Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller elsklov som min lillebror lurte på var for noe rart :skratte:

Skrevet (endret)
:kyss2::klem: på Dinedama! Endret av Minttu
Skrevet

Suss og klem på Schnapsi også :hug:

Skrevet

Siden alle klager på svigermor ( :fnise: ) så har jeg en liten klage på min også :Nikke: Men hun er for det meste grei altså :)

Når skal svigermor-rasen lære seg når det er lurt å holde kjeft? :kjefte: Jeg har og en litt spesiell svigermor til tider.. hun har skjerpet seg masse i det siste, men nå etter fødselen har hun funnet ut at jeg har fødselsdepresjon.. :roll: og det er på grunnlag av at vi ikke har vært å besøkt dem på hjemplassen til Ælen... der vi må overnatte for å dra omtrent..

Det er jo ikke akkurat det første man gjør med nyfødt baby... hive alt i bilen for å dra til svigermorland og overnatte :riste:

Men vi har vært på overnattingstur nå og stoppa kjeften på henne :glare: Synd det nyttet så lite når hun hadde annonser til heeeele familien at jeg var deprimert sånn at alle kom å så meg så dyyypt inn i øynene og lurte på om det gikk bra med meg... makan :kjefte:

Kan si jeg ble rimelig forbanna og frustrert da ja..!

Den største grunnen til at vi ikke hadde vært der før da var jo pga formen min.. når jeg manglet de vitaminene i kroppen som igjen gjorde meg svimmel og utilpass.. ikke noe gøy å farte så mye da heller..

Skrevet

Huff.. Svigermødre og diagnoser...

Du har min dypeste medfølelse :klemmer:

Skrevet

:slåss: har ikke noe annet å si om sånt mugg....skulle vært sånn spray for å holde dem borte(sånn som mygg spray)

= SVIGERMUGGSPRAY FOR SALE ANYBODY? :rope: --> :handle:

Skrevet

OMG sier nå jeg.... for en dame

Skrevet

Maken til svigermor-utsagn :kjefte:

Jaja, får håpe hun ikke bryr seg mer med å stille flere diagnoser på deg :klemmer:

Skrevet

Ja hun er noe for seg selv, men hun er for det meste bare grei altså :Nikke:

Gjest Neferet
Skrevet

Hva baserte hun egentlig den diagnosen på?? At du har manglet vitaminer?? :dåne:

Godt hun er lettere å ha med å gjøre til vanlig da!

Masse :klemmer: til deg en søndagsmorgen snuppa!

Skrevet

Den var basert på at vi aldri kom på besøk til henne :rolleyes:

Men som sagt så er det jo et styr å dra med seg nyfødt baby på overnattingstur så det var liksom ikke første pri... :filer:

Hvis hun har så veldig lyst å treffe oss så vet hun jo faktisk hvor vi bor.. :rolleyes:

Skrevet

Den var basert på at vi aldri kom på besøk til henne :rolleyes:

Men som sagt så er det jo et styr å dra med seg nyfødt baby på overnattingstur så det var liksom ikke første pri... :filer:

Hvis hun har så veldig lyst å treffe oss så vet hun jo faktisk hvor vi bor.. :rolleyes:

OMG fikk faktisk den kommentaren fra svigermugget her.....hun synes vi kunne besøke snart nå som vi er hjemme......Bumba får såvidt hodet over de selene på bilstolen, skal faen meg ikke sitte 2 timer i bil med det første :(

Håper svigermoren din skjerper seg, du er jo fllink å si ifra regner jeg med, og uansett om jeg synes det er vanskelig så blir det bedre mellom oss her, så lønner seg nok det.

Skrevet

Jeg er iallefall blitt flink til å sette foten ned å si nei når hun kommer med tåpelige forslag om å dra hit og dit når vi er der :fnise:

Skjønner ikke vitsen med å komme på besøk til henne for å så dra avgårde til gud og enhver mann på bygda... vil hun ha oss på besøk så må vi jo f¨lov til å være på èn plass :rolleyes:

Dessuten tropper jo gud og enhvermann opp og kommer til henne når vi er der uansett, så hva er vitsen da med å dra på besøk til dem etterpå? :klø:

Det må være en sånn egen kultur i den bygda.. skjønner ikke så mye av den jeg, men jeg sier iallefall nei :Nikke:

Skrevet

Endelig ferdig med lappeteppe nr.2 :hoppe:

Jeg tror ikke jeg tørr å vaske det itilfelle det blir ødelagt :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...