Gå til innhold

Vil så gjerne bli mamma :)


Sizzy

Anbefalte innlegg

Ja er spent på hvordan det går :)

Venter mensen nå iløpe av neste uke eller uken etter det,men forhåpentlivis kommer den ikke..:D

Hvordan funker Pergo?hva skjer ?er det trygt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende! :danse:

Men det var en utrolig trist hitorie å lese før i dag...

Men håper det ordner seg nå da ;)

Har ikke fått begynt på Pergoen enda, venter på mensen...skulle fått den for en uke siden men ingenting enda...

Blir litt oppgitt :sukk:

Krysser fingrene for deg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så spennende! :danse:

Men det var en utrolig trist hitorie å lese før i dag...

Men håper det ordner seg nå da ;)

Har ikke fått begynt på Pergoen enda, venter på mensen...skulle fått den for en uke siden men ingenting enda...

Blir litt oppgitt :sukk:

Krysser fingrene for deg da :)

Hallooo:):):):) hvordan går det ???er du på barn i magen sitt forum eller på babyverden forum?

Her går det ikke den veien som ventet da men vi er ikke så utålmodig enda...

Hvordan går det med deg da?

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Har vert lenge borte nå, men strax tilbake håper jeg :)

Skal til UL på fredag og se hvordan PergoTime funker på meg! Er sååå spent, så blir det prøving neste uke satser vi på !!! :danse::humpe:

Fant ut vi skulle vente en mnd før jeg startet på tablettene, så kommer vi inn i 2011.

Leit at det ikke har klaffet for deg enda, men du skal se vi får det til vi også :)

Krysser fingrene for oss begge :klem:

Men hvordan har du det da? Går det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Har vert lenge borte nå, men strax tilbake håper jeg :)

Skal til UL på fredag og se hvordan PergoTime funker på meg! Er sååå spent, så blir det prøving neste uke satser vi på !!! :danse::humpe:

Fant ut vi skulle vente en mnd før jeg startet på tablettene, så kommer vi inn i 2011.

Leit at det ikke har klaffet for deg enda, men du skal se vi får det til vi også :)

Krysser fingrene for oss begge :klem:

Men hvordan har du det da? Går det greit?

Så spennende,satser på at pergo funker da :jepp: jeg venter mensen til helga jeg så vi får se om det blir julebaby eller ikke.. :rødme: Har på følelsen at det ikkje blir det men vi får se.. :sukk:

Er du på noe av de forumene jeg nevnte?babyverden eller barnimagen? :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja satser på det :)

Nei er ikke innpå noen av de, har vært veldig travelt den siste tide, og har vært lite på nett...

Men satser på det roer seg nå, så da kan jeg inn der å titte litt også :)

Skal gi deg en tilbakemelding om hva som skjer i morgen, og så håper vi du ikke får mensen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vert på UL igjen, og alt så bra ut sa legen. Skal ta EL sprøyte(!!)på mandag og krysse fingrene for at det klaffer :)

Har aldri hørt om den sprøyten jeg! Trodde bare vi skulle prøve de dagene som var rundt EL, men nå vet vi det nesten på timen.

Goood helg!! :danse::tommelsmil::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy :)elsprøyte? på timen?så gøy:):):):):) :jepp:

Blir morro å følge med hvordan det går,

håper det går første forsøk :):jepp: :rødme: :)

Nå er det din tur :jepp: skal kryss fingrene jeg :5::danse::sjarmor:

Jeg fikk mensen jeg :sukk:

Lurer på å begynne med eltesting,har du prøvd det?

Hvordan funker det?

Har bedre lykke neste gang :jepp:

Gooooo helg til deg også :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må google den sprøyten litt, har ikke hørt om den jeg...

Har testet med EL tester ja, både strips og ClearBlue sine...har også kjøpt Fertilitetsmonitor, men den er ganske dyr og egentlig litt stress og teste hver dag i "evigheter" :)

Vil nok anbefale CB eltester, der du får opp digitalt svar.Da tester du fra dag 10 (tror jeg) til EL er rundt hjørnet:) Strips funker kanskje like bra, men de var litt uklare å lese av...

Gå på billige-tester.no og se hva de har der :)De leverer kjapt, og det er billigere enn apoteket.

Leit at du fikk mensen igjen, men det ordner seg skal du se :):klem::kose:

Om du finner ut når EL nærmer seg er jo sjangsen stor :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er ventetiden her igjen! Så en plass at den sprøyten jeg tok, kan gi falsk positivt svar. Og at det går 10 dager til den er ute av kroppen. Men på en annen side..viser det så tidlig da??

Det gjenstår å se :popcorn: Tester om en uke tenker jeg :)

Sier til meg selv at det ikke er en selfølge å bli gravid på 1 Pergo-kur, men vet jeg blir skuffet!

Har vert litt innpå "barnimagen" forumet, skal oprette en profil der også :)

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte visst på et annet innlegg jeg har her også :)

Men testen viste "ikke gravid" i dag...

Kjenner jeg faller ned i kjelleren igjen, men det var kanskje litt tidlig å teste enda... Mensen skal komme på tirsdag/onsdag, så kanskje jeg bare venter og ser! Selvom det er veldig vanskelig :)

God helg!! :goodbye::popcorn:

Endret av Sizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iril

:vinke:

Vet det er vanskelig, men det lønner seg nok å vente til du skal ha mensen med å teste. Jeg testet 10 dager etter eggløsning med sensitive tester, og fikk bare så vidt en strek, så hadde jeg brukt digital hadde den nok blitt negativ.

Så ikke mist motet ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å?! :) Nå ble jeg glad :jepp::danse:

Trodde jeg kunne stole såpass på ClearBlue jeg!!

Men skal ikke legge med ned å grine nett enda da :)

Tusen takk for svar Iril, smiler som en sol nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Iril

Hvis du har en Meny-butikk i nærheten kan du jo kjøpe en RFSU-test, de er mer sensitive. Men du får jo ikke tak i det før på mandag nå uansett, så du får bare tenke positivt gjennom helga! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei igjen :) nå har jeg bare 8 dager igjenne til jeg skla teste igjen,krysser fingrene for oss igjen jeg :klemmer:

Hvordan står det til da? nervene på helspenn ?

Håper så det klaffer for deg nå da :) hadde vært morro om det klafet for meg også da så kunne vi fulgt hverandre fremover :)

Masse lykke til da:) :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!! Kan nesten ikke vente nå :)Kjenner det er noe pågang, men om det er mensen som kommer eller hva gjenstår og se :popcorn:

Har lyst å legge meg så jeg kan teste snart, hehe :gjeiper:

Håper det funker for deg nå da, hadde vert artig å fulgt hverandre ja!

8 dager er ikke så lenge, men det kan føles som en evighet når en venter på noe bra. Krysser fingrene for deg! :klem:

Er du innpå "barn i magen", Rachelma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var visst negativ denne gang også... :kjefte:

Får et slag i tryne hver gang, burde nesten bli vant til dette nå

Men har ikke fått mensen enda... Skal ringe klinikken senere i dag og høre hvor lange syklusene er på Pergo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iril

Det er ikke uvanlig med lange lutealfaser på pergo (husker ikke om jeg har sagt det før), og at syklusen blir litt forlenget. Hvor lang har den vært til nå da? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...