Gå til innhold

Matvraket skal bli helomvendt

Matvraket

Anbefalte innlegg

Haha - ser for meg Wenche Foss med hele hvitløksfedd i nesa jeg nå... :skratte:

God bedring Matvraket - uansett hvilket kjærringråd du velger å følge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det viktigste er vel at man gjør noe som føles godt og som gjør at du slapper av :jepp: men husk å drikke mye! Om man er dehydrert føler man seg verre :opplyser:

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

er så trøtt og har så dårlig nett.. så alt jeg vet er at du er syk.. i Iform sto det at kyllingsuppe og varm melk kan hjelpe deg til å bli fortere frisk fra en forkjølelse. Det åpner opp men gjør ikke hoste og div verre.

Pekingsuppe kan kanskje være tingen det også?

God bedring søta (jeg nekter å kalle deg matvraket lenger, så fra nå av vil du bli omtalt som søta fra min side:)

det funker å ta en whiskey før du legger deg den dagen du tror du kanskje brygger på noe. Det funker ikke i det hele tatt når du allerede har blitt syk, men hvis du tar et par stykker, så blir det ihvertfall morsommere å være forkjøla:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det funker å ta en whiskey før du legger deg den dagen du tror du kanskje brygger på noe. Det funker ikke i det hele tatt når du allerede har blitt syk, men hvis du tar et par stykker, så blir det ihvertfall morsommere å være forkjøla:-)

Kjæresten min har en sånn fin ting han sier av og til: "av alle ting som ikke hjelper mot en forkjølelse, så er nok whisky den beste" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er bare så utrolig søte :sjenert::sjenert::klemmer::klemmer: Også det å bli omtalt som "søta" og ikke matvraket da..... :sjenert:

Joda, hatt en laaaaang natt, pinefull natt! Hatt kniver i halsen :( Dårlig med whiskey i huset, men gurglet sprit så det holdt i går, men tror ikke det hjalp så mye på! Helte innpå med kamferdråper, men tror prosessen er for langt i gang til at jeg kan klare å stoppe det. Mulig det kan reduseres litt. Drikker masse varm drikke, tygger halstabletter og kledd meg godt.

Skulle være tur på jobb idag, men det orket jeg rett og slett ikke. Tydelig at jeg ikke er i slaget, for samtlige her sier jeg er blank i øya og ser ut som feberøyne! Følte meg lekker da ja...De ba meg gå hjem, men det gjør jeg ikke..mulig jeg drar litt tidligere bare, men så lenge jeg ikke har feber eller huepine så klarer jeg å gjøre mitt, i bare litt roligere tempo! Men som man synes synd i seg selv ja...Kom rett hjem fra jobb i går og landa på sofaen og der lå jeg gitt...... Orka ingenting! Idag har vi jo middagsbesøk, men det tror jeg jaggu blir en enkel middag! Det er nok at jeg må vaske ned huset etterpå, orker ikke stå å lage middag! Så sambo og gjestene sa at vi tar det rolig også bestiller vi heller en pizza... Snille;)

Idag er det fastelavensboller på jobb..min første tanke var: stakkars syke meg..Det fortjener jeg! Meeeeen......Den gang ei! Lyst på noe STERKT!!!! Noe som lindrer halsen!

SØREN og ass, litt vondt i halsen skal jeg tåle men vil ikke ha tett nese, snørrete nese, rennende nese og alt som følger med!!!!!!! Vil ikke vil ikke vil ikke.... Jeg skal jo trene denne helgen, yoga på søndag!!! Fikk informasjonen i posten igår. Det er visst bare yoga samling, gratis! De er nemlig ikke profesjonelle instruktører, men ønsker bare å sette i gang noe sosialt. Men vi får se.....

tusen takk igjen jenter..Dere er virkelig gode å ha, både når det gjelder motivasjon, trøst, kritikk og omtanke :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg..Noe redusert! Dro hjem litt tidligere fra jobb, eller ble kommandert hjem! De sa jeg hadde "feberøyne" men noen feber har jeg ikke..Men greit nok....kom meg innom butikken og hjem!

Brukte vel to timer på å vaske huset til besøke i kveld (noe som kunne gått fortere, hadde bare energien vært på topp). Besøket kommet 20.00. Her sitter jeg, så sliten og syk at jeg vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg..... Det kjennes ut som ti sylskarpe kniver i halsen min når jeg svelger, så alle råd i henhold til dette tas i mot med en ENORM TAKK!!!! Går med halspastiller konstant. Dessuten ble det baccardi på meg, det er sterkt og hjelper faktisk mot kniver i svelgingen :skratte: Faren er at jeg er meget bedugget når besøket kommer. Men de er klar over at jeg ikke er i slaget i kveld! ( de skal bare være glad til de får lov til å komme spør du meg, litt slem ja)

Hamstret halstabletter i butikken og regner med at helgen blir tilbrakt i sengen, for jeg blir ikke bedre og bedre - tvert om!

Sitter å bruker tiden på pc og en ting undrer meg...

Se på denne linken :

http://www.seher.no/835430/linni-meister-m...-prosent-sikker

Se på øyenvippene hennes! HVORDAN I ALL VERDEN FÅR HUN DET TIL???????? Det er drømmevipper (som jeg aldri får til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest smurfen

søta! Når du er syk skal venner og familie forstå at middagsselskap og nyvaskede vinduer er nedprioritert. Kroppen din sier ifra om at den trenger hvile. Og for å være et sundt menneske, må du lytte til kroppen!

Ta deg litt fri, slapp av uten dårlig samvittighet. Du trenger ikke å ha dårlig samvittighet, du vet jo at du kommer enda sterkere tilbake når kroppen bare har fått den hvilen den skal ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg.... SYK!!!! har hatt den værste natten i hele mitt liv...Hehe...Jepp jeg er sytete! Men jeg har aldri aldri aldri hatt såååå vondt i halsen. Den var heeelt tett, gikk ikke an å svelge i det hele tatt! Noe av det værste av halssmerter jeg har vært borti. Det var så ille at jeg lurte på om jeg måtte komme meg til en lege idag. Så ble dårlig med søvn gitt. Men imorres var jeg mye bedre, smertene er vekke - MEN det er stemmen også! Herlig!!!!

Skal bare slappe av idag og holde meg i ro, håpe på rask bedring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natten var gruuuusom......Det startet med halsbetennelse, da det ga seg ble det tett i hele systemet, nå er jeg tett i hele systemet OG uuuutrolig vondt i brystet! Jeg DIGGER dette her...Så dagen idag : SOFAEN!!! Var ikke akkurat det som var planen, men jobb imorgen så må bli frisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja ble kort visitt på jobb idag...kom meg dit, men ble sendt hjem igjen..så nå tusler jeg hjem med sykdommen min.........Mulig det blir legen så får jeg det dokumentert av en lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe som Shamim skrev på sin blogg, "ikke mye treningsrelatert snakk"...Vel det er dårlig med det her om dagen også, kanskje derfor jeg ikke har så mye besøk heller....... for nå har det vært dødt her inne ja.... Beklager det jenter, og lover at jeg kommer sterkere tilbake på den fronten!

Ble som sagt sendt hjem fra jobb...Det var faktisk ikke mange på jobb idag heller, mange syke folk! Men de ville ikke ha meg der, de mente jeg så altfor dårlig ut samt at de ville ikke bli syke! forståelig.

Dura avgårde til legen og fikk konstantert influensa. Så da var jeg sykemeldt ut uken. Det kommer aldri til å gå!! Så kom meg innom butikken og hamstret appelsiner og skal bli fort fort frisk! Ikke noe er så kjedelig som å være syk, aner ikke hva jeg skal finne på her jeg ligger for å få tiden til å gå...Sove får jeg ikke....jaja...lese litt blogger, lese om kosthold, lese om trening..det kan jeg gjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda! Men greit å ha fått konstantert influensa av legen da, så vet du det hvertfall, og kan holde deg hjemme til du blir frisk! :)

Hm. Legg kabal, les en bok, se på film, finn en ny serie å følge med på, løs kryssord, skriv en novelle, tegn noe, skriv brev, lær deg et nytt språk (på en uke! :fnise:) og finn en brevvenn over nettet å skrive på det nye språket til, gjør noe håndarbeid, hør på musikk, finn et pc-spill å spille.. Oog der kommer jeg ikke på mer, det ble mye rart! :lol:

God bedring hvertfall! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, det er kjipt å være frisk. På den andre siden er det kanskje greit at du har blitt sykemeldt, for da har du muligheten til å sove og slappe av masse, og da blir du forhåpentligvis mye fortere frisk! God bedring!!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søte dere er:=) Har heldigvis en serie jeg følger med på så jammen får jeg sett den nå ja......... youtube er tingen;)

Lære nytt språk ja, ingen dum ide...hehe.....men er vel ikke bare bare å gjøre det sånn uten videre på internett..hehehe....

får bare ta tiden til hjelp, hamstret appelsiner og masse varm te så skal bli raskt frisk! Ønsker ikke å ligge her hele uken, det har jeg ikke ro i kroppen til!

Takk igjen jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Her var det ikke mye liv, men det er det egentlig ikke i meg heller....Men formen er litt bedre idag, det skal være sagt... Tror feberen er vekke! Heldigvis!

Har brukt tiden til å slappe av og lese litt og tror jeg skal gjøre et innkjøp av denne :

http://www.xxl.no/hjemmetrening/trimappara...ultigym-1044075

Den er på tilbud hos xxl. Men så må jeg jo forhøre meg litt med ekspertjentene mine her inne om det er verdt sine penger.

jeg ser at man kan utføre øvelser som :

sittende benkpress,

butterfly armer

nedtrekksstang

leg developer

ro øvelser

Så lurer jeg da på om dette er noe som faktisk hjelper på meg. Jeg er jo intr i å stramme opp armene min, lårene, rumpa og magen...

Råd jenter?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den så fin ut! Jeg har ikke all verden med råd siden jeg er ganske grønn på dette - hva med å legge inn et spørsmål i ett av de mer "proffe" treningsforumene på nett hvor det sikkert er flere som har peiling på dette? Det var det jeg gjorde med ellipsemaskinen min (tror det var iform.nu?) ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...