Gå til innhold

lurvens perverse


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Feliz Navidad, Lurven! Og for en jul du faar i aar!!

Gratulerer :klem: Du vet jeg unner deg det av hele mitt hjerte!

Stemmer det Lillesky, jeg fikk ikke mött Lurven :grine: Men, kanskje naar jeg tar en tur til Oslo? Kanskje jeg faar treffe dama di ogsaa :sjenert:

Kos deg du , Lurvegutt.

Her er alt bare helt straalende, selvom jeg maatte maake vann paa tirsdag. DET var regnvär det :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så! Hvordan hadde du det der nede?

Du fikk ikke møtt flower du? Det gjorde jeg! :danse:

GOD JUL! :nisseblunk:

hadde det fint der jeg, skulle gjerne vært der lengre, du da? hvordan hadde du det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

hadde tenkt å dra til england med dama til helgen, fordi vi vant en tur, men jeg mista vinner loddet og fant det igjen forrige uke, og da ble det litt for dårlig tid til å skaffe visum til dama, så nå blir det danmark istedet.

æsj det blir ikk helt det samme :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke du sletta eller stengt dagboka di??? *eller er det bare jeg som har vært jævlig lat på dagbokrundene mine?* :ler:

Synd det ikke ble Englandstur knerten, men Danmark kan da bli koselig det å. Er det Dænskebåttur det er snakk om her eller?

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

ja dænskebåt tur ja.

syns det er litt harry men, derfor jeg helst ville dra til england, men det gikk ikke da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest lurven

idag ble jeg litt glad, får 5000 i bonus fra forsikringsselskapet mitt fordi jeg har vært en flink bilfører og ikke hatt bonustap på 5 år :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gjesta

Når man har innlegg fra lille julaften på samme side som en oppdatering den 23.april, da er man daff Lurven :ler:

i går var jeg i sverige, og så hadde jeg noe oppå meg :sjenert:

Samboeren din håper jeg? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har innlegg fra lille julaften på samme side som en oppdatering den 23.april, da er man daff Lurven  :ler:

Samboeren din håper jeg?  :overrasket:

Jepp! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
Gjest lurven

endelig er sommeren her, det betyr at det blir varmt nok til å fly rundt i oslos parker å blotte tissen sin igjen :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig er sommeren her, det betyr at det blir varmt nok til å fly rundt i oslos parker å blotte tissen sin igjen :klappe:

Den flekkete bananen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...