Matvraket Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #741 Del Skrevet 7. februar 2010 hadde håpet det lå litt motivasjon her inne og ventet på meg, men tok feil der gitt...Her var det dødt! Jeg er home alone, men det frister IKKE med trening!!!!!!!!!!!!! Har ikke lyst!!!! men føler jeg må!!! Vil ikke vil ikke vil ikke...Vil ligge på sofaen istedetfor................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 7. februar 2010 #742 Del Skrevet 7. februar 2010 Nå er jeg tilbake fra trening, så nå er det din tur! Helgen er jo som kjent ikke bare burde-burde, men en liten wii trening syns jeg du skal få til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #743 Del Skrevet 7. februar 2010 Wii treningen er gjennomført !Ble en cardio økt og noen mageøvelser.....Gjorde godt det, skal innrømme det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 7. februar 2010 #744 Del Skrevet 7. februar 2010 Yay, flinka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamoli Skrevet 7. februar 2010 #745 Del Skrevet 7. februar 2010 Heia Matvraket! Flott! Så kan du slappe av resten av søndagen med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 7. februar 2010 #746 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg har akkurat samme følelsen som deg i dag gitt - men så så jeg at du har fått det til.... Kanskje jeg også skal ta meg selv i nakkeskinnet.... Eller kanskje trene hjemme i dag... hmmm... DU har iallfall vært flink og kan kose deg resten av søndagskvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #747 Del Skrevet 7. februar 2010 ja det manglet skikkelig på motivasjonen, men jeg fikk da gjennomført det.....kose meg og kose meg, jeg prøver vel å unngå det - for da blir inntaket høyt gitt..drømmer enda om noe godt, men har klart å styre meg. ble invitert i middag, men er så daff idag at jeg takket nei og forblir limt til sofaen...hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 7. februar 2010 #748 Del Skrevet 7. februar 2010 ja det manglet skikkelig på motivasjonen, men jeg fikk da gjennomført det.....kose meg og kose meg, jeg prøver vel å unngå det - for da blir inntaket høyt gitt..drømmer enda om noe godt, men har klart å styre meg. ble invitert i middag, men er så daff idag at jeg takket nei og forblir limt til sofaen...hehe.... Kose seg behøver da ikke bestå av inntak av hverken det ene eller det andre Matvraket Jeg kan kose meg i sofaen med en god film og jeg (uten å putte noe inn i munn!) Eller tenne lys og KOSE seg med en god bok! Så KOS deg skikkelig i sofaen i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. februar 2010 #749 Del Skrevet 7. februar 2010 Åh, du er så flink! Også går det an å kose seg med andre ting enn fy-mat og vet du. Te er kos! Eller god kaffe! Eller druer (ikke enorme mengder da). Eller epleskiver med litt kanel på. Åh, nå ble jeg sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamoli Skrevet 7. februar 2010 #750 Del Skrevet 7. februar 2010 epleskiver med litt kanel på Det er godt ja Jeg pleier å blande vanilje yoghurt (0,1%) og Yoghurt naturell og ha ovenpå. Mmmmm.. Så godt at jeg må ta meg sammen for å ikke spise til jeg sprekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #751 Del Skrevet 7. februar 2010 Hehe trodde dere kjente meg jeg...Matvraket...Er ikke for ingenting jeg heter det gitt...kose seg:inkluderer godis!!! Men jeg ser hva dere mener, man kan fint kose seg uten det også...Eller ikke jeg, forløbig, men snart...hehehehehehehehehehehe..... Jeg nestenkoser meg, i sofaen med masse lys, men uten godis! Fått i meg middag, men ble ikke særlig mye..Sambo ville ha kebab idag og det nektet jeg på! Så lagde meg noe helt enkelt, og ble egentlig kvalm! Men det har litt med at jeg er i sånn halvveis dårlig humør idag, lyst til å gjøre noe samtidig som jeg ikke har lyst! Dagen har vært lat lat lat.....og jeg føler at kroppen min ikke liker dette...Så det skal bli godt å komme i rutine igjen imorgen med jobb! Selvom det innebærer å jobbe, stå opp tidlig, ut i kulda osv..men egentlig er det litt bedre enn å sove altfor lenge og bli daff.... Føler dette blir en kjedlig kveld, ikke noe spess på tv og ikke noe å gjøre. Kommer til å ende tidlig til sengs tror jeg..Vurder om jeg skal vaske komfyren, bare for å gjøre noe..vet jeg burdte, men orker ikke................ skjønner dere eller?? Det er flaut!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #752 Del Skrevet 7. februar 2010 Man får faktisk vondt i nakken av å sitte lent mot en sofakrok i lengre perioder...... Men stekeovn og komfyr er skrubbet og lukter og ser bra ut! hm.... Er det noen som kan hjelpe meg litt? Hva betyr dette ordtaket: it takes one to know one? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. februar 2010 #753 Del Skrevet 7. februar 2010 Man får faktisk vondt i nakken av å sitte lent mot en sofakrok i lengre perioder...... Men stekeovn og komfyr er skrubbet og lukter og ser bra ut! hm.... Er det noen som kan hjelpe meg litt? Hva betyr dette ordtaket: it takes one to know one? Haha, raringen! (det er forresten ment positivt) Takes one to know one betyr omtrent noe sånt som "den som sier det er det selv". Hvis noen kaller deg en idiot, og du sier takes one to know one så sier du basically at "du er en idiot selv, fordi du vet hva en idiot er og kan kjenne den igjen". menneeeh, hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #754 Del Skrevet 7. februar 2010 utrolig bra forklart, for jeg forstod Jeg hadde skrevet et nick (som man så fint kaller det) på msn, litt indirekte rettet mot en på listen min...og vips: så hadde den jeg rettet det mot skrevet :it takes one to know one..... Jeg mistenkte at det var rettet mot meg, men måtte være sikker på hva det egentlig betydde, og det fikk rett....... Nå tar jeg det hvertfall personlig ja... Jaja... same shit. Ja jeg er litt rar idag, skal ærlig innrømme det....... hvertfall denne helgen... :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #755 Del Skrevet 8. februar 2010 God morgen! Forsinkelse forsinkelse og atter forsinkelse! Forbanna NSB!!! Har nå kommet meg på jobb, men veldig forsinket..Fortsatt iiiisende kald og null følelse i tær og fingre!!!!!!! Brrrrrrr........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 8. februar 2010 #756 Del Skrevet 8. februar 2010 God morgen Matvraket. Håper du har fått varmen nå. Typpisk at NSB skal være forsinket på mandager.. føler med deg. Ha en fin uke =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 8. februar 2010 #757 Del Skrevet 8. februar 2010 Stakkar - hørtes ut som en tøff start på uka... Du får ta litt kontorøvelser så du får varmen i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #758 Del Skrevet 8. februar 2010 Ja skikkelig dårlig start på en mandag og skikkelig dårlig start på en ny uke... ( av en eller annen grunn liker jeg ikke begreet "ny uke", kjenner det går kaldt nedover ryggen på meg ved tanken" *matvraket gleder seg til mandagen er over, tirsdagen er over...osv" Hehe Men nå er jeg hvertflal varm igjen! meldt meg på en sosial aktivitet her på jobben idag! Siden vi har krav på en times trening i uken så skal vi starte opp med å gå en aktiv tur i uken på en time! Dette skal gjennomføres på torsdagen..Så får vi se tempoet på det:=) Men det er jo bedre enn ingenting!!! Sant???? Ellers, så har magen min slått seg vrang...den buler utover..Lurer på om det er fordi jeg spiser mer brødmat eller fordi jeg....skrekk og gru...er gravid.......Håper virkelig ikke sistnevnte....Men den har fått en liten kul lissom...... and me dont like!! Men det bringer meg over på et annet tema...Nå trenger jeg noen gode råd jenter: Disse håndtakene på sidene, hvordan få bukt med dem????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 8. februar 2010 #759 Del Skrevet 8. februar 2010 Disse håndtakene på sidene, hvordan få bukt med dem????? Fettforbrenning Dvs, fortsett som du gjør. Jeg har stubborn fat på rompe og lår, det er det som forsvinner sist. Andre har det på magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #760 Del Skrevet 8. februar 2010 Hva om man har det både som en pølse på magen og som håndtak :fnise: Hehehehehe....... Ok, godt å høre at jeg bare skal fortsette slik jeg gjør...Forsøker meg på sidelengs planke, i et håp om at det kan hjelpe litt på også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå