Blåmor Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #221 Del Skrevet 18. mars 2010 Ta deg gjerne en tur, det er bare hyggelig! Blåmann og jeg har vært på spaet i byen og badet, og så innom gamlejobben for en drink, nå skal vi på favorittrestauranten for å spise en bedre middag. Jeg eeelsker bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. mars 2010 #222 Del Skrevet 18. mars 2010 Gratulerer med dagen snuppa Skulle tatt meg en tur om det ikke hadde vært så langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. mars 2010 #223 Del Skrevet 18. mars 2010 Har forresten sendt deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 18. mars 2010 #224 Del Skrevet 18. mars 2010 GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN BLÅMOR!!! Blåmann og jeg har vært på spaet i byen og badet, og så innom gamlejobben for en drink, nå skal vi på favorittrestauranten for å spise en bedre middag. Jeg eeelsker bursdag For en fantastisk flott bursdag du har hatt!! Ha en flott kveld videre! Stooor klem fra honningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #225 Del Skrevet 18. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. mars 2010 #226 Del Skrevet 19. mars 2010 Har han fridd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #227 Del Skrevet 19. mars 2010 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. mars 2010 #228 Del Skrevet 19. mars 2010 :rødme: Gratulerer vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #229 Del Skrevet 19. mars 2010 Tusen takk! Jeg er LYKKELIG! Utrolig gledelig dag, vi er nyforlovet, snuser på bryllup i oktober - OG vi skal bli onkel og tante igjen i oktober :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. mars 2010 #230 Del Skrevet 21. mars 2010 Litt sent ute, men Gratulerer sååå mye med dagen og frieri Herlig følelse å bestemme at man skal gifte seg med den man elsker og ikke minst en kjempefin ting å glede seg sammen mot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #231 Del Skrevet 22. mars 2010 Tusen takk, Lucky! Fantastisk følelse, og det er jo bare drøye 6 mnd til! Godt jeg kan få litt tips av deg innen den tid, da Men selv midt oppi bryllupsplanlegging, så er ikke prosjektet vårt glemt på noen som helst måte. En av grunnene til at vi gjør det så raskt, er at hvis jeg skulle være så heldig å bli gravid på et av de første forsøkene, så er jeg fremdeles ikke aaaltfor langt på vei den dagen. Jeg er samtidig overlykkelig på svigerinne/svogers vegne som skal ha en til, men merket jo at det trigget et punkt i meg som sier noe om at jeg er svært klar. Vi håper jo på at det har skjedd noe innen sommerferien begynner, men vi vet jo ikke. Jeg må få tatt de siste blodprøvene, og de håper jeg at jeg får tatt like etter påskeferien, med mindre mensen igjen bestemmer seg for å tulle - noe jeg ikke håper at den gjør. Puh, det ble en lang setning. Kanskje 2010 blir jubelåret for vår del - jeg har trua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. mars 2010 #232 Del Skrevet 22. mars 2010 Ja det blir spennende å se Håper virkelig 2010 er året for bryllup og graviditet Klart det er stas å bli tante igjen, men skjønner hvordan du tenker... er jo en kjempepåminner og hva vi ikke klarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 22. mars 2010 #233 Del Skrevet 22. mars 2010 Ojoj!! Det blei frieri jo Gratulerer så mye til Blåmor og Blåmann :strix: Så deilig for dere å ha bryllupet å se fram til, og det går plutselig fort fram til oktober. Åh, det er morro å planlegge. Om du trenger brudekjole, så la jeg ut min til salgs på finn Ha en flott mandagskveld Blåmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. mars 2010 #234 Del Skrevet 22. mars 2010 Synes det er så stas at Blåmannen har fridd til deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #235 Del Skrevet 23. mars 2010 Jaaa, det synes jeg også! Det har ikke helt gått opp for meg ennå, det kiler i magen og går helt rundt når jeg plutselig ser ringen på fingeren og skjønner hva den står for - eller når jeg ser tickeren min på KG. Jeg tror jeg kunne snakket om bryllup i evigheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. mars 2010 #236 Del Skrevet 24. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 7. april 2010 Forfatter #237 Del Skrevet 7. april 2010 Vel overstått påske, damer! Jeg har hatt en herlig påske med storfamilien, vi har storkost oss hos söta bror i en uke. Ikke så mye bra vær, men mye god mat, godt (og billig ikke minst ) drikke, både bortover- og nedoverski, Wii, brettspill, kortspill og skravling. Slike uker er energigivende og jeg blir så glad for at jeg har så fin familie Nå venter jeg spent på mens igjen slik at jeg får tatt de siste blodprøvene og sendt de avgårde sånn at vi endelig kan få kommet i gang. Jeg er så klar!!! Fant ut i går at enda ei på jobb er gravid, og jeg er så sint på meg selv for at jeg takler det så dårlig! Det er veldig deilig å ha bryllupet å fokusere på i stedet, jeg har det veldig bra når det gjelder alt annet enn prøving, men det påvirker meg i større grad enn jeg egentlig vil. Det er jo ikke noe annet å gjøre enn å akseptere det, og jeg føler vel at jeg har akseptert det også, men jeg blir så veldig lett minnet på det, og da spesielt når det vandrer flotte, gravide kollegaer rundt på jobben. Hun ene, vet ikke om jeg har skrevet om det før, ble gift i oktober i høst og ble gravid etter to måneder. Det er noen det virkelig skal gå lett for... Jeg må nok bare ta meg selv i nakken og innse at jeg kommer ingen vei med disse tankene, og at en gang, en eller annen gang, blir det vår tur også. En annen trist nyhet er at lille tantegull i magen til svigerinnen ikke klarte seg og hun aborterte i påsken. De har en sjarmør på vel to år, så de koser seg veldig med han, men jeg krysser jo selvfølgelig fingrene for at de blir raskt gravide igjen! De brukte nesten tre år på lille sjarmtroll. Lover å stikke innom dagbøker i nærmeste fremtid, det er så hektisk om dagen, og min dårlige samvittighet for en oppgave som skal leveres neste fredag og som jeg har visst om siden midten av januar, blir bare større og større. Jeg har to av åtte sider, men må nok gjøre en IHERDIG innsats de kommende dagene, skal det bli noen utav det. Noen ganger er det bedre å bare komme seg i gjennom og ikke tenke at alt må ha toppkarakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 7. april 2010 #238 Del Skrevet 7. april 2010 Hei Blåmor! Godt å se deg her igjen, og ikke minst at påsken din har vært så flott Det hørtes utrolig koselig ut. Jeg forstår godt at du sliter med alle som blir gravide rundt deg, og det er virkelig ikke lett å bli glad på deres vegne. Selv så har jeg veldig mange venner som det har klaffa for på første forsøk, og det er ekstremt urettferdig å se på når man selv er en sliter. Trist å lese om svigerinna di forresten. Uff stakkar, var hun langt på vei? Får håpe at det klaffer igjen for de snart. Lykke til med oppgaveskriving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. april 2010 #239 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) fantastisk godt med en slik påske Blåmor Disse tankene kommer snikende hos meg mange ganger også, og det er neimen ikke alltid like lett å ignorere dem med alle påminnelsene rundt om kring Vi får prøve så godt vi kan, for en gang må da det bli vår tur Trist å høre om svigrinnen din Lykke til med oppgaven Endret 7. april 2010 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. april 2010 #240 Del Skrevet 10. april 2010 Ikke uvanlig med slike tanker nei Virkelig ikke lett å glede seg over andres babylykke, rett og slett veldig missunnelig på alle som får det til jeg også.... Hvorfor skal noe være så lett for noen og andre jobbe så hardt for det liksom :klø: Men men...det blir vel vår tur en gang også Trist å høre om tanteungen i magen da Godt de har en fra da, men trist uansett særlig når de har prøvd så lenge Håper du har en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå