg sluttet på pillen, har notert hvor lange sykluser jeg har hatt og har notert når jeg har testet og fått positiv EL test. Det får holde for meg - ellers ville jeg blitt helt sprø!! Men, syns det er superimponerende av deg Zia hvordan du klarer å holde styr på alt og likevel være avslappet Håper det funker for deg snart også Nei, dette skal være en koselig tid uten stress og for meg da så må jeg bare slappe av og kose meg med kjæresten min som vi pleier Er forresten utrolig tungt og fy så kjedelig å komme tilbake på jobb Skulle så gjerne hatt maaaaange uker ferie til! DET hadde vært deilig det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 1. februar 2010 #90 Del Skrevet 1. februar 2010 Så koselig å ha deg tilbake igjen Selv om det høres mye koseligere ut for deg å være bortreist.. ikke misunnelig nei Godt dere hadde en så fin tur! Det å være avslappet er det aller beste hvis man får det til og da er det jo bare å finne ut åssen man selv får det sånn, så jeg syns du er veldig flink jeg som klarer å finne ut av hva som funker best for deg og dere Så lenge du vet når syklusene dine starter og slutter så har du jo noe dokumentasjon uansett. Tror det er mange som kommer til legen uten å engang vite det En ekstra stor velkommen-hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. februar 2010 #91 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg føler meg bare så gammel at jeg liksom må forte meg å finne ut av ting, og derfor blir jeg helt dokumentasjon-nazi Hadde jeg vært 25 skulle jeg vært SÅ avslappet (Ok, iallfall i teorien ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. februar 2010 #92 Del Skrevet 1. februar 2010 Snikleser står fram Vi er også prøvere, sluttet på pillen i juli/august 2009, men først blitt skikkelige prøvere nå fra nyttår. Spennende å følge med deg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 1. februar 2010 #93 Del Skrevet 1. februar 2010 Snikleser står fram Vi er også prøvere, sluttet på pillen i juli/august 2009, men først blitt skikkelige prøvere nå fra nyttår. Spennende å følge med deg her! Så hyggelig med "nytt" besøk Er en spennende tid fremover...skal ta meg en tur i boka di også når jeg kommer hjem fra jobb...må vel nesten jobbe litt også sånn innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 1. februar 2010 #94 Del Skrevet 1. februar 2010 fnise: Ordentlig romantisk var det :rødme: :rødme: Det var kun en liten "svipptur" på 1 uke i varmen før vi nå har kommet oss hjem igjen i kulda ...brrrr!! Åja, ups, trodde du skulle være borte i 14 dager jeg. vet ikke helt hvor jeg fikk det fra Uansett, veldig hyggelig å ha deg tilbake igjen Hadde jeg vært 25 skulle jeg vært SÅ avslappet (Ok, iallfall i teorien ) I teorien ja.. Jeg er 25 og er IKKE veldig avslappet når det står på som verst (les:IKM) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. februar 2010 #95 Del Skrevet 1. februar 2010 må vel nesten jobbe litt også sånn innimellom Godt at det er flere som surfer i arbeidstiden. I dag var jeg SÅ trøtt på jobb, at jeg knapt tror jeg har vært så inneffektiv noensinne På den andre siden var jeg svært så effektiv på KG og nett forøvrig Kontorjobb har sine fordeler i blant I teorien ja.. Jeg er 25 og er IKKE veldig avslappet når det står på som verst (les:IKM) Ja, er man klar, så er man klar liksom, så da vil man det jo like gjerne uansett alder Trøsten er at man helt sikkert blir bedre med øvelse, dvs desto flere IKM'er, desto roligere blir du. Og det beste av alt er at du kanskje ikke en gang trenger å øve så lenge heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 2. februar 2010 #96 Del Skrevet 2. februar 2010 Åja, ups, trodde du skulle være borte i 14 dager jeg. vet ikke helt hvor jeg fikk det fra Uansett, veldig hyggelig å ha deg tilbake igjen Det hadde ikke gjort noe som helst å hatt en uke til der egentlig...hvertfall med denne kulda som møtte oss i døra, men det får nå bare være -et deilig avbrekk var det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 2. februar 2010 #97 Del Skrevet 2. februar 2010 Godt at det er flere som surfer i arbeidstiden. I dag var jeg SÅ trøtt på jobb, at jeg knapt tror jeg har vært så inneffektiv noensinne På den andre siden var jeg svært så effektiv på KG og nett forøvrig Kontorjobb har sine fordeler i blant Er jo veldig greit å sitte her å skrive da...da tror jo de rundt meg at jeg er supereffektiv!! Noe jeg ikke er om dagen fordi jeg har så utrolig lite å gjøre!! Blir snart sprø om ikke arb.mengden tar seg opp snart Men, da er det veldig kos å ha KG å sitte å lese gjennom og følge med på...ikke fullt så morsomt når jeg leser en trist historie og nesten sitter med tårer i øynene...mon tro hva de tror om meg da Ja, er man klar, så er man klar liksom, så da vil man det jo like gjerne uansett alder Trøsten er at man helt sikkert blir bedre med øvelse, dvs desto flere IKM'er, desto roligere blir du. Og det beste av alt er at du kanskje ikke en gang trenger å øve så lenge heller Øvelse gjør mester har mamman min lært meg Og det stemmer faktisk...tror jeg hvertfall...er MYE mer avslappet denne runden enn de forrige...men, det tror jeg jeg sier nesten hver runde rett etter besøk av TR Men, denne gangen SKAL jeg altså... Må være litt streng med meg selv her... Satser på at ingen av oss må vente så altfor lenge ja..heier på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. februar 2010 #98 Del Skrevet 2. februar 2010 Titter innom Hilsen enda en utålmodig prøver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 8. februar 2010 #99 Del Skrevet 8. februar 2010 Hvordan går prøvinga? Ingen måling, temping eller noe, bare ? Jeg har mest sannsynlig EL disse dager og vi hadde TR ca likt sist. Det betyr at du kanskje har EL nå snart..(?) Håper det klaffer for dere denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 9. februar 2010 #100 Del Skrevet 9. februar 2010 Hvordan går prøvinga? Ingen måling, temping eller noe, bare ? Jeg har mest sannsynlig EL disse dager og vi hadde TR ca likt sist. Det betyr at du kanskje har EL nå snart..(?) Håper det klaffer for dere denne gangen Ingen måling (har gitt det opp for leeeenge siden da jeg da må våkne tidlig i helgene også noe jeg nekter å gjøre )og heller ingen testing. Var veldig lett å ikke teste da jeg hadde EL-slim på søndag Men har det ikke blitt så mye av de siste dagene...vi har en stygg tendens til å ha både uka før og ukene etter den "kritiske fasen". Akkurat som om alvoret preger oss for mye Kanskje det får være neste måneds mål...ikke stresse oss opp på det området Akkurat nå er det ikke noe koselig hjemme hos oss heller ...vi bare kjekler på hverandre og klarer kun å finne negative ting å si til hverandre...og da bare baller ting på seg så issue nå er at han er ufattelig treig til å ta tak i ting mellom oss for å ordne opp...han er konfliktsky så nå går han og venter på at ting skal gå over av seg selv og jeg skal bli blid igjen!! Det skal bli godt å komme meg til en venninne i kveld, skravle litt og få litt avstand fra ting...kanksje han da får litt tid på seg til å tenke litt...og optimisten meg håper jo da han tar seg sammen og tar tak i ting når jeg kommer hjem ...ikke det at jeg innerst inne tror han kommer til å gjøre det da Uff, blir jo helt trist inni meg når jeg leser gjennom det jeg har skrevet...*tenke positivt* *tenke positivt* ...kanskje vi ikke er for sent ute og ordner opp i kveld med en ordentlig god runde "sengekos" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå