Gjest lurven Skrevet 14. august 2003 #1 Skrevet 14. august 2003 skjønner jo en hver kg bruker med respekt for seg selv må ha dagbok,har nå bestemt meg for å prøve ut en del perversiteter i praksis må bare få med dama på det. noen somhar noen gode forslag til hva som kan gjøres
Gjest lurven Skrevet 14. august 2003 #3 Skrevet 14. august 2003 Legge kabal? på kroppen til dama da heller? hørtes perverst ut ja hun er ikke hjemme nå skal spørre hun i morgen
Gjest lurven Skrevet 17. august 2003 #4 Skrevet 17. august 2003 har ikke fått gjort noen perversiteter siden sist nei.. men det er kanskje like greit... skjer aldri noe spennende i mitt liv nå lenger hverken seksuelt eller ellers.. men jeg kommer sterkere tilbake
Gjest lurven Skrevet 17. august 2003 #6 Skrevet 17. august 2003 nei min grense går med å spise dritt.. elkler alt som har med bæsj å gjøre.. har tenkt å prøve litt sm i løpet av året (håper jeg ) hvis ting går i orden
Bertha Skrevet 17. august 2003 #8 Skrevet 17. august 2003 Ah. Teste ut stikkontakter, da. Kira, dah...! Få deg heller en slik sak til å ha i håndveska, lurven. En slik dings som gir paralyserende - men ufarlige - elektriske støt.
MarianneE Skrevet 18. august 2003 #9 Skrevet 18. august 2003 Kira, dah...! Få deg heller en slik sak til å ha i håndveska, lurven. En slik dings som gir paralyserende - men ufarlige - elektriske støt. Hørtes vondt ut!!! Hmm....Lurven er jo mann. Har han håndveske, tro? Kanskje det er det som er denne perversiteten?
Gjest lurven Skrevet 18. august 2003 #11 Skrevet 18. august 2003 i dag har jeg vaska i hele leiligheten... kanskje det blir noe på meg i dag da.. håper det..det har jeg fortjent heller nei forresten er for sliten i dag.. husarbeid tar på kroppen og sjela ass
Bertha Skrevet 18. august 2003 #12 Skrevet 18. august 2003 Siden du er så sliten - har du vurdert å la noen andre gjøre noe perverst med deg ?
Gjest Kira Skrevet 18. august 2003 #13 Skrevet 18. august 2003 Spis dundersalt. Utrolig tenning der, gitt.
Gjest Hilde K S Skrevet 19. august 2003 #14 Skrevet 19. august 2003 Gleder meg til å lese om perversiteter.....
kalle Skrevet 19. august 2003 #15 Skrevet 19. august 2003 Hva er dette slags lureri? perversiteter står det, og alle klikker inn for å se.. Og er det perversiteter her? Neeeida. :-? prf Tusler til joops pikante i steden jeg.
Gjest lurven Skrevet 19. august 2003 #16 Skrevet 19. august 2003 perversiteter kommer... må bare finne noen å være pervers med først.. noen som melder seg frivillig? jeg kan godt fortelle om tidligere perversiteter hvis det er ønskelig...
Gjest lurven Skrevet 19. august 2003 #17 Skrevet 19. august 2003 fikk en BJ i går da... men det kan vel ikke kalles perverst... jeg kom med ordentlig oksebrøl...som jeg pleier så sang jeg: whos your daddy...mens jeg dansa rundt.. dama tror jeg er sprø da men...
MarianneE Skrevet 19. august 2003 #18 Skrevet 19. august 2003 fikk en BJ i går da... men det kan vel ikke kalles perverst... jeg kom med ordentlig oksebrøl...som jeg pleier så sang jeg: whos your daddy...mens jeg dansa rundt.. dama tror jeg er sprø da men... Si meg...dansa du samtidlig som du fikk en BJ?
MarianneE Skrevet 19. august 2003 #20 Skrevet 19. august 2003 Fikk nemlig rare bilder oppe i hodet mitt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå