Matvraket Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #701 Del Skrevet 31. januar 2010 God morgen Jepp litt sent igang idag, i grunnen ikke, men så ble jeg liggende og kose meg i sengen litt for lenge....Stod opp, hoppet i treningstøyet og tok en treningsøkt. Forsøkte meg uten wiien i dag, tok bare noen øvelser ut fra wii og fra hodet og gjennomførte dem. I grunnen gir det mer med wii, får litt mer motivasjon og lyst! Men har hvertfall bevegd på meg idag også. Bra bare det! Så da ble det 3 treninger denne uken... Så hoppet jeg i dusjen og der ble jeg stående lenge, skrubbet og gnikket..Søndager er lissom den store renselsesdagen Nettopp fått i meg en skål med havregrøt (som var litt mislykket idag)..Skal bare nyte søndagen og kose meg, senere skal jeg på middagsbesøk...Mon tro hva jeg får servert:) Ha en fin søndag jenter....Ikke tenke på hvilken dag det er imorgen..Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. januar 2010 #702 Del Skrevet 31. januar 2010 Flink du er! Åh, men det er så deilig å ha en dag i uka som er skikkelig renselse altså! Gnikke, gnure, pusse og smøre. Litt sånn oppusning Håper du får en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 31. januar 2010 #703 Del Skrevet 31. januar 2010 God morgen Jepp litt sent igang idag, i grunnen ikke, men så ble jeg liggende og kose meg i sengen litt for lenge....Stod opp, hoppet i treningstøyet og tok en treningsøkt. Forsøkte meg uten wiien i dag, tok bare noen øvelser ut fra wii og fra hodet og gjennomførte dem. I grunnen gir det mer med wii, får litt mer motivasjon og lyst! Men har hvertfall bevegd på meg idag også. Bra bare det! Så da ble det 3 treninger denne uken... Så hoppet jeg i dusjen og der ble jeg stående lenge, skrubbet og gnikket..Søndager er lissom den store renselsesdagen Nettopp fått i meg en skål med havregrøt (som var litt mislykket idag)..Skal bare nyte søndagen og kose meg, senere skal jeg på middagsbesøk...Mon tro hva jeg får servert:) Ha en fin søndag jenter....Ikke tenke på hvilken dag det er imorgen..Hehe Jeg har aldri prøvd wii, jeg.. men ser jo litt kjekt ut også. god metode for å trene hjemme iallfall?! Deeeilig med gnikkestund i dusjen .. skal jeg også nå, etter trening... skrubb og oljer og hårkur og kanskje en ansiktsmaske etterpå. Hoppe i den deeeeilige, varme morgenkåpen min en stund nice. Ha en fortreffelig søndag ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 31. januar 2010 #704 Del Skrevet 31. januar 2010 Åh, men det er så deilig å ha en dag i uka som er skikkelig renselse altså! Gnikke, gnure, pusse og smøre. Litt sånn oppusning Tror jeg skal ta meg en ekstra runde i dusjen når jeg kommer hjem jeg. Er nok på tide med litt oppusning her også Flink du er som trener på søndager Matvraket! Den kneiken er jeg ikke kommet helt over enda merker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #705 Del Skrevet 31. januar 2010 Heia--- vel flink og flink..følte jeg måtte siden jeg ikke strakk til i uken... Ja søndager er i grunnen dagen for å ikke gjøre noe som helst, bortsett fra å kose seg, man skal vel holde hviledagen hellig vel? Har kosa meg idag, kanskje litt mye??? Ble middagsbesøk og da ble det servert skinke. Ble en god porsjon. til dessert var det is. Tok en kule. Men det ble også satt frem god gammeldags lefse '(som er noe av det bedre jeg får servert) og litt smågodt. Ble en lefse (altså i bit) og noen smågodt. Må innrømme at jeg har så dårlig samvittighet for det at jeg nesten føler meg kvalm...På grensen til hvertfall.. Nettopp laget meg matpakke til jobb imorgen. Blir rundstykke med kyllingbiter og salat....så nå er jeg klar! Skal bare slappe av resten av kvelden ...i sofaen......Håper timene går sakte, for jeg er ikke klar for en ny uke! Synes det er dårlig gjort at helgen skal ha to dager og uken 5!!!!!!! :kjefte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 31. januar 2010 #706 Del Skrevet 31. januar 2010 Heia--- vel flink og flink..følte jeg måtte siden jeg ikke strakk til i uken... Ja søndager er i grunnen dagen for å ikke gjøre noe som helst, bortsett fra å kose seg, man skal vel holde hviledagen hellig vel? Har kosa meg idag, kanskje litt mye??? Ble middagsbesøk og da ble det servert skinke. Ble en god porsjon. til dessert var det is. Tok en kule. Men det ble også satt frem god gammeldags lefse '(som er noe av det bedre jeg får servert) og litt smågodt. Ble en lefse (altså i bit) og noen smågodt. Må innrømme at jeg har så dårlig samvittighet for det at jeg nesten føler meg kvalm...På grensen til hvertfall.. Nettopp laget meg matpakke til jobb imorgen. Blir rundstykke med kyllingbiter og salat....så nå er jeg klar! Skal bare slappe av resten av kvelden ...i sofaen......Håper timene går sakte, for jeg er ikke klar for en ny uke! Synes det er dårlig gjort at helgen skal ha to dager og uken 5!!!!!!! :kjefte: enig.. ukene flyr fort, men helgene går jo bare på knips, knips! skal jeg ha redusert stilling noen gang, drømmer jeg om å ta onsdagen fri. da blir det: jobb jobb helg jobb jobb helg helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #707 Del Skrevet 31. januar 2010 enig.. ukene flyr fort, men helgene går jo bare på knips, knips! skal jeg ha redusert stilling noen gang, drømmer jeg om å ta onsdagen fri. da blir det: jobb jobb helg jobb jobb helg helg ingen dum ide:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 1. februar 2010 #708 Del Skrevet 1. februar 2010 God morgen matvraket! Håper ikke det var altfor hardt å stå oppi dag tidlig... Høres ut som om du har hatt fin helg! Skikkelig kvalitetshelg med trening, selvpleie, jentekveld, kino, sove lenge osv! En perfekt helg! Og så gode resultater da! Ønsker deg en god start på en ny uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #709 Del Skrevet 1. februar 2010 God morgen matvraket! Håper ikke det var altfor hardt å stå oppi dag tidlig... Høres ut som om du har hatt fin helg! Skikkelig kvalitetshelg med trening, selvpleie, jentekveld, kino, sove lenge osv! En perfekt helg! Og så gode resultater da! Ønsker deg en god start på en ny uke Tusen tusen takk:=) Helt utrolig nok, det var ikke så ille å stå opp idag.........MEN jeg gjorde en stoor bommert i går kveld, litt problemer på hjemmefronten så jeg lagde meg noe godt å drikke på, og enda en til, og enda en til og enda en til..og dermed var det mørkt gitt...Heldigvis har jeg en omsorgsfull samboer som fikk meg til sengs, ganske tidlig;=)Og heldigvis har jeg evnen til å ikke bli dårlig dagen derpå, så gikk oppsiktsvekkende smertefritt å stå opp idag...Litt tung i kroppen bare, og VELDIG tørst... Dagen idag: Jobb! Lunsj: baguette med kylling og salat., middag: lungemos faktisk.. TRening: wii!!! ;=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 1. februar 2010 #710 Del Skrevet 1. februar 2010 Uffda! Håper alt er bra igjen nå Matvraket Wiiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #711 Del Skrevet 1. februar 2010 Tja.... Nå lurer jeg på om jeg har ryki ett ribbein, har uuuutrolig vondt i siden i allefall...Vondt når jeg hoster, puster inn, strekker meg og egentlig generelt når jeg går og rører på meg. .Aldri vært borti dette før og ser ikke helt grunnen tilhvordan jeg har klart det, men vondt er det hvertfall :/ Laget meg lunsj til imorgen: SALAT med kylling. mmmmm Nå venter den HERLIGE sengen min. natta folkens:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. februar 2010 #712 Del Skrevet 1. februar 2010 Oi! God bedring! Og god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 1. februar 2010 #713 Del Skrevet 1. februar 2010 Uffda! Har du gjort noe spesielt? Men, det er ikke sikkert det er knekt. Jeg hadde det likt selv i januar etter en hyttetur (les: ). Det var helt forferdelig vondt, men ble bare bedre og bedre, og var nesten ikke merkbart etter 3-4 dager. Jeg spurte legen ved en annen anledning og hun sa at det ganske lett å briste ribbebeina, noe som er ondt men ikke direkte farlig.. Håper det kommer seg raskt ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamoli Skrevet 1. februar 2010 #714 Del Skrevet 1. februar 2010 Matvraket da, er treninga helt ute av kontroll eller? Trist å høre om familiegreier.. Håper dagen i dag har vært bedre enn kvelden i går. Og bra du har en så snill samboer, som kan støtte deg. Nå roper senga på meg også, har tilbragt alt for mye til foran pc'n i dag, så øya og hodet trenge pause. Ikke noe bevegelse i dag overhodet. Jeg skylder på det at jeg ikke har wii! God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #715 Del Skrevet 3. februar 2010 Heihei... Vært noen tøffe dager hvor jeg har holdt meg hjemme...Er i litt bedre humør nå. Vært en tur hos lege og det var ikke ribbeinsbrudd heller. han mente det kunne skyldes stress og bekymringer...SÅ som dere forstår er det mye som foregår, både generelt og i hodet... Men matvraket takler det:) Jobb igjen imorgen.... Tålte ikke jobben, kanskje derfor jeg gikk på en smell Sitter her og skal planlegge en middag på fredag, får nemlig fine gjester:) Lurer på om jeg skal prøve med på grillspyd? Har noe koteletter, lammekjøtt, kylling, biff liggende hjemme..Skulle vel ikke være så vanskelig det ? Marinere dette og tre på spyd og grille i ovn? Noen som har forsøkt dette før? Ev hvor lenge må dette grilles i ovn? Ev forskjell på kjøtt og kyllingen? Må lese litt i bruksanvisningen når det gjelder grillelement i ovn, (nemlig aldri brukt det før ) Ellers har jeg ikke gjort mue fornuftig, annet enn å komme meg gjennom hverdagen. Litt kjedlig oppdatering, men er snart back in busines:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 3. februar 2010 #716 Del Skrevet 3. februar 2010 til deg matvraket. Vi har alle våre tøffe perioder. Jeg hadde min i høst. Men det kommer bedre tider helt sikkert! Stå på! Og husk å ta vare på deg selv! Grillspyd høres godt ut. Jeg har aldri prøvd det i ovnen før, så kan desverre ikke gi noen tips der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamoli Skrevet 3. februar 2010 #717 Del Skrevet 3. februar 2010 Glad for å se deg her inne, og bra det ser lysere ut! Det som er bra med dårlige perioder, er jo at det som regel alltid blir lysere igjen, noen ganger også ennå lysere enn det var. Jeg hadde en kjempe hard periode før jul, mye pga. en spiseforstyrrelse som fant sin vei tilbake etter mange år, men nå er jeg ute av den perioden, og har det bedre enn på mange år. Så jeg håper på en skikkelig opptur for deg også! Ikke noe erfaring med grillspyd selv, men det er nok litt forskjell på hvor lang steketid de ulike ting har. Men da kan du jo evt. steke det som trenger mere tid litt først. Var jo en god idé til mat iallefall. Høres kjempe godt ut, og det er nok noe gjestene dine ikke har spist siden sommeren.. NAM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 3. februar 2010 #718 Del Skrevet 3. februar 2010 Håper det går bra med deg da, det blir nok bedre etter hvert Ang. grillspyd pleier mamma ofte å lage det og jeg syns det er kjemegodt Jeg aner jo ikke hvor lenge det er i ovnen, men noe som jeg syns er lurt er at hun bruker flere forskjellige marinader. Så kan du ta ett med hvitløksmarinade, ett med sataymarinade osv. så får man smake litt forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 3. februar 2010 #719 Del Skrevet 3. februar 2010 Pass på deg selv Matvraket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #720 Del Skrevet 3. februar 2010 Tusen takk jenter.....Ja det kan vel bare gå en vei nå...Men skal ikke syte mer... Nå er middagen inntatt.....Og sofaen tatt på ryggen. PLaner om å ligge sånn en stund ja. I morgen er det fult kjør igjen, gruer meg litt ja....Men det må bare til. Ja tror det blir grillspyd her, men får søke litt på nettet og se hva som anbefaler seg. føler meg ikke helt fornøyd med kroppen om dagen heller. Føler at det synes ikke at jeg er flinkere med kostholdet, at treningen ikke gir resultater. Magen er fortsatt ballong! Hm.... Vil ha sixpack! Og tiden strekker jo ikke til heller..Vil trene hardt hardt hardt...men som jeg har sagt, trenger denne uken til å komme i gjenge så skal heg forsøke å komme i gang med hard trening igjen! Promise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå