Gå til innhold

Vil så gjerne bli mamma :)


Sizzy

Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg mensen :sur: Lenge over tida...

Må nok teste meg med EL-tester framover, kanskje ikke så stabile sykluser som jeg trodde. Men fikk første antydning til mens på mandag.

Skal jeg rekne det som første dag eller i dag når det var "vanlig" mens...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei .. og :velkommen: i klubben! :-)

Så irriterende at TR kom!! og såpass forsinket også.. må ha vert nervepirrende.

Jeg sitter selv og venter på den fæle tanta, kjenner godt etter på symptomer og tester innimellom. Det er ikke lett alltid, dette her. :sjenert:

Utrolig bra av deg, å klare å slutte å røyke!! Jeg er imponert. Jeg klarer det nok ikke før de to blå er her.

Lykke til i ny PP! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjipe greier, men sånn er det bare...

Og vertfall med spotting, har ikke hatt det før jeg begynte på Vitex. Men så får jeg vertfall mensen da...

Lykke til dere også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Finally fikk jeg positiv EL test, har nå brukt ClearBlue sin i et par uker. Så ikke skikkelig på de billige stripsene.

Men nå krysser vi fingrer og tær og håper på det beste :)

Har ca 35-37 dagers syklus. Kanksje.... :sjenert:

Har også gått til investering av ClearBlue Fertilitetsmonitor, men nå bare håper jeg at jeg slipper å bruke den.

Kjøpte den før jeg visste at en ikke kunne begynne på den før første dag med mens :sukk: Men det er verdt det allikevel, om det skulle klaffe denne mnd. :fnise:

Ellers så er jeg begynt å røyke igjen... Ikke fult så bra, men nå vet jeg vertfall at jeg klarer det!

Skal slutte når jeg blir gravid :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og sniker litt :lur:

Jeg sluttet også å røyke for 7 uker siden :) froeløpig har jeg ikke sprukket, men det er vaaaanskelig!

Blir spennende å følge med her :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre! Men vår tid kommer nok skal du de :)

Tar ny test om noen dager tenkte eg :)

Hei hvordan går det med deg?

Mannen min kom hjem tidligere enn planlagt og det gjorde susen :rødme: Han traff blink..jeg er nå 6 uker på vei :bolledeig:

Håper du er like heldig som meg :):):):)

Sender deg masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så kjekt å høre :tommelsmil: snakk om fin julegave!!

Her tror jeg ikke det har skjedd så mye enda, skal teste meg om 1-2 uker tenkte jeg. Litt vanskelig å si med tanke på at jeg ikke vet hvor lange sykluser jeg har...!

Visst jeg får mensen igjen skal jeg teste ut CB fertilitetsmonitor! Bare håååper jeg slipper :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg sluttet også å røyke for 7 uker siden :) froeløpig har jeg ikke sprukket, men det er vaaaanskelig!

Blir spennende å følge med her :jepp:

Ja det er ganske vanskelig å slutte å røyke! Men du er godt på vei da:) Du klarer det skal du se! :duskedame:

Det falt litt i grus for meg etter 5 uker, men jeg SKAL slutte når det viser to blå!!

Lykke til videre hvertfall! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå så kjekt å høre :tommelsmil: snakk om fin julegave!!

Her tror jeg ikke det har skjedd så mye enda, skal teste meg om 1-2 uker tenkte jeg. Litt vanskelig å si med tanke på at jeg ikke vet hvor lange sykluser jeg har...!

Visst jeg får mensen igjen skal jeg teste ut CB fertilitetsmonitor! Bare håååper jeg slipper :jepp:

Ja skal krysse fingrene for deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart påtide med ny test kanskje... Få vel vente noen dager enda :)

Men har hatt vondt i magen/ nede på høyre side, siden i går. Ikke i et bankende kjør, men veldig vondt innimellom.

I dag tidlig sto jeg opp før kl. 8 pga mageverk... Men det kan jo være 1000 grunner til det da :sjenert:

Skal flytte inn i nye huset om noen dager :danse::strix::heiajente::duskedame:

ja jeg gleder meg veldig til det! Skulle vel pakket litt mer, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...
Hei:)

Skjer det noe spennende eller?:):)

Hei hei!!

Har vert mye flyttestyr og uten nett en stund. Men nå er vi inne i huset og alt er topp :)

Har som sagt før kjøpt CB Fertilitetsmonitor og har eggløsning i disse dager, så vi krysser fingrer og tær og håååper det klaffer denne gang :sengekos:

Skjønner på sambo at han er veeeldig klar også =)

Har ikke vert innpå her på en stund, men hvordan går det med deg da??

Noe spennende pågang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Har vert mye flyttestyr og uten nett en stund. Men nå er vi inne i huset og alt er topp :)

Har som sagt før kjøpt CB Fertilitetsmonitor og har eggløsning i disse dager, så vi krysser fingrer og tær og håååper det klaffer denne gang :sengekos:

Skjønner på sambo at han er veeeldig klar også =)

Har ikke vert innpå her på en stund, men hvordan går det med deg da??

Noe spennende pågang?

Gratulere så mye med nytt rede da:) i disse dager da,da er det kansje noe som er på gang nå allerede..:)

Er så spennende å følge med:)krysser fingre jeg vet du:)

Her skjer det ikke så mye,kvalmen har gitt seg nesten helt og magen begynner og vokse(jeg er nesten 100% sikker) :rødme:

Mannen min påstår det er på grunn av lite trim :snurt: :snurt:

har halvannen uke igjen før jeg er i "det trygge" trimester..

Håper det går bra,er så mange som er negativ å nekter å gratulere oss før vi er kommet i andre trimester..syns det er litt rart men..

Lykke til og håper det vokser hos deg også snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...