Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hun eget rom? elsker mamma sin for godt vettu ;)

uff da, ikke gøy å ikke få sove, håper dere fikk noe søvn til slutt da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hun sover på vårt rom..

Hun roet seg til slutt ja.. men da hadde hun holdt på i nesten fire timer :sukk: Jeg blir så rådvill for jeg vet jo ikke hva det er med henne, så jeg ble jo livredd for at hun skal være syk eller bli dehydrert for hun blir så varm og svett når hun gråter :riste:

Så da begynner jo jeg sånn smått å grine også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestått 2 av 3 eksamener :hoppe:

Har ikke fått resultatet på siste enda, for de har klart å rote det til på et eller annet vis... som vanlig når det kommer til Dinedama vs. offentlige sektorer :rolleyes:

Men jeg venter i spenning! Tror jo at det har gått helt greit på den siste også, så jeg feirer egentlig litt på forhånd :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:klappe: Så flink du har vært!!! :nigo:

Som du sier, regner med at den siste også har gått helt strålende! :duskedame:

Du får feire litt nå, og så kan du jo få et påskudd til å feire enda en gang når den siste karakteren kommer! :jepp::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: er jo ikke rart siden man har ganske mye hormoner og alt er veldig nytt da tenker jeg meg.

Mamma sa at jeg ble alltid kjempesvett på nesa både når jeg ammet eller når jeg gråt....og enda i dag blir jeg dritflekkete i panna hvis jeg gråter :fnise: er vel ikke noe gærnt.....bare bestemt liten jente tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det roer seg etterhvert. Det er liksom litt unntakstilstand med nyfødt baby. Det er godt å være to i allefall så man kan dele på nattestyret. Mannen min tok i allefall minst halvparten av all mating om natten (en av fordelene med å gi flaske) helt fra starten av, selv når han skulle på jobb neste dag. Så da fikk vi begge ganske godt med søvn hver natt. :jepp:

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ælen tar også omtrent halvparten av nattestellet :jepp: Nå har vi kommet oss inn i en stim der hun skal ha mat to ganger iløpet av natta, så jeg tar første turn så tar han nr. to :Nikke:

Nå har han vært hjemme sammen med oss i snart to uke da, så det skulle bare mangle siden han ikke skal på jobb ;) Men jeg regner med at når han begynner på jobb igjen blir det meg som må ta affære om natta :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Gratulerer med eksamnene!

Skjønner at det er slitsomt når lille Dina ikke vil sove, men det går seg nok til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk søtinger :hug:

I natt ble klokka nesten halv tre før hun lot oss legge oss :dåne:

Så var det mat halv seks og ni... :Nikke:

Jeg fikk sove helt til 11 jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glad i å sove ja, men ikke på natta :fnise:

Neida hun sover jo som regel fra i ni tiden på kvelden til ca tolv... Vi er jo bare dumme som ikke legger oss litt tidligere, men å legge seg klokka ni er liksom litt for tidlig :fnise:

Så er hun våken fra tolv til 2-3... Og da er vi selvfølgelig trøtte som juling siden vi ikke har vett til å legge oss når hun sover.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

obbobb....da har du ikke hørt på rådet å sove når ungen sover :fnise: men ja skjønner kl21 er vel litt tidlig å legge seg....

det blir vel en rutine etterhvert :)

Kan jeg spørre.....festa hun hodet noe gang hos deg??? Jeg har synnsykt nedpress i dag, er som Bumba vil ut dåsa rett og slett.....er det sånn det kan føles, eller er det noe annet :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde ikke festet hodet på siste JM kontroll iallefall som var bare en uke før fødselen... På sykehuset når jeg ble sjekka på føden så var hun vel heller ikke festet sånn som jeg skjønte det, men hun sto såpass stabilt i bekkenet mitt at jeg fikk lov å gå korte strekninger for å tisse o.l...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha ok....er merkelig følelse når jeg står opp....er som hun skal bare falle ut :(

men du som mistet vannet, fikk du ikke gå mye da siden hun ikke var festet......fikk du velge fødestilling selv, eller måtte du bruke disse bøylene da :klø:

er så redd for bekkenet mitt, det verste jeg gjør er å ligge på rygg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...