Frøkenfryden Skrevet 14. april 2022 #1001 Del Skrevet 14. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Men er du ikke interessert i å lære deg om geografi ? Nei.😬😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. april 2022 #1002 Del Skrevet 14. april 2022 Frøkenfryden skrev (51 minutter siden): Her og der. Alle ser fotball.. Håper du ikke har lest de flaueste innleggene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. april 2022 #1003 Del Skrevet 14. april 2022 Andre planlgegger feriene, jeg bare er med 😆 Krever sol og basseng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. april 2022 #1004 Del Skrevet 14. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Nei.😬😆 Hvordan kommer du deg hjemmefra til jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. april 2022 #1005 Del Skrevet 14. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Samme skjer med geografi.. på flyet ser jeg på kart pg sier sånn. Åå Mallorca er en øy? Glad mann er grei. Espen Aas ville slått opp vettu. Jeg har valgt rett!! Espen aas er ganske hard på det med geografi, han vil ikke ha en dame som ikke vet forskjell på Roma og Romania Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. april 2022 #1006 Del Skrevet 14. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Hvordan kommer du deg hjemmefra til jobb? Min huskeregel da jeg flyttet til Oslo og skulle ta t-bane rett vei. Til skolen er vest, husk «ut i Verden». 🤣🤣🤣 Brukte kart mye. Altså sånn man bretter ut! Forlot ikke hybel uten. Slet ut ett! Kjøpte nytt😆 Så jeg klarer meg, kan lære meg det jeg vil men lite interessert i geografi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. april 2022 #1007 Del Skrevet 14. april 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Ja, da er jeg med! Mann kalte meg nettopp FjaseBjørn😜 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. april 2022 #1008 Del Skrevet 14. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Min huskeregel da jeg flyttet til Oslo og skulle ta t-bane rett vei. Til skolen er vest, husk «ut i Verden». 🤣🤣🤣 Brukte kart mye. Altså sånn man bretter ut! Forlot ikke hybel uten. Slet ut ett! Kjøpte nytt😆 Så jeg klarer meg, kan lære meg det jeg vil men lite interessert i geografi. 😄😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. april 2022 #1009 Del Skrevet 14. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden): Samme 😕 Æsj. Barcelona tapte også. Så det er bare dritt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. april 2022 #1010 Del Skrevet 14. april 2022 lurven skrev (14 minutter siden): Barcelona tapte også. Så det er bare dritt i dag 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. april 2022 #1011 Del Skrevet 14. april 2022 lurven skrev (22 minutter siden): Espen aas er ganske hard på det med geografi, han vil ikke ha en dame som ikke vet forskjell på Roma og Romania Sant! Sånne menn orker jeg ikke. Han syns sikkert ikke det er noe spennende at J-lo og Ben er forlovet igjen en gang?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. april 2022 #1012 Del Skrevet 14. april 2022 lurven skrev (25 minutter siden): Hvordan kommer du deg hjemmefra til jobb? Har tidvis pendlet langt! Tro det eller ei. ( pugger skiltene jeg skal følge.. sier mann øst og vest og retning ser jeg dumt på ham. ) Meeen; jeg kjenner Oslo godt nå altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. april 2022 #1013 Del Skrevet 14. april 2022 Jeg burde hatt FrøkenFrydens fjasebok her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. april 2022 #1014 Del Skrevet 14. april 2022 lurven skrev (32 minutter siden): Håper du ikke har lest de flaueste innleggene Jeg leste nettopp om mais😆😂 får spare resten. Må sove. Mamma og pappa tukler med leggetida mi😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. april 2022 #1015 Del Skrevet 14. april 2022 Frøkenfryden skrev (35 minutter siden): Sant! Sånne menn orker jeg ikke. Han syns sikkert ikke det er noe spennende at J-lo og Ben er forlovet igjen en gang?! J.Lo er fæl tror jeg, skilt 3 ganger men det er selvfølgelig ikke hennes skyld😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. april 2022 #1016 Del Skrevet 14. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (42 minutter siden): 😭 Nå gidder jeg ikke se mer på E-Cup i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. april 2022 #1017 Del Skrevet 14. april 2022 Frøkenfryden skrev (37 minutter siden): Jeg burde hatt FrøkenFrydens fjasebok her! Ja du må få deg eiga dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. april 2022 #1018 Del Skrevet 14. april 2022 lurven skrev (26 minutter siden): Nå gidder jeg ikke se mer på E-Cup i år Ikke jeg heller 😛 Nok nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. april 2022 #1019 Del Skrevet 14. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Ikke jeg heller 😛 Nok nå. Men tror Glimt har mulighet til å spille Europa League neste år. Det har nivået til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. april 2022 #1020 Del Skrevet 15. april 2022 lurven skrev (6 timer siden): J.Lo er fæl tror jeg, skilt 3 ganger men det er selvfølgelig ikke hennes skyld😄 😮 Må ikke disse J-Lo. Elsker J-Lo. Neida hun bare forlovet seg mye, gifter seg lite! Kun Mark hun gifta seg med tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå