Gå til innhold

Vil så gjerne bli mamma :)


Sizzy

Anbefalte innlegg

Takk for svar, Iril :)

Er i dag, 15 dager siden EL. Men ringte klinikken og hun sa det var akkurat rundt tiden nå. Skulle teste igjen om noen dager om ikke mensen kom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typisk så kom mensen i dag tidlig :(

Men men, det var bare 1. Pergo kuren, så jeg skal ikke deppe helt enda... :sjenert:

Har vertfall hatt en topp helg i London med mye shopping :handle::shoppe::danse:

Skal begynne på Pergo på torsdag, men dropper å reise innom Klinikken denne gangen. Kjøper heller EL tester, er endel billigere det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) er du på Barn I Magen nå? ser en der som heter sizzy ;)som også går på pergo ;) er det deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag tidlig var det " :) " på EL testen min!

Blir så glad når syklusen ikkje er så lang!

Snakkes! :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var EL testen negativ igjen...

Nå setter vi oss ned å venter :kaffekopp: til rundt den 10 juni;)

Har forresten et jobb invervju jeg skal på i morgen, og skrevet en søknad på en enda mer interesant jobb i kveld, Godt å ha andre ting å tenke på innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag morges var det litt blodig utflod, men skal ikke ha mensen på noen dager enda... blir litt småstressa her nå!

Kan det være festeblødning. Har ikke vært noe mer siden heller!

Skal i intervju neste uke på den jobben jeg skrev søknad på sist :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

*Gravid* stod det den 08.07!! Tenk att det enelig skulle bli vår tur!

Bare håpe den lille klamrer seg fast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Gratulerer :hoppe:

Vi testet positivt samme dag ser jeg ;)

Blir spennende å følge deg og gravidmagen på veien mot mars 2011 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hei :)

Formen er bra nå, var dårlig/kvalm fra uke 3 t.o.m uke 6. men er mye bedre nå heldigvis :)

Du da? Alt vel med deg?

Jeg skal forresten på ny UL neste fredag, pga en cyste på eggstokken som har vert veldig vond. Fikk se den lille sist uke når jeg var på sykehuset. Neste gang skulle vi få høre hjertelyd også. Så noe bra kom det jo utav det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei hei :)

Her går det bare bra! Formen er helt topp og magen begynner faktisk å syns allerede... :fnise:

Var på UL for 2 uker siden og fikk se hjertelyden! Skal du på noen UL utenom den ordinære?

Nå skal jeg ikke tilbake før i midten av oktober!

Hvordan går det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du føler deg bra :tommelsmil:

Går bra med meg, men merker at jeg blir fort sliten om dagen. Lite overskudd! Ellers er det ikke noe særlig kvalme å snakke om, bare et lite uggent blaff her og der. Jeg synes magen min står litt ut jeg også, men føler meg ganske oppblåst stort sett hele tiden, så er nok først og fremst det om gjør det. Men når jeg prøver å trekke den inn så mye jeg klarer så går det ikke så langt som jeg kunne før!

Tror ikke jeg skal på noen annen UL enn ordinær, tipper det blir i uke 39 eller 40. Håper å få innkalling i nærmeste fremtid, kanskje i løpet av neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...