Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror det er en liten :babygutt: i magen din :)

Huff, ja Cæsar igår var helt forferdelig trist.... Jeg grein og grein og grein.. Og tror du ikke vi var på besøk hos svigers også, så jeg satt og tuta i sofaen der og kjære bare så på meg og små-lo.. Ikke greit å være så hormonell alltid :fnise: Gråt forresten til Bygg og Bedrag her om dagen, de fikk jo så fint bad..er det mulig liksom..

Håper blodsukkeret ditt stabiliserer seg Dinedama :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Du er god du Ekornguri :ler:

Godt å høre man ikke er alene ;)

Jeg begynte å gråte i morges mens vi hadde sex.. :flau: Fordi at det kjentes trangere ut enn vanlig :dåne:

Stakkars Ælen prøvde å trøste meg så godt han kunne da :) Søte snille mannen min :rødme:

Håper du får en fin dag :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
:opplyser:

Jeg er herved hormonell og griner av Hotel Cæsar... :flau:

Jeg må bare :skratte: litt!! Men det er bare fordi jeg også kan finne på sånn når jeg er hormonell før mensen og sånt... Bortsett fra Cæsar da, det har jeg aldri sett på! Jeg tør ikke tenke på hvordan jeg hadde blitt hvis jeg skulle vært gravid... :rolleyes:

Ha en fin søndag dinedama! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Men jeg er ikke noe mer hormonell nå enn når jeg er PMS egentlig.. :Nikke: Men når jeg er PMS blir jeg veldig fort sint, mens nå tyr jeg heller til tårene hvis det er noe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har jeg drømt om fødsel... det var ikke NOE gøy!! :snurt:

Jeg skal ikke føde!! :bond:

Huffda, ikke noe trivelig drøm med andre ord. :klemmer:

Jeg drømte at jeg kunne kjenne livmoren min oppe på magen, skikkelig tydelig. hehe.. :fnise:

Tror det blir mange drømmer framover. Har hørt at gravide drømmer mye rart :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg drømmer mye rart uansett jeg, så da er jeg spent på hvordan dette skal gå :fnise:

Nei det var ikke en hyggelig fødselsdrøm.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Du må oppdatere oss alle om de merkelige drømmene du får etterhvert ;)

Men huff... creepy og drømme om fødsel da... det er min store skrekk.... har enda ikke skjønt hvorfor vi ble skapt til å trykke ut en unge med hodeomkrets på 35-36 cm... grøss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det var trist å komme hjem i dag.. :tristbla:

Vi må med lillepusi til dyrlegen nå for hun har hatt en abort.. Vi hadde mistanke om at hun var gravid, og når vi kom hjem var det blod overalt og til slutt fant vi tre kattefostre på ca 5cm... :trist:

Stakkars pusen er helt apatisk og sliten og lurvete... så vi skal dra å fåå henne sjekket ordentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars pusejenta..... :(:trist:

Men det var kanskje noe galt med fostrene, så det var vel kroppen hennes sin forsvars mekanisme, akkurat som hos mennesker. Men trist, så klart :(

Håper hun blir litt mer pjusk og fin form igjen snart :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...