Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dina er sur :glare:

Mammaen blir sur :glare:

Pappaen blir overgitt og småsur :glare:

Mammaen blir enda mer sur for at pappaen også blir sur :glare:

Mammaen sender surunge og surpappa på trilletur... :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom det nettopp en fjert i det jeg tenkte jeg også måtte melde meg inn i klubben for de med Frøken Fjert-døtre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: og lyden blir jo bra forsterket av den bleia og da... heldigvis ligger min og sover nå.. enn så lenge... stille før stormen vel. Tror hun har litt magevondt i dag :dåne: ser ikke fram til denne natta....

Er ikke rart man blir sur.... ingenting hjelper og man blir frustrert, kjenner til den.

Skal sende mannen av gårde nestegang de er ramaskrik ja :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan bli riiiimelig frustrert ja :dåne:

----

Frøkna ligger her lysvåken i sofaen :fnise:

Og jeg har satt en farge i håret :Nikke: Hva man ikke gjør til de merkeligste tider når man har baby i hus :rolleyes:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må gjøre det når man kan :ler:

Jeg har lyst til å putte bena i fotbad nå, de er litt slitne etter turen min gitt. Mye rart man kan gjøre så sent :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det, var utrolig godt :jepp:

Filte for harde livet etterpå og så smurte jeg de godt inn :fnise:

Hadde litt selvpleie i natt du også, det er bra! :jepp:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerte klubben blir jo bare større og større :ler:

Ohhhhh farge håret.....lengter sååå etter å få gjort det, har ikke farget håret siden mars :dåne: og klippe det slitte......det kommer til å bli deilig, når jeg får tid da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Fjerte klubben blir jo bare større og større :ler:

Ohhhhh farge håret.....lengter sååå etter å få gjort det, har ikke farget håret siden mars :dåne: og klippe det slitte......det kommer til å bli deilig, når jeg får tid da :rolleyes:

Der slår jeg deg glatt!!!

Har ikke klippet håret siden 05.10.09!!!!! :sjokk: og det var da det også fikk en liten minicolor.... så.... JEG trenger virkelig en oppfriskning... føler meg som en dass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for congratz søtiser :strix:

Dagen feires med å dra hjem fra Ælen sin hjemplass, lage en romantisk pizza s¨å blir det strikking og avslapping på sofaen resten av kvelden :lol:

Det er like fint vær i dag som på dagen vår i fjor :rødme: Men ca 10 grader kaldere :fnise: Men det re greit siden det var 32 grader i fjor :ler:

Jeg har liiiiiiitt lyst å ta på meg brudekjolen å føle meg fin igjen :sjenert: Men jeg skal la være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der slår jeg deg glatt!!!

Har ikke klippet håret siden 05.10.09!!!!! :sjokk: og det var da det også fikk en liten minicolor.... så.... JEG trenger virkelig en oppfriskning... føler meg som en dass.

:hakeslepp: Kanskje vi skulle hatt en sånn makeover dag :lur: Nei er enig, føler meg virkelig ufin....hva gjør man ikke for å skape et lite vesen :rolleyes::fnise:

Takk for congratz søtiser :strix:

Dagen feires med å dra hjem fra Ælen sin hjemplass, lage en romantisk pizza s¨å blir det strikking og avslapping på sofaen resten av kvelden :lol:

Det er like fint vær i dag som på dagen vår i fjor :rødme: Men ca 10 grader kaldere :fnise: Men det re greit siden det var 32 grader i fjor :ler:

Jeg har liiiiiiitt lyst å ta på meg brudekjolen å føle meg fin igjen :sjenert: Men jeg skal la være :)

Gratulerer med dagen dere to!!! :strix:

Nå må jeg si du manglet en ting på lista for i kveld = :sengekos::lur:

ohhh ta på deg brudekjolen og fint undertøy, få Dina i seng....og kjør på da vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...