Gå til innhold

Anastasia Beverhausens vidunderlige verden


Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Im sorry; you must have mistaken me for someone else. My name is Anastasia Beaverhousen.

Trying to start up her Uncle Jerry's old car]

Grace: Okay, here we go...that's weird. Will, what do you think is wrong?

Karen Walker: Oh, my God. She just asked a Fairy an engine question. We're all gonna die in this car.

Will: Karen, you're not going to die. It would take a silver bullet and a wooden stake to do that.

Og med disse bevingede ord erklærer jeg boken for åpnet...tadaaaa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du... :D

Takk for koooos hilsen i dagboken min.. Nå beveger jeg meg over på bryllupsdagboka di for å hilse der også. :sjarmor:

Ha en fortsatt fin dag..

Stor klem fra Skusla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som ikke har skjønt det ennå, er jeg Anna Lovindas alter ego...kan hende jeg dukker opp ikke så altfor skjult en gang i blant med eget nick. :blunke: I motsetning til andre "feiginger" her inne (Lasse/Waco :roll: ), tør jeg stå frem og innrømme at jeg har spaltet personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hah - jeg tør også innrømme at jeg har spaltet personlighet, men dere får ikke vite hvem mitt alter ego er riktig ennå..... :wink:

All in due time - all in due time.... :ler:

Morsom bok forresten, jeg elsker de Karen-sitatene, og jeg hører stemmen hennes, helt utrolig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anna Lovinda/ Anastasia

Hyggelig med flere på dagboksida.....

Takk for hilsen hos meg.

Ønsker også deg en riktig god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei AL! :P

Du har jammen mange dagbøker, eller...?? Du skriver ihvertfall morsomt, og treffsikkert.... :D

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Anastasia Lovinda! Ville bare si at jeg har stor sans for dine to (eller er der flere?) personligheter. Jeg leser dagbøkene med stor fornøyelse! :D

Forresten, hvordan skaffer man seg et alter ego, egentlig? Kan det kjøpes? Jeg har kredittkort..... Eller må det læres? Usj, jeg hater å tenke.... Kanskje det er noe som kommer med alderen? Må altså bli voksen først... eh.

Saken er den nemlig, at jeg egentlig er litt misunnelig på deg. På en positiv måte, altså. For jeg har bare én personlighet - som jeg er obs på selv, vel å merke - og som ikke alltid er like vidunderlig.

Tenker at det må være så herlig bekymringsfritt i en verden fylt av ord som deilig. Er det slik på ordentlig også?

Filosofisk lørdagshilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp!

Hils ditt alter ego Anna Lovinda og si at det var koselig med hilsen i dagboka! :P

Må også få gratulere med det forestående bryllup. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hallå!

Er du våken eller? Hvor mange av deg er det egentlig her inne? :ler:

Blir nesten litt forvirra her, men det kan jo ha noe med at jeg er litt trøtt og ser dobbelt..*gjesper*

Tror jeg skal gå å legge meg jeg!

God natt og sov godt!

Klem fra engelen med øyne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratter:

Jeg har så sansen for dagbøkene dine. Og spesielt Karen-tråden, den er enestående. Keep up the good work og la aliasene strømme på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Puh! Det er jammen slitsomt å ha alter ego. Enda bra jeg har fått meg Karen-piller, for da kan jeg sette meg bedre inn i Anastasias situasjon. Tror det går inn under kategorien research :roll: . Vel, nu er dagen over og selv fnisete Anastasiaer skal i seng.

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg du nabo!

Hva du vet? Om du bor rett sånn med meg, kan du ikke invitere meg over på kaffe (usj!) kakao eller noe???

Yummi!

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...