pusilus Skrevet 4. mars 2013 #661 Del Skrevet 4. mars 2013 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 4. mars 2013 #662 Del Skrevet 4. mars 2013 Lykke til i Tyskland! Håper du kommer med gode nyheter neste gang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 4. mars 2013 #663 Del Skrevet 4. mars 2013 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 4. mars 2013 #664 Del Skrevet 4. mars 2013 Jeg er glad for at det hele skjer radig nå, så dere slipper for mye venting når det er sånn det er. All verdens lykkeønskninger med dere på veien Mange klemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #665 Del Skrevet 6. mars 2013 Live from Germany: Takk for lykkeønskninger! Blir operert i dag eller morgen og avventer nå den endelige vurderingen, slik at vi kan bestille billetter hjem. Legedamen er svææært chill. Hun lurte på om vi skulle rett hjem etter inngrepet, eller om vi skulle ha litt ferie og se byen først, haha! Men hyggelig at hun ser på inngrepet som så rutine og udramatisk Det som blir spennende er hvordan det går med den lille tvillingen når morkaka blir "delt", størrelsen på den og navlestrengen antyder at den ikke får så mye næring som den trenger, så det er ikke sikkert at den klarer seg selv om inngrepet er vellykket. Det går noen uker før vi får vite det helt sikkert. Selve inngrepet blir spennende tror jeg. Det foregår med lokalbedøvelse og vi får følge med på skjermen om vi vil. De undersøker litt med kamera før de gjør selve inngrepet. Så det blir rett og slett live fargesending fra magens indre. Vi skal prøve å få tak i en minnepenn, for vi har fått beskjed om at vi kan få en kopi av opptaket om vi ønsker.Til slutt skal de tappe litt fostervæske, "men bare en 2-4 liter" (!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 6. mars 2013 #666 Del Skrevet 6. mars 2013 Oi, så spennende! Enn at dere får fulgt med da! Jeg håper virkelig det går bra med lilletvillingen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 6. mars 2013 #667 Del Skrevet 6. mars 2013 Spennende, men også litt skummelt synes jeg. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #668 Del Skrevet 8. mars 2013 Alles gut in Germany. Er ferdigbehandlet, og så langt ser alt bra ut. Den lille tvillingen har imidlertid en svært liten del av morkaka, og sånn sett mye mindre sjanser for å klare seg. Storevill har relativt gode sjanser for å få se dagens lys. Men vi får bare ha håpet. Det er jo klart det at i denne sammenhengen vil selv ett friskt og raskt barn være en stor gave. De tappet for øvrig av nesten to liter med fostervann, så magen ser nesten flat ut nå, hehe. Bonus er at jeg da kjenner barna bedre, det er utrolig digg å kjenne de små de små dultene fra storevill og lillevill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 8. mars 2013 #669 Del Skrevet 8. mars 2013 Så godt å få kjenne dultene godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. mars 2013 #670 Del Skrevet 8. mars 2013 Så godt å kjenne dult Så krysser vi fingrene for dem begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 8. mars 2013 #671 Del Skrevet 8. mars 2013 :hjerte: Eg er imponert over den positive holdningen din oppi alt dette. Nå må du ta vare på deg sjølv, og så får me berre kryssa fingrane for begge tvillingane. Er det snakk om heimreise (til Trondheim eller heilt heim) om ikkje så lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #672 Del Skrevet 8. mars 2013 Får reise hjem på søndag med all sannsynlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 8. mars 2013 #673 Del Skrevet 8. mars 2013 Det blir vel godt å komme hjem! Må si meg enig med Dreia! Du er veldig flink til å være positiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 8. mars 2013 #674 Del Skrevet 8. mars 2013 Godt å høre at alt er bra så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 8. mars 2013 #675 Del Skrevet 8. mars 2013 Godt å høre fra deg, vi får håpe de klamrer seg fast begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #676 Del Skrevet 9. mars 2013 Begge to hadde det ihvertfall finfint i går. Lillevill hadde begynt å produsere urin igjen og hjertet viste tegn på å komme seg. Lillevill var supersprelsk, men det var kanskje ikke så rart med tanke på at den har vært vakuumpakket i sine egne fosterhinner i flere uker. Næringsituasjonen er fremdeles uviss, men jeg forsto at det var veldig bra at den hadde kommet seg slik. Legen hadde vel på det nærmeste forventet at den skulle dø rett etter inngrepet. Siste kontroll i dag, og så får vi reise hjem i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 9. mars 2013 #677 Del Skrevet 9. mars 2013 Så bra det ser ut da! Godt Lillvill har kommet seg sånn! God tur hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 14. mars 2013 Forfatter #678 Del Skrevet 14. mars 2013 Så bra det ser ut da! Godt Lillvill har kommet seg sånn! God tur hjem! Takk Vel hjemme! Lever et skikkelig latmannsliv, men jeg har ikke noe overskudd, så det må bare bli sånn. Mannen har blitt en riktig god husfar, men jeg tror han ser frem til litt avlastning Det begynner å bli lyst ute nå og det er deilig! Men det betyr også at mini våkner tidligere. Halv 6 i går og halv 7 i dag. Da ligger han i senga si og brøler: Mamma! Pappa! Det er lyst ute! Vi må stå opp! Også roper jeg tilbake: Kom heller hit og kos litt. Også kommer han og koser litt (Men det ER lyst ute mamma, vi MÅ stå opp), før han og den svært motvillige far står opp. Føler meg som det luksusdyret, som bare skummer fløten Skal på kontroll i morgen i Trondheim og er bra spent på hvordan det står til. Syns jeg kjenner små dult fra hele magen, men nervene slår litt krøll på seg for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 14. mars 2013 #679 Del Skrevet 14. mars 2013 Lykke til på kontroll i morgen! Håper det er bare gode nyheter! Godt du tar livet helt med ro, det synes jeg du fortjener! Jeg synes også det er deilig at det er lyst om morgenene! Snuppa her bruker også å komme i halvseks-tiden for å kose. Stort sett er det bare deilig og koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. mars 2013 #680 Del Skrevet 14. mars 2013 Lykke til på kontroll i morgon. Håper på gode nyheter så langt. Og det er då meininga at du skal ta det med ro og slappa av nå. Nå er den viktigaste jobben din å vera rugemaskin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå