Gå til innhold

Alle dagene


Synne-Marie

Anbefalte innlegg

Så fint det var. Også inspirert av meg da. :sjenert:

Et dikt om dagen er godt for magen :nigo: Det kan i hvertfall umulig skade :gjeiper:

Ingenting er som å møte noen som er like oppslukt i det man selv tenker på! :)

Love forum! :)

Og så er det moro med gravid- og helt sikkert barsel-treff! :)

(Selv om vi fikk mange blikk da vi for ei lita stund siden var 17 rimelig gravide damer på samme kafé, hehe ;) )

:jepp:

---------------------

Ikke noe stipend i dag heller :klø: Har de ditcha meg? :vetikke:

Endret av Svipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et dikt om dagen er godt for magen :nigo: Det kan i hvertfall umulig skade :gjeiper:

:jepp:

---------------------

Ikke noe stipend i dag heller :klø: Har de ditcha meg? :vetikke:

Så rart!

Og kjedelig det skjer nå mot helga.

Du får ringe dem/stikke innom mandag morgen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaangst! Lillemannen har spydd ut sofaen. Den neste sofaen vår skal definitivt være i skinn :jepp:

(På den positive sida, så han på siden, så han fikk ikke noe spy på sine egne klær ;) )

Har vært på fest en tur i dag, noe som var underholdende, i hvertfall en stund ;) Deilig å være hjemme igjen, dét er sikkert :jepp: Det beste var jo at alle var overrasket over at jeg ikke drakk :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaangst! Lillemannen har spydd ut sofaen. Den neste sofaen vår skal definitivt være i skinn :jepp:

(På den positive sida, så han på siden, så han fikk ikke noe spy på sine egne klær ;) )

Har vært på fest en tur i dag, noe som var underholdende, i hvertfall en stund ;) Deilig å være hjemme igjen, dét er sikkert :jepp: Det beste var jo at alle var overrasket over at jeg ikke drakk :roll:

Oh no, spy og tøysofa :eeeh:

Håper sporene lar seg utslette!

Ganske godt gjort å bli overraska at av du ikke drakk da, :fnise:

:sjokkert:

Håper søndagen blir fin!

Og at lillemanns spying roer seg.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neida, han spydde i senga vår og ;) Og tissa på meg når vi skifta bleier i natt. Han er rett og slett mamma sin lille utsølingsmaskin :hjerte: For ikke å snakke om alt den store mannen fant på når han kom hjem fra fest :fnise:

Nå sitter jeg å filosoferer over hvordan i all verden jeg endte opp som daglig leder i familien as. Jeg antar at jeg rett og slett ble headhuntet på grunn av personlig egnethet ;)

P.s. Heldigvis er det ikke krise at han spyr i senga vår, for forsynet har gjort at jeg har lagt tisselaken på øverste del av min side av senga :nigo: Men glad jeg slipper å gå i elva å vaske klær, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dagslyset ser det forøvrig ut som om sofaen har overlevd nattens strabaser. Ingen synlige flekker i hvertfall, skal gå over å ta sniffetesten etterpå ;) Men hjalp jo på at lillemannen ikke spydde ut seg selv også, for da måtte jeg jo skifta på han først. Så da rakk ikke spyet å trekke ordentlig inn i sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff og huff. Hørtes ut som en solid vaskejobb, og ja, heldigvis slipper vi å vaske i bekken!

Godt du hadde gardert deg med tisselaken i senga! :)

Bra du fikk tatt spyet så raskt når det møtte sofaen!

Vi skal på et visst kakested i byen med masse deilig på kakefronten, du får melde fra om du får utferdstrang.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff. Hørtes ut som en solid vaskejobb, og ja, heldigvis slipper vi å vaske i bekken!

Godt du hadde gardert deg med tisselaken i senga! :)

Bra du fikk tatt spyet så raskt når det møtte sofaen!

Vi skal på et visst kakested i byen med masse deilig på kakefronten, du får melde fra om du får utferdstrang.

:klemmer:

Jeg trenger definitivt kaker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig greit at vi slippe å gå i bekken for å vaske klær :jepp:

Ønsker deg en fin søndag ettermiddag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagen ble litt hektisk, men lillemann har vært snill og latt meg sove hele fire og en halv time i strekk i natt så nå er jeg nesten så god som ny :)

Ringte lånekassen i dag og fikk vite at grunnen til at stipendet ikke var kommet var at de dreiv å behandlet søknaden min om foreldrestipend. Estimert behandlingstid 4-6 uker... :dåne: Så jeg får ikke noe stipend før den er behandlet, "men da får jeg tilbakebetalt alt altså!" Og jeg som i min naivitet tenkte at den kunne behandles parallelt med at jeg fikk utbetalt lån og stipend... :roll:

Jaja, kunne vært verre, har jo heldigvis en snill mann som kan forsørge meg til dess ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleplutten er visst ikke helt i slaget i dag heller. Er vanskelig å vite hva som plager og, men vi får bare prøve etter eliminasjonsmetoden ;) Nå har han fått tutt og ligger og sover som en liten engel i baggen sin. Han er litt ekstra snufsete, så kanskje han har fått en liten forkjølelse? :vetikke: Tenkte jeg skulle sjekke temperaturen når han våkner igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bli litt flinkere å sile trådene jeg leser tror jeg :fnise: Men hvordan kunne jeg vite at en tråd som het SATS og kleskode skulle ende i flaksende pupper-debatt? :ler: Jeg kommer ikke over hvor sterke meninger folk har på temaet pupper og passende tjoring. Jeg innrømmer villig vekk at jeg har ganske lange øyer, men flaksende pupper har jeg da virkelig aldri sett. Men kanskje jeg ikke er så opptatt av brystpartiet til andre damer, eller så veldig lett å sjokkere ;)

Jeg har riktignok av og til sett noen duvende pupper, men jeg aldri spekulert over om det kom av manglende tjoring altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja vi får vite om en god del problemstillinger på forum vi kanskje ellers ikke ville ha tenkt på :fnise:

Får håpe det i såfall bare er en veldig mild forkjølelse!

God bedring til lillemann! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi hatt skikkelig Bridget Jones morgen:

Stå motvillig opp, mate lillemannen uten å sovne selv. Skifte på og stelle lillemannen, legge lillemannen på senga, mens mor henter en strømpebukse.

Slippe alt og ile til for å begrense skadene av lillemanns oppkastsbonanza. Skifte body og ta på strømpebukse. Legge lillemann i vogga. Skifte på seng og vaske spy.

Ta lillemannen med og tasse inn i stua, legge han i baggen, lillemann vil ikke ligge i baggen, han vil ha mer mat. Ta opp lillemannen og mate han igjen. Komme på at det kanskje er lurt å spise selv, innse at mannen har tatt med resten av brødet på jobb. Forbanne mannen. Gå igjennom kjøkkenskap og oppdage at mannen har lagt igjen et par brødskiver til meg :hjerte:

Lillemann enda ikke helt fornøyd, får litt mer mat.

Begynne å sette opp liste for hva slags ærender man skal utføre i dag. Innse at en runde med nattlig oppkast må mor ha en dusj. Veie opp behovet for å dusje, med risikoen for at veldig våken lillemann går bananas i mellomtiden. Dusje fort som fy. Kle på seg. Gre håret. Pakke snippeska. Kle på lillemannen og seg selv, og stroppe på bæreselen. Komme ned på gata, hvor er pengboka? Saumfare veska. ingen pengbok. Knurre lavt og storme opp igjen. Hvor var pengboka sist, jo i sekken... som mannen har med seg på jobb... 10 mil sør for her... :sur: Ringe mannen å få bekreftet at han har pengboka i sekken. Begrense ærendlista til det som ikke koster penger, sukke tungt og tasse avsted.

Min "onde" plan om å tasse på lånekassen med dådyrøyne og ditto søt liten baby i bæresele, ble forøvrig kronet med hell. Det skal selvfølgelig ikke være sånn at lån og stipend blir fryst mens søknad om foreldrestipend blir behandlet. De hadde gjort en feil og mannen på kontoret ordnet alt :nigo: Så når bare pengboka kommer hjem igjen, har jeg masse penger :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:legrine: Herlig beskrivelse av dagen. Og så flott at det ordna seg med penger (når mannen endelig kom heim med lommeboka). :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt løser seg :nigo:

Fields of gold er veldig passende i bryllup :jepp: Jeg blir alltid litt glad inni meg når det er samsvar mellom en vakker melodi og en vakker tekst.

Dagens sang er litt mer dyster. Jeg har alltid hatt problemer med å høre fire fløtepuser synge om en bitter gammel jødisk manns betraktninger om sine problemer med kvinnekjønnet og det vaklende forholdet til sin gud. Ole Paus derimot har pondus nok til det.

Endret av Svipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...