Gjest lurven Skrevet 30. juni 2006 #941 Del Skrevet 30. juni 2006 Gratulerer min gode mann.. ← takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. juni 2006 #942 Del Skrevet 30. juni 2006 Men jeg regner med at du vet hva du skal gjøre for å unngå den situasjonen da? (men det er jo ingen ting som er sikkert da ) ← jada jeg er opplyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 1. juli 2006 #943 Del Skrevet 1. juli 2006 God helg, Lurvedurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. august 2006 #944 Del Skrevet 19. august 2006 Har dere hatt en fin sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. oktober 2006 #945 Del Skrevet 4. oktober 2006 ja sommeren har vært fin. litt treig med å svare ja har endelig fått kjøpt meg leilighet også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. januar 2007 #946 Del Skrevet 28. januar 2007 jeg har altså kjøpt meg en leilighet, men den er ikke innflyningsklar før i august, pga forsinkelser i byggeprosessen. den leiligheten som jeg leier nå har jeg kontrakt frem til april, men jeg spurte han jeg leier av om å få leie frem til august, ringte til han å forklarte situasjonen, han sa at han skulle tenke på det og ringe meg tilbake. ca 3 uker etterpå fikk jeg et brev i posten fra han der det sto at det desverre ikke kunne la seg gjøre,fikk ikke noe forklaring på hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 5. februar 2007 #947 Del Skrevet 5. februar 2007 Møkka huseigar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. februar 2007 #948 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Møkka mann! hvordan er det å være gift da? Håper dere finner en midlertidig leilighet da! Endret 15. februar 2007 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. februar 2007 #949 Del Skrevet 26. februar 2007 fint å være gift har finni midlertidig leilighet. det var lett. men stress å flytte to ganger i løpet av et halvt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 27. februar 2007 #950 Del Skrevet 27. februar 2007 Herregud, dette er ei tråkig dagbok...du er ganske lite aktiv her Flytting er stress, håpar dere finn roen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. mars 2007 #951 Del Skrevet 1. mars 2007 lever jo ikke akkurat verdens mest spennende liv, gidder ikke å skrive om alle livets små banaliteter :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. april 2007 #952 Del Skrevet 14. april 2007 ja nå har jeg flytta ut på bondelandet igjen tror ikke jeg komme til å savne oslo faktisk, men får se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. oktober 2007 #953 Del Skrevet 27. oktober 2007 her om dagen kom en liten hund bort til meg og vile kose, spurte hva den het. lurven het den da, tilfeldig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. oktober 2007 #954 Del Skrevet 28. oktober 2007 Nei, det var nokk nøye planlagt fra hundens side... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. desember 2007 #955 Del Skrevet 17. desember 2007 skal på juleferie til afrika, besøke sviggers og greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. april 2009 #956 Del Skrevet 8. april 2009 på tide med oppdatering igjen kanskje. satt å leste gjennom hele dagboka mi, ble ganske flau, bra at jeg har forandra meg litt hvertfall. er ikke så mye på kg lenger nei, men savner de gode gamle tidene her inne, har vært mye moro her. men nå føler jeg at jg ikk kjenner noen her, og ikke er helt oppdatert på alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. april 2009 #957 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg er her enda, og så fint det var å se igjen deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 12. juni 2010 #958 Del Skrevet 12. juni 2010 på tide med oppdatering igjen kanskje. satt å leste gjennom hele dagboka mi, ble ganske flau, bra at jeg har forandra meg litt hvertfall. er ikke så mye på kg lenger nei, men savner de gode gamle tidene her inne, har vært mye moro her. men nå føler jeg at jg ikk kjenner noen her, og ikke er helt oppdatert på alt. Jeg er innom av og til,jeg, Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. juni 2010 #959 Del Skrevet 12. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. juni 2010 #960 Del Skrevet 22. juni 2010 heihei, sjelden innom her.. ting går bra.. har netopp vært gift i 4 år nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå