Spatula Skrevet 20. juni 2010 #3101 Del Skrevet 20. juni 2010 Hørtes ut som en grei fødsel, nå ser jeg ikke så mørkt på min jeg heller Kos dere masse :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 20. juni 2010 #3102 Del Skrevet 20. juni 2010 :rødme: Kos dere med den lille go´jenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. juni 2010 #3103 Del Skrevet 20. juni 2010 aaw, Dina 9 timer er ganske lenge, men det virker som om det gikk veldig fort egentlig! Høres ut som en veldig fin fødsel Kos dere massemasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #3104 Del Skrevet 20. juni 2010 De ni timene gikk overraskende fort faktisk Jeg hadde trodd at tiden skulle gå uutholdelig sakte når man hadde så vondt, men det var så mye å konsentrere seg om at det gikk veldig fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. juni 2010 #3105 Del Skrevet 20. juni 2010 Så bra at dere har kommet dere hjem alle sammen Høres ut som om du hadde en flott fødsel, og at ting gikk fort når de først startet av seg selv. Skulle bare en trussel om igangsetting til Dina er helt sikkert kjempenydelig, skulle ønske man fikk sett bilde :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. juni 2010 #3106 Del Skrevet 20. juni 2010 Velkommen hjem, og gratulerer nok en gang med nydelige Dina! :rødme: Høres ut som om du hadde en grei fødsel ja. Kos dere masse! Tiden går kjempefort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. juni 2010 #3107 Del Skrevet 20. juni 2010 Hun måtte jo bare hete Dina! :rødme: En helt perfekt liten skapning, lille mini-Dina! Gratulerer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. juni 2010 #3108 Del Skrevet 20. juni 2010 :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #3109 Del Skrevet 21. juni 2010 Vi har fått en natterangler vi Her gjelder det visst bare å sove seg opp på dagtid for da er hun heeeelt borte i drømmeland, for på natta skal hun spise hele tiden Håper det snur litt på seg og at vi får inn noen rutiner på det etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. juni 2010 #3110 Del Skrevet 21. juni 2010 Gratulerer med fin fødsel og liten Dina! Kjempefint navn på ei lita tulle. Jeg blir så rørt når jeg leser fødselshistorier.. :rødme: Ikke noe mindre denne gangen. (snufs snufs bak skjermen min på jobb.. ) Håper dere koser dere som nybakt familie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. juni 2010 #3111 Del Skrevet 21. juni 2010 Hun er så nydelige det lille nusket deres :rødme: Nå gleder jeg meg til lilletrulta er her Høres ut som dere koser dere, selvom den lille er en liten nattrangler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. juni 2010 #3112 Del Skrevet 21. juni 2010 Ja når du skriver kl 02:24 skjønner vi du har en natterangler Så utrolig flott fødselshistorie....måtte jo bare føle deg viktig i ambulanse....THE TRUE DIVAS ARRIVE THAT WAY Hun er forresten heeeeelt nydelig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. juni 2010 #3113 Del Skrevet 21. juni 2010 Gratulerer så mye med vakre Dina!! Virkelig skjønn var hun! :rødme: En flott fødselshistorie var det også. Hørtes jo nesten uten som en drømmefødsel! 9 timer er ikke mye for en førstegangsfødende - også bare 5 pyntesting da! Disse små har ikke helt fått inn rutinene i starten med når man skal være våken og når ikke nei, hehe... men det ordner seg nok snart Igjen... Gratulerer så utrolig mye!! Tenkte jeg måtte legge igjen litt spor... Jeg er jo å titter innom innimellom Kos deg masse i tiden fremover!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #3114 Del Skrevet 21. juni 2010 Så koselig å se deg igjen her Takk så mycket Har klart å holde henne våken i noen timer nå, så kanskje det gir utslag i natt Får håpe det for vi må tidlig opp i morgen å dra på helsestasjonen... Kom oss aldri dit i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 21. juni 2010 #3115 Del Skrevet 21. juni 2010 Så fin fødselshistorie! Ble litt rørt. Håper det retter på seg med døgnrytmen, så dere får dere litt søvn nattes tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 22. juni 2010 #3116 Del Skrevet 22. juni 2010 Bedre seint enn aldri, gratulerer så masse med lille,vakre Dina! :rødme: Takk for at du delte fødselshistorien, du har virkelig gjort en kjempejobb! Kos deg masse med den lille familien din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #3117 Del Skrevet 22. juni 2010 Tusen takk Nilla og Androide Denne natten har vært bedre enn de to foregående Vi fant ut at kanskje hun ikke trivdes i senga si siden den er så stor så hun har sovet i kurven som hun ligger i på dagtid heller. Tok den selvfølgelig inn på soverommet Så det har ikke vært så mye styr i natt Skal prøve med den vanlige senga igjen i kveld og se om det går like bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. juni 2010 #3118 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvordan er livet som nybakt mamma? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #3119 Del Skrevet 22. juni 2010 ¨Man blir iallefall trøtt av det Nei det går fint :rødme: Snuppa er så god atte Spiser ca hver fjerde time og ligger ellers bare å pludrer eller sover i kurven sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. juni 2010 #3120 Del Skrevet 22. juni 2010 Hørtes bedagelig ut :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå