*appifany* Skrevet 28. juli 2010 #3381 Skrevet 28. juli 2010 Gratulerer med bebis! (bedre sent enn aldri?) Har omtrent lest hele boken din i natt (sliter med å snu døgnet rett i ferien), og du er så inspirerende artig, og jeg må bare si at du viker som en snill person med bein i nesa Håper at kiropraktortimen hjalp litt for Dina Når jeg leser om prøving, og fødsel, og amming, og at du tar alt så bra som du gjør, så gjør det meg mindre redd til den gangen jeg og skal ha barn. Så tusen takk
DDuck Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #3382 Skrevet 28. juli 2010 Ååå så koselig sagt du :rødme: Du rører et mamma/barselshjerte Hvis du har lest hele boken min så tror jeg så gjerne du sliter med å snu døgnet Det er ikke gjort på en-to-tre Kjempekoselig at du la igjen et lite spor! Du er hjertelig velkommen tilbake
*appifany* Skrevet 28. juli 2010 #3384 Skrevet 28. juli 2010 Ååå så koselig sagt du :rødme: Du rører et mamma/barselshjerte Hvis du har lest hele boken min så tror jeg så gjerne du sliter med å snu døgnet Det er ikke gjort på en-to-tre Kjempekoselig at du la igjen et lite spor! Du er hjertelig velkommen tilbake Kommer nok til å titte innom jevnt her fra nå av
Neytiri Skrevet 28. juli 2010 #3385 Skrevet 28. juli 2010 Bare innom for å si at jeg ikke har glemt deg søte Dinedama!!!
DDuck Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #3386 Skrevet 28. juli 2010 Det var bra da -------- åååh det var ikke vondt med en halvtime på sofaen med Dina etter et herlig måltid av helstekt urtemarinert indrefilet av svin med bakte poteter fylt med stekt bacon og mais og kryddersmør Nå skal Dina få mat og så blir det bading etterpå
cypress Skrevet 28. juli 2010 #3388 Skrevet 28. juli 2010 Noe helt annet: vet du forresten hvor det er blitt av Reka?? Kom på at det er fryktelig lenge siden jeg har sett henne her på KG, men jeg kan ikke huske å ha sett noen "avskjed" noe sted... Vet du noe??
¤Linda¤ Skrevet 28. juli 2010 #3389 Skrevet 28. juli 2010 Noe helt annet: vet du forresten hvor det er blitt av Reka?? Kom på at det er fryktelig lenge siden jeg har sett henne her på KG, men jeg kan ikke huske å ha sett noen "avskjed" noe sted... Vet du noe?? Jeg visste ikke at du var gravid,Cypress!! Gratulerer,så koselig...
Mazilla Skrevet 28. juli 2010 #3390 Skrevet 28. juli 2010 Noe helt annet: vet du forresten hvor det er blitt av Reka?? Kom på at det er fryktelig lenge siden jeg har sett henne her på KG, men jeg kan ikke huske å ha sett noen "avskjed" noe sted... Vet du noe?? Jeg er rimelig sikker på at hun har dukket opp igjen i ny drakt..
DDuck Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #3391 Skrevet 28. juli 2010 Herlighet, det hørtes godt ut Det var ikke ille for å si det slik Noe helt annet: vet du forresten hvor det er blitt av Reka?? Kom på at det er fryktelig lenge siden jeg har sett henne her på KG, men jeg kan ikke huske å ha sett noen "avskjed" noe sted... Vet du noe?? Jeg er rimelig sikker på at hun har dukket opp igjen i ny drakt.. Hun er her i ny drakt ja Men ikke så aktiv som før dog.. ------ Dinas spisestund endte opp med at jeg må bade også Først kom den kjemperapen og 2 sekunder etterpå har Dinamammaen gulp helt fra ene øret og ned i BH'en Snille frøken fjert Men nå er hun nybadet iallefall, så får jeg ta meg selv fatt når hun har sovnet Ælen har gått å tilbydt meg tissemann i hele dag og viftet litt med han for å friste meg Så jeg må vel være snill kone i kveld Da er det en fordel å ikke lukte gulp
¤Linda¤ Skrevet 28. juli 2010 #3392 Skrevet 28. juli 2010 Da må du være snill ja! Hvordan går det med lilleskatten nå egentlig?
DDuck Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #3393 Skrevet 28. juli 2010 Det går bare br a:nikke: Hun er mye roligere på kveldene nå etter vi innførte Minifom til annenhvert måltid Hun har slitt med en del mageknip på kveld/nattestid, men det er så og si borte nå Enn hos dere da?
¤Linda¤ Skrevet 28. juli 2010 #3394 Skrevet 28. juli 2010 Så bra! Verste som er når det er noe dill med de små... Her går det fint! Lillemor har fått begynt å prøvesmake litt på grøt... synes det er litt vanskelig å vite hvordan vi skal gjøre det med hele matgreia jeg da :klø: Husker nada fra da storebror var liten! Får skylde på ammetåka Hun eeeelsker mat da!Moro,hun griper etter skjeen selv og stapper den i munnen
Neytiri Skrevet 28. juli 2010 #3395 Skrevet 28. juli 2010 Blir sulten nå vettu....sykehusmat er noe dritt....kan ikke du sende meg mat her nedover da
DDuck Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #3396 Skrevet 28. juli 2010 Så gøy når de blir litt gamlere og prøver foorskjellige greier Jeg gleder meg veldig til Dina blir litt større slik at hun blir lettere å håndtere og kan sitte i fanget og slikt Er litt tungt nå når hun må holdes og bæres hele tiden.. Men jeg regner med at når hun blir litt gamlere så blir jeg å savne denne tiden når hun er så lita
Store My Skrevet 28. juli 2010 #3397 Skrevet 28. juli 2010 Jeg må bare lage meg en liten liste her over hva jeg har lyst å kjøpe til snuppa.. eller hva vi trenger å kjøpe.. *Mer gulpekluter *Bilspeil *Tripp trapp stol *Babysafe feeder *Uro *Vognleke *Pute (som hun kan få når hun stopper gulpingen) *en ekstra sengekant (itilfelle tiss/bæsj/spy) Mere kommer etterhvert som jeg snubler over smarte ting Bilspeil? Til baby? :klø:
cypress Skrevet 28. juli 2010 #3398 Skrevet 28. juli 2010 Jeg visste ikke at du var gravid,Cypress!! Gratulerer,så koselig... Å joda, jeg er visst det!! 15 uker i dag!! Du får gjerne komme innom og hilse på i boka mi hvis du har lyst!!
DDuck Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #3399 Skrevet 28. juli 2010 Jepp Hun sitter bakovervendt i bilen så det er et speil man fester på nakkestøtten i baksetet slik at vi framme kan få øyekontakt med henne og hun kan se oss Slik blir det:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå