Anna Lovinda Skrevet 14. august 2003 #1 Del Skrevet 14. august 2003 Im sorry; you must have mistaken me for someone else. My name is Anastasia Beaverhousen. Trying to start up her Uncle Jerry's old car] Grace: Okay, here we go...that's weird. Will, what do you think is wrong? Karen Walker: Oh, my God. She just asked a Fairy an engine question. We're all gonna die in this car. Will: Karen, you're not going to die. It would take a silver bullet and a wooden stake to do that. Og med disse bevingede ord erklærer jeg boken for åpnet...tadaaaa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 14. august 2003 #2 Del Skrevet 14. august 2003 ?? Du sover ikke mye om natten du Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 14. august 2003 #3 Del Skrevet 14. august 2003 Inn og hilser på neier pent til ladyien her,gratulere med dag bok og velkommen. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 14. august 2003 #4 Del Skrevet 14. august 2003 Jack: Women, can't live with them... end of sentence. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 14. august 2003 #5 Del Skrevet 14. august 2003 Hei du... :D Takk for koooos hilsen i dagboken min.. Nå beveger jeg meg over på bryllupsdagboka di for å hilse der også. Ha en fortsatt fin dag.. Stor klem fra Skusla... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 14. august 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 14. august 2003 For de som ikke har skjønt det ennå, er jeg Anna Lovindas alter ego...kan hende jeg dukker opp ikke så altfor skjult en gang i blant med eget nick. :blunke: I motsetning til andre "feiginger" her inne (Lasse/Waco ), tør jeg stå frem og innrømme at jeg har spaltet personlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2003 #7 Del Skrevet 14. august 2003 hah - jeg tør også innrømme at jeg har spaltet personlighet, men dere får ikke vite hvem mitt alter ego er riktig ennå..... All in due time - all in due time.... Morsom bok forresten, jeg elsker de Karen-sitatene, og jeg hører stemmen hennes, helt utrolig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 15. august 2003 #8 Del Skrevet 15. august 2003 Vel, jeg håper jeg hilser på din gode side her En kort hilsen: Hils-hils! dorian - skal til sengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 15. august 2003 #9 Del Skrevet 15. august 2003 Må si at dorian skuffer meg. Han er visst ikke supermann likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. august 2003 #10 Del Skrevet 15. august 2003 Hei Anna Lovinda/ Anastasia Hyggelig med flere på dagboksida..... Takk for hilsen hos meg. Ønsker også deg en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 15. august 2003 #11 Del Skrevet 15. august 2003 Hei AL! Du har jammen mange dagbøker, eller...?? Du skriver ihvertfall morsomt, og treffsikkert.... :D Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. august 2003 #12 Del Skrevet 16. august 2003 Sveiper innom og takker for bursdagshilsen ! Det var utrolig hyggelig gjort. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 16. august 2003 #13 Del Skrevet 16. august 2003 Heisann, Anastasia Lovinda! Ville bare si at jeg har stor sans for dine to (eller er der flere?) personligheter. Jeg leser dagbøkene med stor fornøyelse! :D Forresten, hvordan skaffer man seg et alter ego, egentlig? Kan det kjøpes? Jeg har kredittkort..... Eller må det læres? Usj, jeg hater å tenke.... Kanskje det er noe som kommer med alderen? Må altså bli voksen først... eh. Saken er den nemlig, at jeg egentlig er litt misunnelig på deg. På en positiv måte, altså. For jeg har bare én personlighet - som jeg er obs på selv, vel å merke - og som ikke alltid er like vidunderlig. Tenker at det må være så herlig bekymringsfritt i en verden fylt av ord som deilig. Er det slik på ordentlig også? Filosofisk lørdagshilsen fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. august 2003 #14 Del Skrevet 16. august 2003 Hei og hopp! Hils ditt alter ego Anna Lovinda og si at det var koselig med hilsen i dagboka! Må også få gratulere med det forestående bryllup. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2003 #15 Del Skrevet 17. august 2003 Hallå! Er du våken eller? Hvor mange av deg er det egentlig her inne? Blir nesten litt forvirra her, men det kan jo ha noe med at jeg er litt trøtt og ser dobbelt..*gjesper* Tror jeg skal gå å legge meg jeg! God natt og sov godt! Klem fra engelen med øyne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 17. august 2003 #16 Del Skrevet 17. august 2003 :skratter: Jeg har så sansen for dagbøkene dine. Og spesielt Karen-tråden, den er enestående. Keep up the good work og la aliasene strømme på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 20. august 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 20. august 2003 Thank you, thank you.... :D Og med dette henter jeg boka frem på riktig side... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 21. august 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 21. august 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 21. august 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 21. august 2003 Puh! Det er jammen slitsomt å ha alter ego. Enda bra jeg har fått meg Karen-piller, for da kan jeg sette meg bedre inn i Anastasias situasjon. Tror det går inn under kategorien research . Vel, nu er dagen over og selv fnisete Anastasiaer skal i seng. God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 21. august 2003 #20 Del Skrevet 21. august 2003 Hei på deg du nabo! Hva du vet? Om du bor rett sånn med meg, kan du ikke invitere meg over på kaffe (usj!) kakao eller noe??? Yummi! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå