Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Hørtes ut som en grei fødsel, nå ser jeg ikke så mørkt på min jeg heller :Nikke:

Kos dere masse :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

aaw, Dina :hjerte:

9 timer er ganske lenge, men det virker som om det gikk veldig fort egentlig!

Høres ut som en veldig fin fødsel :jepp:

Kos dere massemasse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ni timene gikk overraskende fort faktisk :jepp:

Jeg hadde trodd at tiden skulle gå uutholdelig sakte når man hadde så vondt, men det var så mye å konsentrere seg om at det gikk veldig fort :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har kommet dere hjem alle sammen :)

Høres ut som om du hadde en flott fødsel, og at ting gikk fort når de først startet av seg selv. Skulle bare en trussel om igangsetting til :fnise:

Dina er helt sikkert kjempenydelig, skulle ønske man fikk sett bilde :jepp: :rødme:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem, og gratulerer nok en gang med nydelige Dina! :rødme: Høres ut som om du hadde en grei fødsel ja. :) Kos dere masse! Tiden går kjempefort! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun måtte jo bare hete Dina! :rødme: En helt perfekt liten skapning, lille mini-Dina! :jepp: Gratulerer igjen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått en natterangler vi :rolleyes:

Her gjelder det visst bare å sove seg opp på dagtid for da er hun heeeelt borte i drømmeland, for på natta skal hun spise hele tiden :fnise:

Håper det snur litt på seg og at vi får inn noen rutiner på det etterhvert :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin fødsel og liten Dina! :strix: Kjempefint navn på ei lita tulle.

Jeg blir så rørt når jeg leser fødselshistorier.. :rødme: Ikke noe mindre denne gangen. (snufs snufs bak skjermen min på jobb.. :fnise: )

Håper dere koser dere som nybakt familie!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så nydelige det lille nusket deres :rødme:

Nå gleder jeg meg til lilletrulta er her :hjerte:

Høres ut som dere koser dere, selvom den lille er en liten nattrangler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja når du skriver kl 02:24 skjønner vi du har en natterangler :fnise:

Så utrolig flott fødselshistorie....måtte jo bare føle deg viktig i ambulanse....THE TRUE DIVAS ARRIVE THAT WAY :lur:

Hun er forresten heeeeelt nydelig :rødme:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med vakre Dina!! :hug: Virkelig skjønn var hun! :rødme:

En flott fødselshistorie var det også. Hørtes jo nesten uten som en drømmefødsel! :jepp: 9 timer er ikke mye for en førstegangsfødende - også bare 5 pyntesting da! :klappe:

Disse små har ikke helt fått inn rutinene i starten med når man skal være våken og når ikke nei, hehe... men det ordner seg nok snart :Nikke:

Igjen... Gratulerer så utrolig mye!! :hjerte: Tenkte jeg måtte legge igjen litt spor... Jeg er jo å titter innom innimellom ;) Kos deg masse i tiden fremover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å se deg igjen her :hug:

Takk så mycket :)

Har klart å holde henne våken i noen timer nå, så kanskje det gir utslag i natt :jepp: Får håpe det for vi må tidlig opp i morgen å dra på helsestasjonen... Kom oss aldri dit i dag.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin fødselshistorie! Ble litt rørt. :hug:

Håper det retter på seg med døgnrytmen, så dere får dere litt søvn nattes tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre seint enn aldri, gratulerer så masse med lille,vakre Dina! :rødme: Takk for at du delte fødselshistorien, du har virkelig gjort en kjempejobb!

Kos deg masse med den lille familien din :hjerte:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Nilla og Androide :klemmer:

Denne natten har vært bedre enn de to foregående :jepp: Vi fant ut at kanskje hun ikke trivdes i senga si siden den er så stor så hun har sovet i kurven som hun ligger i på dagtid heller. Tok den selvfølgelig inn på soverommet ;)

Så det har ikke vært så mye styr i natt :) Skal prøve med den vanlige senga igjen i kveld og se om det går like bra :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨Man blir iallefall trøtt av det :lol:

Nei det går fint :rødme: Snuppa er så god atte :hjerte:

Spiser ca hver fjerde time og ligger ellers bare å pludrer eller sover i kurven sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...