Gå til innhold

Matvraket skal bli helomvendt

Matvraket

Anbefalte innlegg

:duskedame: Heia matvraket, vekttrening etter jobb!

Tenk så mye trening det hadde blitt hvis vi ikke måtte jobbe, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fiskegrateng er jo ikke helt usunt.. det finnes jo fisk inni der et sted også, selv om det er mye lekkerier som fyller mest :fnise: Kjempe godt er det iallefall, og fisk skal man ha minst 2 ggr i uka! :jepp:

Drikker kjempe masse te om dagen jeg også, og da spesielt om kvelden.. Det byr på urolige netter ja.. Må opp minst 2 ggr hver natt.. Slitsomt.. Men ettervert blir det vel en så vanesak at jeg kan sove meg igjennom det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Heia matvraket, vekttrening etter jobb!

Tenk så mye trening det hadde blitt hvis vi ikke måtte jobbe, eller?

Ja det fikk jeg jo bevist når jeg ikke jobbet den lille perioden etter jul! Jeg trente jo wii hver eneste dag og stooorkosa meg med det! Det er som jeg sa til smboeren min i går, hvorfor kan ikke han bare jobbe og tjene pengene også kan jeg lage sunn mat og gjøre kroppen fin for han :fnise: Han var ikke helt enig, han ville gjerne at jeg skulle lage sunn mat og ha fin kropp, men...hehehehe... Skal ikke være enkelt gitt...Nå har han satt i gang også nemlig, han trener på treningsstudio og spiser sunt. Men han skeier ut litt han også, mer enn meg DET SKAL VÆRE SAGT....Men han skal jo bygge mer muskler enn å gå ned i vekt da. Han har hundre ganger spurt meg omå bli med på treningsstuioet, men jeg tror ikke jeg gjør meg sammen med han! For det første er han sammen med en gjeng gutter, som alle skal bygge muskler også kommer litt grønne meg....Neeei....

Fiskegrateng er jo ikke helt usunt.. det finnes jo fisk inni der et sted også, selv om det er mye lekkerier som fyller mest :fnise: Kjempe godt er det iallefall, og fisk skal man ha minst 2 ggr i uka! :jepp:

Drikker kjempe masse te om dagen jeg også, og da spesielt om kvelden.. Det byr på urolige netter ja.. Må opp minst 2 ggr hver natt.. Slitsomt.. Men ettervert blir det vel en så vanesak at jeg kan sove meg igjennom det ;)

Fiskegrateng er ordentlig godt!!!!! Mensom du sier, det kunne vært sunnere..Idag er ikke middagen planlagt i det hele tatt. Var så sliten og trøtt i går at jeg orket ikke tenke tanken, og det samme skjedde imorres! Så null planer! Tenkte å dra innom senteret etter jobb, kanskje jeg for engangsskyld skal gå innom butikken og kjøpe noe enkelt. En salat eller noe? Jeg er motstander av slikt, bruke penger unødvendig når jeg harfrysern full hjemme...men...en gang i blant må være lov..Vi fårse hvor sliten jeg er etter jobb.....

Ja jeg flyr jo ned toalettet om natten generelt sett, så med te....da kan du tenke det..det blir ti ganger verre! flyr vel kanskje 6 7 ganger om natta! Men det er jo såå godt...

Holdt på å gå på en skikkelig smell i går kveld, var så godtsjuk! Spurte sambo om han kunne droppe innom butikken på vei hjem og kjøpe appelsiner, men neeeei det glemte han! Så spiste et par mandler, og melon.....Er ikke så glad i melon, men for å ikke ty til sjokoladen i kjøleskapet ble det melon!

Så er det onsdagen, lillelørdag! Gleder meg til fredagen! Er bare det å komme seg over torsdagen så er det i orden! Vet ikke helt hva helgen byr på enda, en del løse planer...Morsdag, fastelavens og valentinesdag på søndag... :rødme: en ting skal være sikkert, det blir ikke bolle med krem på meg!!!!!! NOWAY!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - begynn på treningssenteret :enig: Og så kan dere dra hverandre med på trening! Du kan jo iallfall ta en prøvetime sammen med sambo da!??!

*bare vent - om et par måneder er matvraket ivirg i muscle woman tråden :hoho: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her raser jo sidene unna! Så flink du er med treningen :)

Wii er jo såå morsomt, skulle gjerne hatt det selv. Og det balansebrettet er hysterisk, kan gjøre så mye morsomt med det! Spesielt med noen venner og litt øl.. ;) Blir ikke så mye 'fit' med øl da men..

Ååå, fastelavensboller, det er godt det.. huff, det tar liksom aldri slutt med fristelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ææææ vet ikke om jeg gjør meg så mye sammen med disse muskelguttene. Er lissom ikke helt deeeeer.......

Ja fastelavensboller..det er godt, men det er faktisk to eller tre år siden jeg sist spiste det gitt, stod over i fjor og i forrefjor om jeg ikke husker helt feil.Er jo en kaloribombe ut av en annen verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laaaaaangt nede på lista gitt...men her er jeg..

tusler snart hjem fra jobb..eller skal innom butikken og finne på noe mat! Lover å kjøpe frukt!!!;)

Samboeren min ringte og ville ha kebab idag...han om det!!!! det skal ikke jeg ha!

Ha en fin ettermiddag jenter:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jo fint an å lage en supersunn fiskegrateng selv! Jeg har laget et par ganger med laks i terninger, halvkokte rotgrønnsaker (gulrot, kålrot, sellerirot) og litt fullkornspasta. Hvit saus kan man lage med meljevning, og da er det ikke så mye fett i den. Nom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du og sambo gjøre noe sesielt på valentines, eller dropper dere "feiring" av den dagen? :)

tror den dagen blir en vanlig dag, hvertfall etter mine planer. Ingen valentinesgaver innkjøpt heller...Har så dårlig råd denne måneden, så har sagt fra..Han skryter på seg at han har kjøpt, men det tviler jeg på...Er ikke så farlig. Men hadde jo så klart blitt veldig glad om han hadde overrasket med en middag eller noe :rødme:

Går jo fint an å lage en supersunn fiskegrateng selv! Jeg har laget et par ganger med laks i terninger, halvkokte rotgrønnsaker (gulrot, kålrot, sellerirot) og litt fullkornspasta. Hvit saus kan man lage med meljevning, og da er det ikke så mye fett i den. Nom!

Det er dette med matlaging og sliten etter jobb...mangler totalt lysten og orken til å begynne på slikt da... Hehe....

Igår tusla jeg gjennom butikken og forsøkte å finne noe greit til middag...Endte opp med halv kylling, og grovt brød! kylling er jo greit, så lenge man tar av skinnet. Var mer igjen, og tenkte lage meg en stor salat med kylling og villris til middagen idag!!! MEN tror dere ikke samboeren min har nattspist :kjefte::kjefte::kjefte:

Skulle være tur på jobben idag, men ble avlyst...så vi forsøker igjen imorgen! utrolig fint, troppa opp med joggesko og så skikkelig fresh ut (men føler meg langt fra FIN) og nå må jeg gjøre det igjen imorgen! Nei imorgentar jeg de med i en pose!! Jaggu heller!

Må vel ta litt husvask idag. besøk imorgen kveld, så får vel se litt anstendig ut. :fnise: Ellers drømmer jeg om en treningstime senere idag, les: wii time :)

Ps:sa til sambo (som et lite hint);" jeg ønsker meg wii fit plus jeg" HINT HINT HINT....Lov å drømme :sjenert: :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det skulle bare mangle nå...Da skeier jeg heelt ut så det må ikke skje! Men sambo og resten av familien ligger jo rett ut, så hvorfor skulle ikke de ha klart å smitte meg! Da altså!!!!! :kjefte: Nei, drikker masse varm drikke, har skjerf, og skal kjøpe meg cvitaminer etterpå! Ikke noe sykdom her nei!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skulle bare mangle nå...Da skeier jeg heelt ut så det må ikke skje! Men sambo og resten av familien ligger jo rett ut, så hvorfor skulle ikke de ha klart å smitte meg! Da altså!!!!! :kjefte: Nei, drikker masse varm drikke, har skjerf, og skal kjøpe meg cvitaminer etterpå! Ikke noe sykdom her nei!!!!

*partypooper* Det er nok desverre en myte at c-vitaminer hjelper mot forkjølelse. De kan nok virke forebyggende ved at de bidrar til et godt immunforsvar, men det funker ikke som "medisin". Det du bør gjøre er å holde deg varm, drikk masse vann, sørg for å slappe av og sov masse! Gå og legg deg NÅ! (eller, det kan du kanskej ikke? :fnise:) Også er varm melk med honning og litt kanel eller kakao (eller whisky, for de som liker det) godt for såre halser. Og skjerf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg skal gå innom sjefen min og si at Pingping beordret meg til sengs:) Hehehe... La meg kl 21 i går (jepp driiiit tidlig) Tror jeg vil gjøre det samme idag, for det er så deilig å våkne uthvilt. Men våknet jo med denne halsen da... :kjefte:

Hehe har hørt dette med cvitaminer før, men det skal sies at det psykiske hjelper litt på. hvis man tror godt nok, så hjelper det på :fnise: Jeg tar et c vitaminsjokk hvergang jeg kjenner kribling i kropp og hals og det hjelper!!! Kun en sjelden gang har det ikke hjulpet på... Men skal følge alle råd:) Alt tas imot med takk, skal ikke bli syk nei! NOWAY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh - og hvis du liker det! Timian-te! Tror egentlig ikke det hjelper all verden, men det hjelper sjela :nigo: Bare å ta tørket timian i en teklype og trekke i 4-5 minutter. Eller ingefærte! Skiver av fersk ingefær som trekkes i kokende vann! Begge kan søtes med honning hvis du vil. Namme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring, Matvraket!!

Jeg synes hvitløkspiller hjelper.. men kanskje mest forebyggende.

Sikkert fordi man lukter så pussig at folk holder seg unna... så da slipper man å blir smitta??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...