Gå til innhold

Anastasia Beverhausens vidunderlige verden


Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S

Hei !

Orker ikke å lese 14 sider for å finne ut hvorfor du har to dagbøker.

Please, please TELL me why.

Anna Lovinda hvor kan jag svaret finda ?

I det lyriske hjørnet klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Embla s
hah - jeg tør også innrømme at jeg har spaltet personlighet, men dere får ikke vite hvem mitt alter ego er riktig ennå..... :wink:

All in due time - all in due time.... :ler:

Hvem da? Når er due time? *Embla ble så fryktelig nysgjerrig* Due time - det er NÅ, NÅ, NÅ :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde, du bedåre.

Den som spør, får som regel svar. Jeg har to dagbøker fordi jeg har splittet personlighet. Disse personlighetene er omtrent som eneggede tvillinger; altså svært like og perfekte :sjarmor: på overflaten, men forskjellige på innsiden. For at disse personlighetene ikke skal komme i konflikt med hverandre, så jeg det som nødvendig at de fikk en dagbok hver. Skjønner?

Anna, som også lurer på hvem mysans alter ego er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

They're trying to turn gay people straight! Do they have any idea what this will do to the fall line?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommuniserer Anna Lovinda og Anastasia med hverandre på noen måte, er dere bestevenninner, liksom?

Hvis så, bruker dere telefonen eller skriver dere mail for eksempel - eller går dere og shopper sammen kanskje?

Jeg lurer også på om det hender at dere krangler. Hva hvis begge to sikler etter det samme mannebeinet - blir det skikkelig cat fight da?

Grublende hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bertha: Vi er som eneggede tvillinger. Det vil si at vi bruker litt telepati, men mest det skrevne ord. Har du sett "Me, Myself and Irene"? I såfall vil du finne en ganske god forklaring. Anastasia er den som er mest overfladisk og følelseskald. Hun kan være ganske så direkte; nesten på grensen til ondsinnethet. Anna er den mest reflekterte. Hun har også humoristisk sans, noe som Anastasia bare oppnår på bekostning av andres ulykke.

Det er som sagt slitsomt å ha alter ego, men det anbefales i straffesaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Liten entrer Anna Lovindas dagbok og kjenner forvirringen trenge på*

Altså... du er... og..? Men?? hmmm... Føler meg med ett litt småschizofren, men kommer plutselig på at det var deg, ikke meg, og kjenner at propellfrekvensen roer seg noe. Puh!

Skulle altså bare innom og hilse på og propellere litt sånn at det kjennes nylufta og friskt ut her inne når du våkner langt der borte. Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Appelsin ja...

Du skjønner, den sangen har jeg sunget til Bertha før, og da ble hun så fornærma, at jeg ikke turde annet enn å pynte litt på teksten!

Du skjønner, Bertha har nemlig gått på kurs hos meg :ler:

Takker forresten så mye for Trøffel. Han skal nok komme til nytte :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei hei:) Ser faktisk ut som Eowyn nr.2 har fjernet dagboken sin, kunne ikke se at den var her? Ting blir litt mindre forvirrende da!;)

Ha en kjempefin helg,kos deg masse!!!

Klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...