Blåmor Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #1081 Del Skrevet 5. mars 2011 Livet er herlig når det er , man kan trille tur, se på VM og har verdens beste gutter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. mars 2011 #1082 Del Skrevet 5. mars 2011 Ha en herlig lørdag, Blåmor, og alle dere andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. mars 2011 #1083 Del Skrevet 5. mars 2011 Hei! Å, så spennende det er med jentene i dag! Tenk om Johaug kunne tatt et gull!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 8. mars 2011 #1084 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvordan går det med deg og Blågutten din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #1085 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvordan går det med deg og Blågutten din? Her går det bare bra, har bare ikke så mye å skrive om om dagen. M er stort sett bare snill og god, var bare en kveld for et par dager siden hvor han ikke hadde det særlig godt og var våken fra ca 16 til nesten 01, både vondt i magen og overtrøtt, stakkar. Men i går hadde vi en strålende dag, og foreløpig tegner denne dagen til å bli like bra. Vi var på vektkontroll på helsestasjonen i går, og M veier nå 4390 g, gått opp 700 g på to uker! Ingen fare med at han ikke får nok mat i alle fall Været er strålende, og jeg skal gjøre en innsats på studiefronten, før det blir mat og skift, og så skal vi trille til byen for å levere en bursdagsgave, ta synstest og spise middag ute med Blåmann. Jeg har blitt avhengig av sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 8. mars 2011 #1086 Del Skrevet 8. mars 2011 Høres godt ut Kos dere på trilletur og middag (P.S. Jeg er også avhengig av sjokolade ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. mars 2011 #1087 Del Skrevet 8. mars 2011 Så deilig at dagene går så fint Flink mamma du Kos dere på trilletur og middag i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. mars 2011 #1088 Del Skrevet 9. mars 2011 Høres ut som om dagene med M er helt fantastiske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille Skrevet 9. mars 2011 #1089 Del Skrevet 9. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #1090 Del Skrevet 10. mars 2011 Snø og vårfølelse annenhver dag her, jo! Ikke greit å bli klok på. M våknet tidlig i dag, og vi var ute på trilletur før snøværet kom. Verdens vakreste baby Blåmann kom tidlig hjem fra jobb i dag, og vi dro for å kjøpe ny oppvaskmaskin. Den gamle er ikke ødelagt (ennå), men den er ca 20 år gammel, så greit å bytte den ut FØR den blir ødelagt og vannskader hele kjøkkenet vårt. Nå sitter jeg og skriver oppgave med en gammel, brent CD surrende på anlegget, og M sover søtt i vogna si ved siden av meg. Moro å finne igjen gamle CD-er, er så mye musikk man har "glemt". Nå har Blåmann laget wok-middag, så får skynde meg å spise litt før gullet våkner igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. mars 2011 #1091 Del Skrevet 10. mars 2011 Snø og vårfølelse annenhver dag her, jo! Ikke greit å bli klok på. M våknet tidlig i dag, og vi var ute på trilletur før snøværet kom. Verdens vakreste baby Blåmann kom tidlig hjem fra jobb i dag, og vi dro for å kjøpe ny oppvaskmaskin. Den gamle er ikke ødelagt (ennå), men den er ca 20 år gammel, så greit å bytte den ut FØR den blir ødelagt og vannskader hele kjøkkenet vårt. Nå sitter jeg og skriver oppgave med en gammel, brent CD surrende på anlegget, og M sover søtt i vogna si ved siden av meg. Moro å finne igjen gamle CD-er, er så mye musikk man har "glemt". Nå har Blåmann laget wok-middag, så får skynde meg å spise litt før gullet våkner igjen. Å, som jeg kjenner igjen den!! Sitter faktisk og spiser nå! Lillemann har sovna godt i vogna si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #1092 Del Skrevet 10. mars 2011 Som regel våkner han akkurat når vi skal spise. Utrolig hvordan han klarer å time det nesten hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. mars 2011 #1093 Del Skrevet 10. mars 2011 Som regel våkner han akkurat når vi skal spise. Utrolig hvordan han klarer å time det nesten hver gang Jeg veit!! Har du forresten en "jeg-liker-best-å-tisse-når-tissefanten-er-fri"-gutt? Her kommer det ofte en stråle på stellebordet når bleia er tatt bort! (og ja, vi holder bleia over tissemannen en liten stund for å se om vi får "fanga det"...men akkurat i det vi konkluderer med at han ikke må tisse og hiver bleia....JEPP, da står strålen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #1094 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg veit!! Har du forresten en "jeg-liker-best-å-tisse-når-tissefanten-er-fri"-gutt? Her kommer det ofte en stråle på stellebordet når bleia er tatt bort! (og ja, vi holder bleia over tissemannen en liten stund for å se om vi får "fanga det"...men akkurat i det vi konkluderer med at han ikke må tisse og hiver bleia....JEPP, da står strålen! ) Akkurat slik er det her og! M liker best å spise når mamma og pappa skal spise, tisse når han ikke har på seg bleie, gulpe når han har ren body/pysj og bæsje i ny bleie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. mars 2011 #1095 Del Skrevet 10. mars 2011 Akkurat slik er det her og! M liker best å spise når mamma og pappa skal spise, tisse når han ikke har på seg bleie, gulpe når han har ren body/pysj og bæsje i ny bleie Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #1096 Del Skrevet 10. mars 2011 Vært så innmari svimmel de siste dagene, ubehagelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. mars 2011 #1097 Del Skrevet 10. mars 2011 uff Gå til legen å ta noen blodprøver...kan være at du mangler noe Alltid moro med gamle cd'er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 10. mars 2011 #1098 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Har du forresten en "jeg-liker-best-å-tisse-når-tissefanten-er-fri"-gutt? Her kommer det ofte en stråle på stellebordet når bleia er tatt bort! (og ja, vi holder bleia over tissemannen en liten stund for å se om vi får "fanga det"...men akkurat i det vi konkluderer med at han ikke må tisse og hiver bleia....JEPP, da står strålen! ) Det har jeg også!! ... uuuh.. Bare at.. Jeg har ei tulle uten tissefant HURRA FOR M OG NH SOM ER 1 MÅNED I DAG! (...lille babyene våre ) Endret 10. mars 2011 av GUNS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1099 Del Skrevet 17. mars 2011 Og plutselig har det gått en uke. Kjapp oppsummering: - M er 5 uker allerede, skjønner ikke hvor tiden blir av? - To dager på skolen denne uka, Blåmann var med i går og mamma i dag. Gikk veldig bra. Eksemplarisk gutt - Har fått påvist soppinfeksjon på brystene, og det gjør forjævlig vondt. Unner ikke min verste fiende den smerten. - M har flyttet over i senga vår på natten, i stedet for i sprinkelsenga (som står ved siden av med ene "veggen" nede). Vi sover bedre alle tre, og M sovner mye fortere etter nattamming - hurra! - M har stort sett hatt gode dager i det siste, og sovet veldig godt de tre nettene han har ligget mellom oss. Gleder meg til å være hjemme med M i morgen, da skal vi bare kose oss, slappe av, gå tur og forberede bursdagsfeiring på lørdag. Det blir middag hos m&p i morgen ettermiddag (har bursdag i morgen, fredag ) I'm back! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. mars 2011 #1100 Del Skrevet 17. mars 2011 Godt du er tilbake 5 uker allerede ja! Tiden går virkelig fort... Soppinfeksjon høres ikke noe særlig ut Har en venninne som fikk det og husker hvor jævlig hun synes det var Håper det går fort over for din del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå