Gå til innhold

Dagene i hulefamilien


DDuck

Anbefalte innlegg

:grine: Dine-snupp er så heldig! :rødme: Et lite bøllefrø i magen! :fnise: Gratulerer igjen! Og igjen og igjen! :klemmer:

EDIT: Og: Liten :danse: for side nr 2. :fnise:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åff ai gåo til første kontroll ved sykehuset :jepp:

Er veldig spent på hva de har å si, for blodsukkeret mitt har vært veldig ustabilt de siste ukene har jeg merket...'og jeg har ikke medisin som gjør at jeg kan regulere det.. :sukk: Eneste måten jeg har fått blodsukkeret ned er ved å la være å spise.. men da når det blir for lavt og jeg må spise så stiger det himmelhøyt igjen.. :rolleyes:

Så det må vi finne ut at i dag :Nikke:

Ha en fin dag alle sammen ::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å guri malla, her er jeg borte fra KG en ørliten dag, og kommer tilbake til denne STRÅLENDE nyheten!!! :hoppe: :hoppe: :strix:

Gratulerer så mye til dere begge, og håper alt går bra med huleboeren, diabetesen og heile stasen.

Og så håper jeg selvfølgelig å følge etter snart... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du godt vare på huleboeren nå da? Tar folat, og spiser nesten ikke noe som helst, fordi alt er faaaaarlig? :lol:

Folat er viktig, forresten, så akkurat den delen var seriøst ment :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror forresten at det er en liten :babygutt: du har i magen :jepp:

:hug:

Jeg må vel lage tippeliste i første innlegget ;) Selv om det er tidlig å begynne tippingen :ler:

Å guri malla, her er jeg borte fra KG en ørliten dag, og kommer tilbake til denne STRÅLENDE nyheten!!! :hoppe: :hoppe: :strix:

Gratulerer så mye til dere begge, og håper alt går bra med huleboeren, diabetesen og heile stasen.

Og så håper jeg selvfølgelig å følge etter snart... :sjenert:

Ja tenk! Her ser du hva du har gått glipp av :ler: :dåne:

Tusen takk vennen :klemmer:

Det går vist veldig bra ifølge legen :jepp: Han var strålende fornøyd :hoppe:

Men de forandret medisineringen min litt nå for jeg trenger mer medisin utover dagen og kvelden :Nikke:

Jeg krysser alt for at du plutselig kommer etter :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du godt vare på huleboeren nå da? Tar folat, og spiser nesten ikke noe som helst, fordi alt er faaaaarlig? :lol:

Folat er viktig, forresten, så akkurat den delen var seriøst ment :jepp:

Ja ja ja :ler:

Jeg har tatt folat siden dagen etter jeg testet positivt :Nikke: Og jeg spiser kun kinakål :ironi:

:lol:

Gratulerer så mye med huleboer dinedama! :)

Tusen takk :)

Hallo, er du også gravid nå???? Så kjekt :bolledeig: Gratulerer så masse masse!!!!

Ja jeg er vist det :ler: Det skjedde helt plutselig :sjenert:

Tusen takk du :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legebesøket kort oppsummert:

For en uke siden var jeg å tok blodprøve av langtidsblodsukkeret og en urinprøve som skulle sendes til sykehset i forbindelse med timen. (som jeg hadde bestilt lenge før jeg ble gravid)

Jeg ringte utover med engang jeg fant ut at det var en huleboer inni meg og informerte om det, og dama jeg snakket med skulle si ifra til legen slik at han kunne tilrettelegge timen min. :rolleyes:

Når jeg kom utover i dag hadde selvfølgelig ikke dama nevnt noen ting for legen, så han ble ganske paff kan man si :) Men også veldig fornøyd for alle prøvene var kjempe flotte og blodtrykket mitt perfekt :jepp:

Så ble jeg veid... :sjenert::spy: Det liker jeg ikke :fy_fy: Men det må vel gjøres noen ganger fremover :rolleyes:

Ellers måtte vi legge opp nytt program for medisinen min, siden et svangerskap skaper store svingninger i det som engang har vært et stabil blodsukker :fnise:

Og jeg ble også satt opp til kontroll hos øyelege siden diabetes kan slå ut på øynene, og på kvinneklinikken og diabetessykepleieren min.. så nå må jeg bare vente på innkalling :Nikke:

Regner med det blir før jul, da jeg skal bli nøøøøøye oppfulgt i svangerskapet :jepp:

Så sånn er det :)

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo veldig bra ut da, at de tar godt vare på deg :jepp: Det blir jo en trygghet i seg selv, så du slipper å bekymre deg for alt mulig :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

så bra at det gikk fint hos legen :jepp:

gleder meg til å følge huleboeren din videre :strix:

..tror forresten fortsatt at det er en liten :babygutt:

...selv om det er tidlig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at alt gikk så bra hos legen, og at du blir så bra fulgt opp. :jepp: Kun det beste er godt nok for lille huleboer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...