Gå til innhold

lurvens perverse


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

😮 Må ikke disse J-Lo. Elsker J-Lo. Neida hun bare forlovet seg mye, gifter seg lite! Kun Mark hun gifta seg med tror jeg

Nei hun har vært gift og skilt 3 ganger.

Så er intervju en gang der hun skyldte på de mennene. Hvis du har vært skilt 3 ganger bør du ha såpass selvinnsikt at du kan tenke at det kanskje også er bittelitt din skyld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lurven skrev (1 minutt siden):

Nei hun har vært gift og skilt 3 ganger.

Så er intervju en gang der hun skyldte på de mennene. Hvis du har vært skilt 3 ganger bør du ha såpass selvinnsikt at du kan tenke at det kanskje også er bittelitt din skyld

Ja joa. Samtidig.. om man er meget vakker og ganske flott får man jo også maaaange tilbud og frieri liksom. Så hvorfor ikke slå til liksom? Jeg hadde sikkert vært bortpå flere hvis flere tilbud kom i singelår liksom. Men joda hun bør gå i seg selv. Men gjør også det kanskje? Og de må jo ha funnet ut av noe de også, som gjør at de prøver igjen 18 år etter. De drev på når du skrev denne dagboka jo! Sirkel sluttet😆

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Ja joa. Samtidig.. om man er meget vakker og ganske flott får man jo også maaaange tilbud og frieri liksom. Så hvorfor ikke slå til liksom? Jeg hadde sikkert vært bortpå flere hvis flere tilbud kom i singelår liksom. Men joda hun bør gå i seg selv. Men gjør også det kanskje? Og de må jo ha funnet ut av noe de også, som gjør at de prøver igjen 18 år etter. De drev på når du skrev denne dagboka jo! Sirkel sluttet😆

 

Ja så en episode med drive me to work en gang, som er en sånn slags karaoke taxi opplegg, da sa hun at hun hadde sagt nei til noen frierier også.

Og hun er fin, det finnes jo mange fine damer i Hollywood over 50 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (2 minutter siden):

Ja så en episode med drive me to work en gang, som er en sånn slags karaoke taxi opplegg, da sa hun at hun hadde sagt nei til noen frierier også.

Og hun er fin, det finnes jo mange fine damer i Hollywood over 50 år

Carpool caraoke med Corden. Han tullesendre melding til Leonardi DiCaprio fra hennes telefon, hun ville cut loose og go clubbing. Leo var megaklar! Hun virket veldig sjarmerende i den. Liker henne mye for det, ikke bare penhet. 
 

Husker det! Hun hadde sagt nei. James spurte om middagen etterpå bme pinlig😂

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
lurven skrev (10 timer siden):

Men tror Glimt har mulighet til å spille Europa League neste år. Det har nivået til det

Det har de. De har kommet seg godr de siste årene! Blir spennende å følge med fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Carpool caraoke med Corden. Han tullesendre melding til Leonardi DiCaprio fra hennes telefon, hun ville cut loose og go clubbing. Leo var megaklar! Hun virket veldig sjarmerende i den. Liker henne mye for det, ikke bare penhet. 
 

Husker det! Hun hadde sagt nei. James spurte om middagen etterpå bme pinlig😂

Ja carpool karaoke var det, gøy konsept.

Ja hun var sjarmerende der, men hun er jo skuespiller, må være fært å være sammen dyktig skuespiller, kanskje hun driver å griner og sånn, åsså er det bare skuespill.

Hvilken middag er det du mener? Husker ikke det jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven
Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden):

Det har de. De har kommet seg godr de siste årene! Blir spennende å følge med fremover:)

Hvis de ikke mister for mange spillere da.

De hadde nok vunnet confererence league med det laget de hadde i 2020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
lurven skrev (9 minutter siden):

Hvis de ikke mister for mange spillere da.

De hadde nok vunnet confererence league med det laget de hadde i 2020

Da var de knallgode. Og treneren er suveren. Unner dem det beste. Selv om jeg er RBK fan 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden):

Da var de knallgode. Og treneren er suveren. Unner dem det beste. Selv om jeg er RBK fan 🙈

Suksessen skyldes jo i stor grad treneren, akkurat som det var med Rosenborg i sin tid.

Bodø glimt et I ferd med å ta over som det ledende laget i Norge nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (21 minutter siden):

Ja carpool karaoke var det, gøy konsept.

Ja hun var sjarmerende der, men hun er jo skuespiller, må være fært å være sammen dyktig skuespiller, kanskje hun driver å griner og sånn, åsså er det bare skuespill.

Hvilken middag er det du mener? Husker ikke det jeg

I carpool caraoke spurte han som kjører om det ble akward når man skal spise middag sammen etter nei til frieri😂 How do you move on from there. 
 

Tror du folk spiller?

jeg har spilt mye skuespill men ville aldri falt me inn å bruke det privat. Men jeg ekke J Lo da. From the bygd, not the block.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

I carpool caraoke spurte han som kjører om det ble akward når man skal spise middag sammen etter nei til frieri😂 How do you move on from there. 
 

Tror du folk spiller?

jeg har spilt mye skuespill men ville aldri falt me inn å bruke det privat. Men jeg ekke J Lo da. From the bygd, not the block.

Veit ikke, bare en tanke jeg har, er det samme med parterapeuter, tenker at hvis jeg var sammen med en ville hun analysert alt jeg sa og alltid hevdet å ha rett, siden hun er ekspert.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
lurven skrev (10 minutter siden):

Suksessen skyldes jo i stor grad treneren, akkurat som det var med Rosenborg i sin tid.

Bodø glimt et I ferd med å ta over som det ledende laget i Norge nå.

Helt enig. 

De er det ja 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden):

Helt enig. 

De er det ja 😃

Viktig med god ledelse, ikke bare ressurser.

Lag som Rosenborg, Vålerenga og brann har mye ressurser men blir elendig styrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurven skrev (5 minutter siden):

Veit ikke, bare en tanke jeg har, er det samme med parterapeuter, tenker at hvis jeg var sammen med en ville hun analysert alt jeg sa og alltid hevdet å ha rett, siden hun er ekspert.

 

Kan skjønne at man tenker sånn. Tror mann føler jeg er lite psykolog på ettermiddag. Heldigvis.

bare er sånn helt vanlig masende dame som gråter uten grunn😂

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
lurven skrev (3 minutter siden):

Viktig med god ledelse, ikke bare ressurser.

Lag som Rosenborg, Vålerenga og brann har mye ressurser men blir elendig styrt.

Det er sant. Hvordan tror du det går med RBK under Rekdal da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Kan skjønne at man tenker sånn. Tror mann føler jeg er lite psykolog på ettermiddag. Heldigvis.

bare er sånn helt vanlig masende dame som gråter uten grunn😂

😄

Da trenger du psykolog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lurven
Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden):

Det er sant. Hvordan tror du det går med RBK under Rekdal da? 

De har begynt bra men tror ikke det blir medalje i år. Virker som Bodø, Molde og Viking er de beste lagene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
lurven skrev (3 minutter siden):

De har begynt bra men tror ikke det blir medalje i år. Virker som Bodø, Molde og Viking er de beste lagene 

Nei det er vanskelig å si. Det ser sånn ut ja. Holder du med Vålerenga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden):

Nei det er vanskelig å si. Det ser sånn ut ja. Holder du med Vålerenga?

Ja. Og det er ikke lett, blir oppgitt av hvordan de klarer å sløse med ressursene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...