Gå til innhold

Matvraket skal bli helomvendt

Matvraket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir nok store forandringer i hverdagen ja, men forsøker å gjøre dem så milde som mulig...Hehe.......;) Blir ikke like mye trening heller, men når jeg er i rutine igjen skal jeg forsøke å få til jevnlig trening og jevnlig blogging;) Skal ikke være lett nei...Men kvitt meg blir dere ikke, og jeg skal fortsette å være sunn ja;) Ingen tvil om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok store forandringer i hverdagen ja, men forsøker å gjøre dem så milde som mulig...Hehe.......;) Blir ikke like mye trening heller, men når jeg er i rutine igjen skal jeg forsøke å få til jevnlig trening og jevnlig blogging;) Skal ikke være lett nei...Men kvitt meg blir dere ikke, og jeg skal fortsette å være sunn ja;) Ingen tvil om det!

Opplever at det kan være tungt å dra på trening etter jobb, ja... men hjelper med ukeplaner og fast opplegg. Og positiv holdning slik at man gleder seg. Og å ikke komme utav treningen ever omtrent, for det kan være vanskelig å komme inn i det igjen.

Lenge siden du har vært i jobb nå? Lykke til med ny hverdag.. husk dagene blir lengre og lengre nå, det er deilig :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brødet er kjempe godt!!!!;) Mettende og sunt!!!;=) Intet bedre enn det...

Ja heldigvis blir dagene lengre og lysere nå, det liker vi....Men i skrivende stund er det minus 12 grader her..BRRRR..... Jeg er hjemme fra jobb, utslitt!!!!!!! Bare ligge og varme opp sofaen litt nå også rett i seng og pån igjen imorgen! akk for et liv...Tror ikke jeg skal satse på så veldig mye trening denne uken, må komme inn i rutinen med jobb igjen og det krever sitt ja...Men så klart, passer det inn så blir det gjennomført! Det er overhodet ingen tvil om at jeg skal fortsette, liker wii så godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brødet er kjempe godt!!!!;) Mettende og sunt!!!;=) Intet bedre enn det...

Ja heldigvis blir dagene lengre og lysere nå, det liker vi....Men i skrivende stund er det minus 12 grader her..BRRRR..... Jeg er hjemme fra jobb, utslitt!!!!!!! Bare ligge og varme opp sofaen litt nå også rett i seng og pån igjen imorgen! akk for et liv...Tror ikke jeg skal satse på så veldig mye trening denne uken, må komme inn i rutinen med jobb igjen og det krever sitt ja...Men så klart, passer det inn så blir det gjennomført! Det er overhodet ingen tvil om at jeg skal fortsette, liker wii så godt!!

Vet du hvor mange kcal det er i en brødskive? Nå er det jo litt forskjell på skivene man skjærer, men sånn ca.. :-)

Her er det 0 grader, og jeg synes det er fryktelig kaldt.. men skjønner jo at jeg ikke skal klage.. Er veldig kjedelig med all isen som er ute da; jeg jogger jo ca. 4 ganger i uka, men jeg merker at det er litt skummelt, når stien hvor jeg jogger er dekka av is. Gleder med masse til det blir varmt i været, og man kan sitte utendørs på caféer med gode venner, ta en øl ute i sola, grille (sund mat altså.. ;)) og ikke minst legge boblejakker, strømpebukser, superundertøy o.l. langt bak i skapet! Livet er herlig, og sommeren gjør det bare herligere! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :vinke:

Her har jeg sniklest en stund.. imponert over hvordan du har klart å legge om kostholdet! Et eksempel til etterfølgelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok bare et kjapt søk på nett og fant følgende side:

https://www.vektklubben.no/forum/showthread.php?t=3403

der står det at i en 60 gr skive er det ca 122 kcal. Jeg er ikke så hekta på å telle kcal egentlig, så kan ikke uttale meg så mye mer om det egentlig.

Ja sommeren er herlig, det gjør livet mer herlig og alt virker så enklere og lettere;=)

:velkommen: lily*, så koselig med "besøk", kom gjerne igjen, og ikke minst: tusen takk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matvraket er heeeeelt skutt......Så nå venter sengen.....Dette jobblivet er ikke noe for meg nei..Haha...

Dagens mat:

frokost: to stk ingers rugbrød

lunsj: havregrøt

middag: hjemmelaget pizza med kyllingkjøttdeig

kvelds: appelsin.

Natta folkens...:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppskrift! .nigo:

J har brødbakemaskin, mulig jeg drister meg til å lage det i den...

Synd med KG-nekt på jobb da, men det er vel sånn man faktisk får gjort noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Regner med vi ikke får sett deg her i dag :grine:

Håper likevel du kommer deg greit igjen dagen - så får du oppdatere i kveld!

Var havregrøten god i går eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken 12 slår det nye systemet til og det skal være så sikkert:) Vi har blitt fortalt at vi omtrent får lest vg og thats it! Gud så gøy det skal bli på jobb:) !! Men ja, du sier noe, er vel slik vi får gjort noe.....

Jeg har blitt en mester på havregrøt!!;) mmmmm kjempe godt! hehe......

Ha en fin dag alle sammen, skriver mer i kveld ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PUH hjemme fra jobb!!!! Litt kort dag, men man må starte pent!!! :filer: Jeg kommer til å dø ut jeg, alle kommer til å glemme meg og jeg blir låst til jobb!!!! TRAGISK!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nytt hitler system på jobb ser jeg. Blir alltid godt mottat det..

Jeg er da ikke på jobb for å gjøre jobb....hehehehehe...... men sitter her og "kose" meg :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: Tittei... innom å leser litt.

Ser de har blitt strenge på jobben din i forhold til nett. Kjedelig.. Jeg har en veldig rutine jobb, så føler jeg er ganske avhengig av å koble av litt nå og da. Tar heller 5 min på nett enn en røykepause feks.

Ser også at du har blitt god på havregrøt :-) Jeg spiser havregrøt til frokost hver dag på jobb. Lurer litt på når jeg skal bli lei, men jeg synes det er kjempegodt! Nå om dagen lager jeg Havregrøt med kruskakli, laget på vann, med litt salt og brunost (nam nam) og kanel. Kjempegodt! Hvordan lager du? Lurer på om jeg skal prøve med litt nøtter og rosiner etterhvert.. greit med litt forandring :-)

Så oppskriften på Ingers Rugbrød også. Det må jeg prøve! Hørt mye bra om det. Jeg blir ofte veldig oppblåst av brød.. men hørt dette skal være bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ingers rugbrød skal visstnok være veldig bra. jeg har jo spist dette i en uke nå, men i grunnen så merker jeg ikke de store forskjellene, bortsett fra at jeg kanskje er litt mer mett lenger enn ved normalt brød! Men det er sunnere så da er det bare å kjøre på:) Verdt sitt forsøk!!!

Havregrøt er faktisk godt ja, jeg var elendig på det i starten, men har lært meg hvordan nå...Det hender så klart at noen ganger blir den litt for bløt, men heller for bløt en for tørr om du forstår...;=) Jeg har bare skjært eplebiter og hatt oppi jeg da. Kanel liker jeg ikke. Syltetøy forsøker jeg å styre unna pga sukkeret. Derimot bruker jeg suketter for å få den litt søt. Mmmmmm Det er faktisk godt! Brunost sier du? Er det godt oppi? Smelter det eller noe? Er ikke så glad i rosiner heller, så styrt unna det..Min er kanskje litt kjedlig..hehe.... Men jeg tror det er veeeldig mange måter du kan lage den på ja;=)

Kan jeg spørre hvordan du lager den på jobb? Har dere komfyr eller gjør du det på en annen måte? Jeg er lissom så avhengig av melken oppi også. Så her har det kun blitt til frokost hjemme før jobb!

Ja vårt datasystem har sperret tilgangen på nettet, og det er UTROLIG UTROLIG (jeg kan ikke få sagt det nok) UTROLIG kjedlig! Jeg som er så avhengig!!!!!!!!! Skal nok finne en måte å lure dem på ja! :skratte: Men idag var det møtevirksomhet og da ble det tidlig hjem! Farlig med flexitid gitt...Hehe...

Så nå skal jeg bevege meg ut på en liten tur for å bevege litt på kropp. Blitt dårlig med wii, men håper å komme inn i litt rutine igjen. Merker at jobbrutinene var lagt på hyllen, for er så sliten når jeg kommer hjem fra jobb og da frister ikke wii nei..DEssuten er det så mye annet jeg skulle ha gjort også....Hehe, men kommer vel inn i det snart tenker jeg (håper jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...