Gå til innhold

Alle dagene


Synne-Marie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hardt å være kar! Men det er artig at han vil bruke dagen på å være mer våken! :)

Arti, men og litt slitsomt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående menn og amming, jeg har hørt om det før, og har nevnt det for mannen på tull, og sagt at han kan jo prøve og amme han også. For han er det helt uaktuelt, han synes det er ekkelt og rart. Jeg er i grunnen glad for det, jeg synes ikke akkurat at det er ekkelt, men absolutt rart, og feil på et vis. Mest det at hvis en mann skal amme må han nødvendigvis få større "pupper", og det vil jeg virkelig ikke at mannen min skal ha. I tillegg må det vel skje noe med hormonene i kroppen? Det er jo et hormon som gjør at man kan amme, og i så fall må jo en mann også begynne å produsere dette hormonet for å amme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående menn og amming, jeg har hørt om det før, og har nevnt det for mannen på tull, og sagt at han kan jo prøve og amme han også. For han er det helt uaktuelt, han synes det er ekkelt og rart. Jeg er i grunnen glad for det, jeg synes ikke akkurat at det er ekkelt, men absolutt rart, og feil på et vis. Mest det at hvis en mann skal amme må han nødvendigvis få større "pupper", og det vil jeg virkelig ikke at mannen min skal ha. I tillegg må det vel skje noe med hormonene i kroppen? Det er jo et hormon som gjør at man kan amme, og i så fall må jo en mann også begynne å produsere dette hormonet for å amme.

Ja man må ha tilskudd av hormoner og akkurat det er jo ikke nødvendigvis så bra. Visse antidepressiva kan visstnok sette i gang melkeproduksjonen har jeg lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her øker vi :Gjesp: For en stakkars bortskjemt mamma som er vant til å få kvalitetssøvnen sin er det hardt å puppe hver andre time om natta ;) Nå ligger lillemannen og trener nakken sin på gulvet (Og for noen lyder han lager når han tar i :sjokkert: ) og mor kuler den på nettet. Han begynner å bli riktig sterk i nakken sin :nigo: I går trillet han over på ryggen mens jeg var inne på kjøkkenet en tur. Vet ikke hvem som ble mest sjokkert :ler: Men om det kvalifiserer til å snu seg er jeg litt usikker på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går trillet han over på ryggen mens jeg var inne på kjøkkenet en tur. Vet ikke hvem som ble mest sjokkert :ler: Men om det kvalifiserer til å snu seg er jeg litt usikker på ;)

Og nå gjorde han det igjen! Han la seg over på sida og lente seg bakover helt til han trillet over på ryggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som om han har begynt å skjønne poenget. :fnise: Moro å lese om hvordan dere har det.

Jeg trodde ikke de begynte å snu seg før seinere, men han er vel bare skikkelig lur da :fnise: Koselig at dere liker å lese om hvordan vi har det :jepp: Ser jo at det blir veldig mye baby, litt mamma og mikroskopisk med pappa :ler: Men pappa får litt oppmerksomhet i det virkelige liv altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel sånn det gjerne blir når en sånn liten inntar livene ens. Regner ikke med at det blir så veldig annerledes her når vår vesle melder sin ankomst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel sånn det gjerne blir når en sånn liten inntar livene ens. Regner ikke med at det blir så veldig annerledes her når vår vesle melder sin ankomst. :)

Man blir rimelig oppslukt ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fundert litt på denne manneammingen og kom vel fram til at litja skal slippe alle hårene i matfatet! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fundert litt på denne manneammingen og kom vel fram til at litja skal slippe alle hårene i matfatet! :gjeiper:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh, etter sju feite år, kjører vi nå sju magre. Lillemannen var våken mange ganger i løpet av natten. Heldigvis sammenfalt siste amming med at mannen skulle opp så han kunne styre med raping og skifting. Dessverre syntes han at plutten sov så godt at han la han tilbake i vogga igjen, så selv om planen var at jeg skulle få litt kvalitetsøvn på morgenen, ble den planen litt torpedert ;) Når jeg skulle stå opp så jeg at han hadde jobbet seg helt under dyna. Var ikke hårtusten igjen over dyna engang :haar: Nå ligger han imidlertid og sover som en engel så satser på at han gjør det i natt og ;)

Vi var og veide i dag, 335g opp fra sist torsdag. Ikke like bra som sist, men ikke helt dårlig heller?

Endret av Svipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var og veide i dag, 335g opp fra sist torsdag. Ikke like bra som sist, men ikke helt dårlig heller?

Bra med oppgang! Han må vel begynne å nærme seg 5 kilo snart? Planer i morgen eller søndag - hint hint.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med oppgang! Han må vel begynne å nærme seg 5 kilo snart? Planer i morgen eller søndag - hint hint.

:klemmer:

Kanskje neste uke? Han var 4435 :)

I morgen har jeg planer for formiddagen, og søndagen er helt ledig :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal vi "leke" på søndagen? Mannen skal jobbe ei uhorvelig lang vakt.

oOo playdate! Det kan vi godt :nigo: Min casa eller din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje her i utgangspunktet, og så kan vi oppgradere til deg dersom jeg føler meg tøff og ser likt å dra ut alene med vogna? ;) (Er litt pinglete med å montere den opp alene, men det må vel snart til, når kjære skal tilbake i aktivitet).

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på 6 ukers kontroll og resultatet var 2 kg opp siden fødsel :dåne: I tillegg hadde han strekt seg 5 cm og omkretsen rundt hodet hadde økt fra 34 til 38,5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...