Gå til innhold

Feirer dere fortsatt deres egen bursdag i voksen alder?


Bernardette

Anbefalte innlegg

Ja, men det varier litt hvor mye jeg feirer :)

Det kan være alt fra en litt finere middag ute med samboeren til en fest med venner og vin og god mat.

Ser ingen grunn hvorfor man skulle slutte å feire siden man har blitt voksen. Vel.. kanskje jeg må bli ennå eldre for å ha lyst å glemme alle bursdagene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle dere som inviterer familien til kaker: det høres da utrolig kjedelig ut?

Ja, det spørs vel om man liker familien det.. :roll:

Jeg synes det er gøy!

Det er jo litt styr for den som arrangerer, men det er koselig at hele familien møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å unngå det, men jeg har familiemedlemmer som forventer kaffe og kake, så jeg inviterer dem. Pleier ikke å feire med venner. Sier også til mannen min at jeg ikke vil gjøre noe spesielt på dagen (pleier nemlig å invitere familie søndagen før eller etter bursdagen), men han overrasker alltid med restaurantbesøk eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke min egen.

Har mange familiemedlemmer som inviterer til kaffeselskap på bursdagen sin, noe jeg synes er koselig å gå i, men synes ikke jeg sjøl er noe å feire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feirer ikke bursdagen min. Sluttet med det for leeenge siden.Har barn og full jobb og vil bare ha EN eneste dag i året da folk lar meg være i fred. ikke noe besøk, ingen forventninger, ingen klesvask og ingen oppvask. Bake gjør jeg ikke. Aldri.

Min mor maser om kaffebesøk hvert år mens jeg gjentar meg selv: Ingen feiring!

Har svigerfamilie som inviterer til besøk, eks 37 års dag, på en torsdag klokken 17. Festlig. Stresse hjem etter jobb for å reise over halve byen med ungene på slep for litt kaffe, kaker og for å gjøre plikten vår.

Blir like irritert hver gang og sender mannen av gårde alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har svigerfamilie som inviterer til besøk, eks 37 års dag, på en torsdag klokken 17. Festlig. Stresse hjem etter jobb for å reise over halve byen med ungene på slep for litt kaffe, kaker og for å gjøre plikten vår.

Blir like irritert hver gang og sender mannen av gårde alene.

Sjarmerende du må være å invitere...

Jeg feirer alltid bursdagen min, først med venner så med familie.

I august fylte jeg 31 og da gikk jeg med 4 venninner ut og spiste og drinker etterpå.

Dagen etter gjorde vi slik vi pleier; Familien får beskjed om at det er åpent hus fra 12 til 17, kom når det passer dere.

Fungerer veldig greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feirer ikke bursdagen min. Sluttet med det for leeenge siden.Har barn og full jobb og vil bare ha EN eneste dag i året da folk lar meg være i fred. ikke noe besøk, ingen forventninger, ingen klesvask og ingen oppvask. Bake gjør jeg ikke. Aldri.

Min mor maser om kaffebesøk hvert år mens jeg gjentar meg selv: Ingen feiring!

Har svigerfamilie som inviterer til besøk, eks 37 års dag, på en torsdag klokken 17. Festlig. Stresse hjem etter jobb for å reise over halve byen med ungene på slep for litt kaffe, kaker og for å gjøre plikten vår.

Blir like irritert hver gang og sender mannen av gårde alene.

Jeg håper de blir glad hver gang han dukker opp alene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Da spiser jeg middag og drikker vin ute med noen få i aller nærmeste familie, hvert år. Er det en bra konsert den kvelden får vi med oss den også.

Kaker og kaffe er fremmedord for meg. Hvordan lager man kaffe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle våre barn har bursdag omtrent samtidig som meg, så når min dag kommer er jeg feed up av familesamlinger og kaker. Men for å gjøre mammaen min glad (og ungene våre) holder også jeg en liten bursdagsfeiring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper de blir glad hver gang han dukker opp alene.

Det gjør de helt sikkert. Sist vi var i besøk ble vi mottatt med et surt "de som kommer for sent får sitte ved barnebordet." Vi kom en halv time for sent fordi vi kom rett fra jobb. Vertskapet satt med ryggen til og vi satt for oss selv ved barnebordet. Festlig. Etter en time takket vi for oss. Da hadde mannen fått nok og vi ventet fremdeles forgjeves på kaker og kaffe---igjen,-rett fra jobb og rimelig sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...