Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer med bebis! (bedre sent enn aldri?) :sjenert:

Har omtrent lest hele boken din i natt (sliter med å snu døgnet rett i ferien), og du er så inspirerende artig, og jeg må bare si at du viker som en snill person med bein i nesa :nigo:

Håper at kiropraktortimen hjalp litt for Dina :hjerte:

Når jeg leser om prøving, og fødsel, og amming, og at du tar alt så bra som du gjør, så gjør det meg mindre redd til den gangen jeg og :mrgreen: skal ha barn. Så tusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå så koselig sagt du :rødme:

Du rører et mamma/barselshjerte :fnise:

Hvis du har lest hele boken min så tror jeg så gjerne du sliter med å snu døgnet :ler: Det er ikke gjort på en-to-tre ;)

Kjempekoselig at du la igjen et lite spor! Du er hjertelig velkommen tilbake :jepp:

Skrevet

Ååå så koselig sagt du :rødme:

Du rører et mamma/barselshjerte :fnise:

Hvis du har lest hele boken min så tror jeg så gjerne du sliter med å snu døgnet :ler: Det er ikke gjort på en-to-tre ;)

Kjempekoselig at du la igjen et lite spor! Du er hjertelig velkommen tilbake :jepp:

:helen: Kommer nok til å titte innom jevnt her fra nå av :ler:

Skrevet

Bare innom for å si at jeg ikke har glemt deg søte Dinedama!!! :klem:

Skrevet

Det var bra da :hug:

--------

åååh det var ikke vondt med en halvtime på sofaen med Dina :veslejenta: etter et herlig måltid av helstekt urtemarinert indrefilet av svin med bakte poteter fylt med stekt bacon og mais og kryddersmør :spise:

Nå skal Dina få mat og så blir det bading etterpå :)

Skrevet

Herlighet, det hørtes godt ut :jepp:

Skrevet

Noe helt annet: vet du forresten hvor det er blitt av Reka?? Kom på at det er fryktelig lenge siden jeg har sett henne her på KG, men jeg kan ikke huske å ha sett noen "avskjed" noe sted... Vet du noe??

Skrevet

Noe helt annet: vet du forresten hvor det er blitt av Reka?? Kom på at det er fryktelig lenge siden jeg har sett henne her på KG, men jeg kan ikke huske å ha sett noen "avskjed" noe sted... Vet du noe??

Jeg visste ikke at du var gravid,Cypress!! Gratulerer,så koselig... :kose:

Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at hun har dukket opp igjen i ny drakt.. :lur:

Skrevet

Herlighet, det hørtes godt ut :jepp:

Det var ikke ille for å si det slik :sikle:

Jeg er rimelig sikker på at hun har dukket opp igjen i ny drakt.. :lur:

Hun er her i ny drakt ja :Nikke: Men ikke så aktiv som før dog.. :)

------

Dinas spisestund endte opp med at jeg må bade også :ler:

Først kom den kjemperapen og 2 sekunder etterpå har Dinamammaen gulp helt fra ene øret og ned i BH'en :rolleyes:

Snille frøken fjert :fnise:

Men nå er hun nybadet iallefall, så får jeg ta meg selv fatt når hun har sovnet :Nikke:

Ælen har gått å tilbydt meg tissemann i hele dag og viftet litt med han for å friste meg :hoho: Så jeg må vel være snill kone i kveld :lol: Da er det en fordel å ikke lukte gulp :ler:

Skrevet

:fnise: Da må du være snill ja!

Hvordan går det med lilleskatten nå egentlig?

Skrevet

Det går bare br a:nikke:

Hun er mye roligere på kveldene nå etter vi innførte Minifom til annenhvert måltid :Nikke: Hun har slitt med en del mageknip på kveld/nattestid, men det er så og si borte nå :)

Enn hos dere da? :)

Skrevet

Så bra! :Nikke:

Verste som er når det er noe dill med de små...

Her går det fint! Lillemor har fått begynt å prøvesmake litt på grøt... synes det er litt vanskelig å vite hvordan vi skal gjøre det med hele matgreia jeg da :klø:

Husker nada fra da storebror var liten! Får skylde på ammetåka :skratte:

Hun eeeelsker mat da!Moro,hun griper etter skjeen selv og stapper den i munnen :fnise:

Skrevet

Blir sulten nå vettu....sykehusmat er noe dritt....kan ikke du sende meg mat her nedover da :lur:

Skrevet

Så gøy når de blir litt gamlere og prøver foorskjellige greier :jepp: Jeg gleder meg veldig til Dina blir litt større slik at hun blir lettere å håndtere og kan sitte i fanget og slikt :) Er litt tungt nå når hun må holdes og bæres hele tiden..

Men jeg regner med at når hun blir litt gamlere så blir jeg å savne denne tiden når hun er så lita :fnise:

Skrevet

Jeg må bare lage meg en liten liste her over hva jeg har lyst å kjøpe til snuppa.. eller hva vi trenger å kjøpe.. :Nikke:

*Mer gulpekluter :glare:

*Bilspeil

*Tripp trapp stol

*Babysafe feeder

*Uro

*Vognleke

*Pute (som hun kan få når hun stopper gulpingen)

*en ekstra sengekant (itilfelle tiss/bæsj/spy)

Mere kommer etterhvert som jeg snubler over smarte ting :fnise:

Bilspeil? Til baby? :klø:

Skrevet

Jeg visste ikke at du var gravid,Cypress!! Gratulerer,så koselig... :kose:

Å joda, jeg er visst det!! 15 uker i dag!! :jepp: Du får gjerne komme innom og hilse på i boka mi hvis du har lyst!! :klem:

Skrevet

Jepp :jepp:

Hun sitter bakovervendt i bilen så det er et speil man fester på nakkestøtten i baksetet slik at vi framme kan få øyekontakt med henne og hun kan se oss :Nikke:

Slik blir det:

stor-14008-26.08.2009135934.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...