Sekretæren Skrevet 8. februar 2010 #761 Del Skrevet 8. februar 2010 Punktslanking funker ikke, men varier gjerne core-øvelsene, det er jo godt for noe i seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 8. februar 2010 #762 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) SportyShorty har nok desverre rett... Finnes ingen enkel utvei - bare å bli glad i å trene! Men det har du jo blitt Og du har fått meg til å få lyst på Wii! Hvor mye betalte du for det? Ønske meg til bursdagen kanskje... Endret 8. februar 2010 av twinklestar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #763 Del Skrevet 8. februar 2010 Ja, jeg har hvertfall blitt flinkere med treningen..glad og glad....Jeg følte meg veldig glad i det når jeg klarte å følge det opp med en god rutine. Men så er det dette med den jobben da (som tar livet av meg til tider) og da strekker ikke tidsskjemaet mitt til! Derfor blir det sjeldnere og mer tiltak! Men ja wii er en fantastisk greie! Det skal være sagt. Twinkle: jeg fikk denne i gave selv, men tok et raskt søk på elkjøp sine sider: http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll...ii-spillkonsoll og da kostet det 1800 kroner. Spillet kjøpte jeg på cdon.com til 150 kroner eller noe. Så synes ikke det er så ille dyrt egentlig. Jeg har hvertfall fått verdi for pengene der:) Jeg synes det er verdt pengene:=) nei punktslanking funker nok dårlig ja...men kom gjerne med konkrete øvelser som kan hjelpe på håndtakene mine..Jeg HATER dem! Kan egentlig si meg fornøyd (nesten) med resten av kroppen, men HATER håndtaka!!!!!!! (bortsett fra den lille kulen på magen jeg har fått da, av en eller anna merkelig grunn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 8. februar 2010 #764 Del Skrevet 8. februar 2010 Åååh, sånne håndtak har jeg også! De er noe møkk, er i veien for buksekanter og strømpebukser som ruller ned og så videre og så videre. Vi får bare stå på videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. februar 2010 #765 Del Skrevet 8. februar 2010 Har ikke håndtak jeg, bare en hel ball Veldig bra at dere får en time til trening på jobben da! Jeg har inntrykk av at det ikke er så mange steder som har sånt, men det blir kanskje vanligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #766 Del Skrevet 9. februar 2010 God morgen.... Da satt jeg på jobb igjen, og jammen har jeg funnet smutthullet hva angår å bruke kg på jobb! Er nok ikke så populært hvis sjefen finner det ut, derfor må jeg være litt forsiktig... heldgivis klarte nsb å gjøre jobben sin idag, så jeg var tidsnok til jobb og rakk en god kopp varm grønn te før jeg startet på "drittarbeidet" Ettermiddagen i går: til middag ble det sunnmat:; villris med koktegrønnsaker og kyllingbiter. Vi dro til et vennepar, som skulle servere oss mat og sjokoladepudding...Jeg stod over!!!!! Flinka meg:) Til kvelds lagde jeg smoothie, med litt youghurt naturell i, samt litt rosiner og banan i. Jeg synes det var veldig godt, samboeren min derimot...SAtt å brakk seg...hehe......Men jeg synes det mettet... Idag blir det lunsj på jobb.....Så får vi se hva jeg finner;) Om en to ukers tid kommer min vennine T tilbake fra et litt lengre opphold i utlandet. Vi har snakket på telefon ofte, og senest i går..Da ble vi enige om at hun skulle komme til meg, så snart hun var hjemme,,også skal vi finne en dag i uken hvor vi skal finne på en eller annen treningsform hvos vi skal pushe hverandre!!! Skal skal skal!! Håndtaka skal vekk! Dermed basta! Ja tur på jobben, bra initiativ! En times gåing kommer godt med. Bare det ikke er 15 bl¨åe ute da:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 9. februar 2010 #767 Del Skrevet 9. februar 2010 Så flink du var til å stå over sjokoladepudding. All ros til deg! Kjempebra inisiativ å gå på tur i arbeidstiden, høres veldig bra ut! Får kle på deg godt, men går dere fort blir du rask varm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 9. februar 2010 #768 Del Skrevet 9. februar 2010 Bevis på at Wii fit kan gi resultater: http://www.spillmagasinet.no/article2824096.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 9. februar 2010 #769 Del Skrevet 9. februar 2010 Oi. ble skikkelig inspirert av hu dama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 9. februar 2010 #770 Del Skrevet 9. februar 2010 Så flink du var som stod over sjokoladepudding! Trene med venninne er jo kjempelurt, for dere begge! *host* styrketrening! *host* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #771 Del Skrevet 9. februar 2010 Wow!!! Er det sant? Den kvinnen i artikkelen mener jeg? Ja se der ja...Det ga litt motivasjon! Kanskje jeg skal lete litt rundt etter nye spill.. Lyst på den step greia jeg også, men det brettet er så svinedyrt:( nei føler jeg må sjekke opp litt priser nå ja....Hehe.... MOTIVASJON!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 9. februar 2010 #772 Del Skrevet 9. februar 2010 Stå over sjokoladepudding?? Snakker om viljestyrke Menne....trener du wii uten brett? Trodde man måtte ha det jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #773 Del Skrevet 9. februar 2010 Jepp det klarte jeg å stå over:) Gikk faktisk helt greit...Sjokoladpuddingen klarer jeg nok å takke nei til,verre med kremen...mmmm beste jeg vet! Ja, jeg kjøpte my fitness coach. Det er mer aeorbic, cardio, mage, rumpe øvelser uten noen form for tilbehør. funker for meg! Du må bare veie deg, måle deg og følge opp på den måten istedenfor...Men spørs om det ikke blir noe brett her i hus om jeg finner det rimelig et sted..Stepp frister! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. februar 2010 #774 Del Skrevet 9. februar 2010 Wow, stå over sjokoladepudding!? Du er superflink altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #775 Del Skrevet 9. februar 2010 Sjekket litt, og ser ut til at jeg må kjøpe noe som heter wiifitplus. Er visstnok (leste veeeldig fort) muligheter for mer trening, samt dette balansbrettet. Ksoetr 1000 kroner!!!!! det er litt mye for lommeboken min i disse dager. tittet litt på cdon.com men faktisk like dyrt der...tittet på finn.no men ingen som har dette liggende:( Får drømme litt til... Men er det noen som kan anbefale dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 9. februar 2010 #776 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Jeg sjekket kjapt der hvor jeg handler alle mine spill, böker, dvd'er etc, og fant dette da.. (fri frakt på alt) wii fit plus w. balance board: http://www.play.com/Games/Wii/4-/10296113/...us/Product.html koster 795kr, pluss toll så det hjelper jo ikke stort. wii fit plus, bare spill: http://www.play.com/Games/Wii/4-/10267543/...us/Product.html koster 140 kr, altså under 200kr grensa. her f.eks http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20860775 ser det ut som selgeren selger bare brettet til 500 kr, så da hadde du jo spart litt! Men det blir jo en del surr da. Du kan sikkert finne noe lettere om du kikker litt! Endret 9. februar 2010 av Shamim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #777 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg sjekket kjapt der hvor jeg handler alle mine spill, böker, dvd'er etc, og fant dette da.. (fri frakt på alt) wii fit plus w. balance board: http://www.play.com/Games/Wii/4-/10296113/...us/Product.html koster 795kr, pluss toll så det hjelper jo ikke stort. wii fit plus, bare spill: http://www.play.com/Games/Wii/4-/10267543/...us/Product.html koster 140 kr, altså under 200kr grensa. her f.eks http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20860775 ser det ut som selgeren selger bare brettet til 500 kr, så da hadde du jo spart litt! Men det blir jo en del surr da. Du kan sikkert finne noe lettere om du kikker litt! tusen takk Shamim....Så snill du er skal ta kontakt med han i finn annonsen og "prute litt" Hehe...Wish me good luck:) Ps: lunsjen idag ble GROV baguette med brie og spekeskinke..ikke sååå sunt, men veeeldig dot:) Valgte grov fremover fint, det er jo et lite sunnhetspoeng:) Skal finne frem håndmanualene mine i kveld og bruke dem litt...Var nettopp på toalettet ofr å sette opp håret mitt, og det disset godt i armene ja!!! fyyyy så stygt!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 9. februar 2010 #778 Del Skrevet 9. februar 2010 Bare hyggelig Ooh baguette med brie og spekeskinke.. Nå ble jeg sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #779 Del Skrevet 9. februar 2010 Det var ordentlig NAM NAM NAM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #780 Del Skrevet 9. februar 2010 Da var det ettermiddagen allerede, tirsdagen er SNART lagt bak oss, og vi nærmer oss enda et steg helgen, og enda et steg nærmere våren..... Dagene flyr! Ble ikke den sunneste middagen idag nei, fiskegrateng! Men styrte unna smeltet smør da....pluss! Dumme samboeren min fikk servert smoothien min i går, og likte den ikke og dermed kastet han den! Så sitter i kveld uten noe SUNT å tygge på......så blir kopp etter kopp etter kopp med te tenker jeg... Skal nok få merke det til natten ja...... Tok en liten treningsøkt (ikke på wii, for det krever litt mer tid, dessuten må jeg gjennomføre physichal challenge denne gangen) da jeg kom hjem fra jobb. Ble i hovedsak manualene. tok diverse armøvelser med manualer men også frog squats med armbøy og manualer... tøyde godt ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå