Gå til innhold

Dagene i hulefamilien


DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja nå skal det ruges :hoppe:

Har du funnet ut ca termin? :)

Tja, sånn ca 3 juli. Hva med deg?

Får opp litt forskjellig resultat på hvor langt jeg er på vei alt etter hvilken kalkulator jeg bruker. Noen sier at jeg er 4 uker og 3 dager, mens andre igjenn sier 3 uker og 6 dager. Hvordan kan det ha seg når jeg taster inn 20 sep som første dag i siste mens på alle? Det er jo så vidt jeg klarer å regne på 4 uker og 3 dager siden. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Dinedama med en liten huleboer i magen :hug:

Måtte jo få den nye boka på mine innlegg :Nikke:

Godt å høre at du blir fulgt opp tett, da klarer man jo å slappe av bedre selv også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp det er godt :Nikke:

Fra i dag har jeg begynt med nytt medisin program så jeg er spent på hvordan det blir :jepp: Kansje jeg får litt mer overskudd :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess! :hoppe:

Takk for alle :klemmer:

Man kan ikke gi en uten å få en tilbake :)

Hvorfor henger ikke tickeren helt med? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dagbok :hoppe: Gratulerer igjen!

Jeg trykket inn i "The Dindedama Show" og kunne ikke forstå at det ikke var kommet et eneste innlegg der hele dagen :ler: Men, her ser mang jo grunnen!

Godt å lese at det gikk fint på sykehuset :Nikke: Høres jo ut som de har tenkt til å følge deg ordentlig opp!

Begynner det å synke inn nå?

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny dagbok :hoppe: Gratulerer igjen!

Jeg trykket inn i "The Dindedama Show" og kunne ikke forstå at det ikke var kommet et eneste innlegg der hele dagen :ler: Men, her ser mang jo grunnen!

Godt å lese at det gikk fint på sykehuset :Nikke: Høres jo ut som de har tenkt til å følge deg ordentlig opp!

Begynner det å synke inn nå?

:hug:

Takk igjen kjære du :hug:

Nei det er vist en grunn til det :ler: Men jeg syns ikke vi skal glemme den andre boka.. :sjenert:

Det begynner å synke ordentlig inn nå ja, men samtiig så kjenner jeg jo ingen plass at jeg er :gravid: bortsett fra at puppene er ømme... alt annet som jeg kjente i forrige uka er borte nå :rolleyes: Men det gjør jo egentlig ingenting ;)

Ha en superduper dag Dinedama :hug:

Du og 16 ukers guri :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det gjør vel ingenting at den bittelille huleboeren ikke er veldig slem med deg ennå? :) LilleEkorn kan vel sikkert fortelle deg at det kommer mer etterhvert.... ;)

Håper du får en kjempefin fredag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei denne uka har h*n jo vært grei med meg :jepp:

Regner med det kommer litt av hvert ja ;) Håper bare jeg slipper spying :spy:

Du må også ha en fin helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...