Gå til innhold

Alle dagene

Synne-Marie

Anbefalte innlegg

Lykke til på kontroll i morgen! Håper det er bare gode nyheter!

Godt du tar livet helt med ro, det synes jeg du fortjener!

Jeg synes også det er deilig at det er lyst om morgenene! Snuppa her bruker også å komme i halvseks-tiden for å kose. Stort sett er det bare deilig og koselig!

Takk for det, det håper jeg også :jepp:

Er ikke heeeelt vant til å slappe av, men skal nok klare å lære det :fnise:

Elsker denne tiden når det blir lysere og går mot vår, nesten den beste årstiden! (Selv om det godt kan slutte å snø nå...)

Lykke til på kontroll i morgon. Håper på gode nyheter så langt. :pls: Og det er då meininga at du skal ta det med ro og slappa av nå. Nå er den viktigaste jobben din å vera rugemaskin! :opplyser:

Takk, håper jeg også :jepp: Prøver å være flink rugemaskin, men den samvittigheta gnurer litt altså. Skulle gjerne vært en litt mer deltagende mor.. Men det er jo bare for ei stund da, og kosestund på mammas fang foran barnetv er vel kvalitetstid det og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kosestund på mammas fang foran barnetv er kvalitetstid god som noen :Nikke: Det har vi også så smått begynt med for å roe litt ned før grøt kl seks :)

Lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosestund på mammas fang foran barnetv er kvalitetstid god som noen :Nikke: Det har vi også så smått begynt med for å roe litt ned før grøt kl seks :)

Lykke til i morgen!

Takker :klemmer:

Kjempegreit å roe litt ned til kvelden :nikker: Vi legger vanligvis rett etter barnetv, så det passer riktig så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også kos foran tv`en er kvalitetstid! :Nikke: Det er ikke mange andre ganger de har tid til å sitte i ro på fanget å kose! :hjerte:

Håper det gikk fint i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også kos foran tv`en er kvalitetstid! :Nikke: Det er ikke mange andre ganger de har tid til å sitte i ro på fanget å kose! :hjerte:

Håper det gikk fint i dag!

Ja sant?

Det gikk helt fint i dag. Lille er fremdeles liten og har det fremdeles etter forholdene bra. Begge er livlige, men den lille er så vilter at det er vanskelig å måle hjerteslag og flow i navlestrengen :fnise: Fikk noen fine bilder av den lille i 3D, det h*n smiler skikkelig søtt :hjerte: De har seg en liten kveldstrimmeøkt nå og magen dulter i alle retninger kjennes det ut som :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gode nyheter! :danse:

Det må jo love godt at lille er så vilter! Og smiler! :hjerte:

Det er jo deilig med trim! Her tror jeg det er kung-fu det går mest i! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er supre nyheter! Får håpe det ser like bra ut neste fredag :jepp:

Her har har forkjølelsen slått ned, og jeg har inntatt senga. Mannen er en knupp og har kokt te til meg. Banan og kirsebær, eksotisk og smakte def. bedre enn det høres ut. Jeg tenkte vi skulle se litt på tv sammen, men nå lurer jeg rett og slett på om jeg skal slukke lyset istedet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Alt vel. Jeg er overført til lokalsykehuset, og utviklingen er god. Lillevill er vilter og gir stadige livstegn, mens storevill er mer sedat. H*n slekter nok mer på storebror :Nikke:

Status i dag: 23 uker og 6 kg opp :fnise:

UL-kontroll på fredag og jordmor-kontroll på mandag.

Endret av Synne-Marie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay :danse:

Fint med nøye oppfølging. Hvor ofte er du inne til kontroll/UL når situasjonen er som den er nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hver uke, så jeg føler meg veldig ivaretatt. Føler jo at jeg blir litt kjent med småttisene og, og det er snålt! Skal tro om de oppfører seg likens når de kommer ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at alt er bra! Blir spennende å høre om personligheten når de kommer ut. :) Min mor var sikker på at jeg var gutt, fordi jeg var visst mye mer aktiv i magen enn broren min, som var rimelig hyper. Hun skjønte visst ikke så mye da jeg var jente og sovebaby. ;)

Jeg har forøvrig en bitteliten spire i magen selv. Ca 5 uker på vei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt med liv og dult! :)

Gleder meg til å kjenne magedultene:).

Alice: gratulerer så mye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...