Gå til innhold

Kenghurus lille prins har kommet

Gjest kenghuru

Anbefalte innlegg

Gjest kenghuru
TR på utedo høres ikke spes bra ut. Etter den mensperioden blir vel de neste (vel, blir forhåpentligvis ikke noen "neste") bare barnemat :fnise: Hehe, artig hitorie. Fint å kunne le litt av seg selv midt oppi slike hendelser :ler:

Har du klare kroppslige tegn på EL? Neste måned skal jeg nok bare bare sjekke sekret, tror jeg. Får se.

Baby er viktigere enn jakt ja :jepp::nissevink:

Ha en fin kveld

Ja, nå prøver jeg å bare slappe av og ikke telle dager engang (vel nesten da ;)) Har sagt ifra at fra nå av og 1 mnd framover så er det :sengekos: annenhver dag og så får vi se hva som skjer :sjenert:

Forrige syklus hadde jeg veldig klare kroppslige tegn på EL. Da fikk jeg plutselig et veldig knip nederst på høyre side og det var 2 dager før EL ja (i følge testene). Denne syklusen fikk jeg bare sekretet tror jeg, men jeg fikk aldri noen positiv test så vet ikke om jeg faktisk har hatt EL denne siste gangen.

Håper du hadde en fin helg :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går prøvingen? Får dere til :sengekos: annenhver dag? Selv er jeg akkurat ferdig med TR. Vurderer å kjøpe EL-tester. Vet jo ikke om jeg får samme tegn neste gang. :sengekos: annenhver dag, tror jeg ikke vi får til. Har lest at om man får det til 2-3 ganger i uka, så skal det være nok, men om det tar 76 dager til, så vet jeg ikke helt.. :fnise:

Håper du har fin og koselig jul :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru
Hvordan går prøvingen? Får dere til :sengekos: annenhver dag? Selv er jeg akkurat ferdig med TR. Vurderer å kjøpe EL-tester. Vet jo ikke om jeg får samme tegn neste gang. :sengekos: annenhver dag, tror jeg ikke vi får til. Har lest at om man får det til 2-3 ganger i uka, så skal det være nok, men om det tar 76 dager til, så vet jeg ikke helt.. :fnise:

Håper du har fin og koselig jul :nissevink:

Hehe...vi var nok litt for entusiastiske i planleggingsfasen ;) Her har det nok kun blitt 1 gang siden tanta forsvant. Men, vi er ikke ferdige enda..."bare" på dag 15 så er jo på en måte fortsatt håp...

Tror det er så utrolig individuelt på når man treffer...ei jeg kjenner traff på dag 19 liksom...nei, vi får bare hoppe i det og kose oss som vi alltid gjør ellers i måneden...ikke stresse!! :)

Men, 2-3 dager i 76 dager....puh...kjenner jeg nesten blir litt sliten på dine vegne :fnise: Får håpe syklusen din hvertfall halverer seg denne gang og at du får til en "ordentlig" runde og full klaff :)

Eneste jeg opplever som veldig rart denne gang er at etter vi hadde en runde med :sengekos: på 1. juledag har jeg hatt litt lyserosa utflod de kommende dagene. Dette er kun noe jeg ser på truseinnlegget og er bare noen få flekker i løpet av dagen. Og så har jeg hatt fått litt alla mensstartende rester på dopapiret (sorry veldig detaljert her).

Noen som har en ide hva det kan være? Aldri vært borti noe lignende og det skal jo liksom være leeeenge til nesten mens :klø:

Jaja...ellers har det vært en super jul her med masse god mat og koselig selskap. I morgen er det tilbake på jobb noen dager før vi skal ta fatt på det nye året. Nytt år, nye muligheter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Må bare inn i min egen bok og :hoppe: litt for positiv EL test på lørdag!!

Nå er det bare å vente og se om vi har klaffet denne mnd....*håpe håpe håpe*

Tenk om det kommer en liten spire her :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn her å kikke etter jeg så i boka mi at du hadde fått positiv test :hoppe:

Om jeg hadde EL da jeg innbiller meg, så ligger vi i såfall helt likt DPO-messig! Blir spennende fremover! Er mer rolig på egne vegne denne gangen enn forrige syklus kjenner jeg - er for det første mye mer usikker på om vi i det hele tatt har truffet EL, og gjorde vi det er jeg redd for at EL har sneket seg så vidt i mellom to runder med :sengekos: med litt for lang tid imellom :sur:

Høres ut til at det er bedre odds for dere :lur:

Håper spiren sitter hos deg denne syklusen! :strix:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende dette blir :popcorn: Håper virkelig det klaffer for dere :)

Vi var godt i gang med mer enn annenhver dag faktisk, men da jeg merka at EL drøya, drøya vi og :sengekos: litt :fnise: Nå er det tre-fire dager siden og en sædcelle kanjo leve i fem dager.. :sjenert: Men får se hvordan det går om det blir 76 dager igjen. Regna ut istad at EL da blir 8. mars! Puh, får bare innstille meg på at det IKKE blir sånn. Blir helt deppa av å tenke på det.

Men uansett, håper det klaffer for dere nå. Så bra at du fikk nytte av KG en dens belærde :opplyser: for å finne EL :fnise:

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kenghuru
Om jeg hadde EL da jeg innbiller meg, så ligger vi i såfall helt likt DPO-messig! Blir spennende fremover! Er mer rolig på egne vegne denne gangen enn forrige syklus kjenner jeg - er for det første mye mer usikker på om vi i det hele tatt har truffet EL, og gjorde vi det er jeg redd for at EL har sneket seg så vidt i mellom to runder med :sengekos: med litt for lang tid imellom :sur:

Jeg er helt :pls: for tiden hvertfall...hehe...prøver ikke å tenke såååå mye på det og ikke lete etter symptomer enda, men det er litt vanskelig skal jeg si deg :fnise: Og så prøver jeg å forholde meg skikkelig pessimistisk for ikke å bli superskuffa om det ikke klaffet denne runden heller...men, plutselig så dukker det opp "trua" tanker og jeg er helt :pls: igjen :fnise:

Ikke mist trua nå! Det er jo haugevis av historier om folk som har truffet når de minst trodde de skulle treffe...fortsatt rundt 1 ukes tid igjen - time will show :lur:

Vi var godt i gang med mer enn annenhver dag faktisk, men da jeg merka at EL drøya, drøya vi og :sengekos: litt :fnise: Nå er det tre-fire dager siden og en sædcelle kanjo leve i fem dager.. :sjenert: Men får se hvordan det går om det blir 76 dager igjen. Regna ut istad at EL da blir 8. mars! Puh, får bare innstille meg på at det IKKE blir sånn. Blir helt deppa av å tenke på det.

Men uansett, håper det klaffer for dere nå. Så bra at du fikk nytte av KG en dens belærde :opplyser: for å finne EL :fnise:

Skjønner den der du...det kan jo nesten bli litt "for mye av det gode" også om man skal holde på med :sengekos: annenhver dag i såååå mange dager! Hahaha...hva er det jeg sier...det kan jo aldri bli for mye :sengekos: kan det vel :lur:

Får nå håpe du korter ned på syklusen din...jeg er nå på 6 mnd etter pilleslutt og er fortsatt ikke stabil eller "helt normal" så tror man bare må ta tia til bruk...lettere sagt enn gjort ja.

:omg: Realiteten innhenter meg her gitt!! Nei, nå må jeg gi meg....:pls::fnise: Jeg vil, jeg vil, jeg vil - men får vi det til :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru
Åssen går'e? Venter du bare på IKM nå?

Jepp her bare går jeg kun å venter og pleier forkjølelsen jeg nå har dratt på meg :popcorn:

Og så prøver jeg veldig å ikke lete så mye etter symptomer for da finner jeg jo alle :fnise:

Men, det er jo ikke så lett da... har nemlig et utrolig press i underlivet...spesielt når jeg sitter, men om det var sånn forrige mnd før mensen eller ikke klarer jeg bare ikke huske...og det var det eneste symptomet jeg har "funnet" :fnise:

Nei, nå håper jeg virkelig at tanta holder seg laaaaaaaaaaaaaangt unna...hu kan rett og slett dra til bloksberg og bli der :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru
:jepp: Stemmer for at tanta di drar til Bloksberg og vel så det :hoppe:

:hoppe: Da er det 2 stemmer mot...oddsen er på min side nå så langt.

Takk :)

Kjenner jeg er litt spent om dagen - panikken meldte seg litt i går kveld da det plutselig var en bitteliten rød flekk i trusa!! Men, jeg :kjefte: litt til og ingenting etter det foreløpig...puh

Hadde jeg bare visst hvilken dag jeg skal ha IKM så hadde vel egentlig ting vært enda bedre...

Akkurat nå har jeg bare dette å si til tanta:

:kjefte::trampe::kosteskaft::tog: STIKK!!!

Endret av kenghuru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er litt spent om dagen - panikken meldte seg litt i går kveld da det plutselig var en bitteliten rød flekk i trusa!!

Festeblødning? :lur::jepp:

Har ikke feilig på min IKM heller. Har stadig EL-symptomer, så vet ikke riktig hvilken dag jeg har hatt EL. Tror fortsatt jeg har hatt det i helga, men vet ikke sikkert.

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kenghuru
Festeblødning? :lur::jepp:

Har ikke feilig på min IKM heller. Har stadig EL-symptomer, så vet ikke riktig hvilken dag jeg har hatt EL. Tror fortsatt jeg har hatt det i helga, men vet ikke sikkert.

:fnise: Krysser fingrene for det ja!

Fortsatt ingen tante på besøk forresten...bare noe kremet utflod som ifølge sekret-tabellen til pernille.info er hva som normalt kommer før mensen :klø:

Men....har bittelittelitt håp enda da...:pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Krysser fingrene for det ja!

Fortsatt ingen tante på besøk forresten...bare noe kremet utflod som ifølge sekret-tabellen til pernille.info er hva som normalt kommer før mensen :klø:

Men....har bittelittelitt håp enda da...:pls:

Tid for testing snart? :popcorn: Har kremet utflod jeg og, men vi satser på at det ikke finnes noe fasitsvar. At du har hatt en liten blødning til "riktig" tid er jo veldig lovende. Selv lot jeg meg friste til å ta en test i dag, selv om det er aaalt for tidlig. Den var selvsagt negativ. Får vel ta en i midten av uka og til helga og evt etter det. Synes egentlig jeg har vært ganske flink til å ikke teste meg for mye, så får "unne" meg såpass nå :fnise:

Ha en riktig fin lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest kenghuru
Tid for testing snart? :popcorn: Har kremet utflod jeg og, men vi satser på at det ikke finnes noe fasitsvar. At du har hatt en liten blødning til "riktig" tid er jo veldig lovende. Selv lot jeg meg friste til å ta en test i dag, selv om det er aaalt for tidlig. Den var selvsagt negativ. Får vel ta en i midten av uka og til helga og evt etter det. Synes egentlig jeg har vært ganske flink til å ikke teste meg for mye, så får "unne" meg såpass nå :fnise:

Ha en riktig fin lørdag :klemmer:

Testet i dag...med EL test da vel og merke og var negativ så klart. Er jo "bare" 3 dager over fra forrige syklus antall dager - 35 dager. Jeg har jo egentlig ikke peiling på når tanta skulle vært her ;) så får vel bare vente litt til. Har ikke mer enn 1 graviditest test så vil ikke "svi" den av unødvendig.

Drar på ferie til Brasil på fredag så håper tanta holder seg unna hvertfall mens jeg er der...og blir borte da...hadde jo vært det koseligst :rødme:

Men, det er jammen ikke lett å ikke teste nei...håpet er jo stort :) Blir nok lettere ettersom syklusen kommer helt i orden...selvom jeg trodde den var det her da :sjenert:

Innom og titter litt :klemmer::popcorn:

:klemmer: Koselig med besøk :)

Ikke mye som skjer her...ingen tante, ingen ømme bryster, ingen humørsvingninger, ikke sliten eller trøtt mer enn vanlig..er veldig oppblåst og mye rart som skjer i underlivet da, men det har det forsåvidt gjort tidligere også...:sjenert:

Håpet er nå der fortsatt da...håper jeg er en av de som slår positivt ut seint!! :pls: Ååååå, det hadde vært så topp om det hadde klaffet denne gang :) Vi traff jo godt med mye :sengekos: både før og etter EL...og så hadde jeg jo denne bittebittelille blodflekken 9 dager senere ja.... :pls: :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at det blir klaff her denne syklusen :jepp:

Brasil hørtes fryktelig deilig ut! Satser på at tanta holder seg borte fordi det er en annen beboer som kaster henne på dør før hun rekker å komme inn :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Fortsatt ingenting her i gårn gitt! Nå er alt bare heeeelt stille også. Ingen smerter noe sted, ikke særlig oppblåst heller.

Får vel bare vente å se hva som skjer i løpet av uka :sjenert:

Får bare håpe at tanta holder seg utrolig laaaaangt unna den kommende uka! Føler liksom ikke helt for plutselig å få mensen mens jeg ligger i sola og leser en bok :gjeiper:

Får teste når jeg så kommer hjem neste uke dersom hu ikke har dukket opp enda. Eller kanskje jeg gjør det mens jeg er på ferie. Det var det faktisk kjæresten min som foreslo så tror nok han håper at vi har klaffet denne gang :rødme: Han er ikke den typen som forteller slike ting til meg, så godt jeg kjenner han godt og kan "gjennomskue" han :fnise:

Nå er det hjem og pakket før vi sette oss på flyet i morgen.

Ha en finfin uke jenter så gleder jeg meg til alle oppdateringene når jeg kommer hjem :briller:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...