Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Er syklusen min på 36 dager denne gangen også (som forrige), så er IKM 24.oktober. Men det er så rart, fordi symptomene på EL var mye sterkere 31.okt og 1.nov enn de var 11.nov (da skal EL være om jeg har 36 dagers syklus denne gangen også).

Huff, ikke lett alt dette her.. Når mensen kommer og PP3 begynner, da skal det ikke foretas noen testing, temping eller noe. :lete:

Kjenner meg godt igjen med ulogiske sykluser iallfall :tristbla:

Forrige syklus kjente jeg og det jeg trodde kunne være symptomer på EL, men da stemte ingenting i forhold til datoen TR endelig dukket opp på :riste:

Ikke lett å bli helt klok på alle tegn kroppen gir bestandig nei :kjefte:

Sikkert smart å ta en syklus der man rett og slett kjører på gamlemåten, med jevnt og trutt :sengekos:

Da slipper man iallfall all undringen over en kropp som ikke helt gjør som man ønsker :jepp:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler meg allerede mer avslappet til hele prøvinga allerede. Har ikke tempet eller testet og tenker at mensen kommer når den kommer.

Blir deilig med alle tingene jeg kan gjøre når TR dukker opp; julebord, jentekveld med litt vin, julen uten bekymringer for å bli oppdaget for å bli gravid, sushi osv. Noe positivt er det jo å se frem til uten å være gravid også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg allerede mer avslappet til hele prøvinga allerede. Har ikke tempet eller testet og tenker at mensen kommer når den kommer.

Blir deilig med alle tingene jeg kan gjøre når TR dukker opp; julebord, jentekveld med litt vin, julen uten bekymringer for å bli oppdaget for å bli gravid, sushi osv. Noe positivt er det jo å se frem til uten å være gravid også :)

Dette er jo det eg også har tenkt om......er jo deilig å tenke på at det er noe positivt når man fortsatt ikke har blitt gravid.

Eg sier eg skal være sååå egoistisk med å kose meg med min mann så lenge vi ikke har barn :gjeiper:

Nu fikk eg plutselig lyst på sushi :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å ikke stresse med det merker jeg..

Det er ikke like lett når mine to beste venninner begge har to små og jeg er den eneste av oss uten barn og de erfaringene det kommer med.

De snakker bortimot alltid om barna og alt som har med barna deres å gjøre. Det er kjempe koselig til tider, men kan bli litt slitsomt også.. Så håper jeg klarer å la være å stresse med det neste gang jeg er sammen med de. Krysser fingrene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

innom og hilser :)

Skjønner veldig godt tanken din med at du kan gjøre hva du vil i jula, det er jo en veldig sosial tid der det kanskje er vanskelig å lure seg unna både fest og lignende.

Jeg hadde et par mnd der jeg tenkte som deg, at det ikke var nøye når EL var eller når TR skulle komme, men det hjalp ikke. Så kom plutselig alle rundt meg og sa dem var gravid så siden da har jeg ikke helt klart å slappe av :fnise::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, den er lei. :( Krysser fingrene for at det kommer en spire til oss alle sammen snart :)

Kommer til å teste lørdag morgen igjen. Da er det nesten en uke siden sist. Mannen og jeg har planlagt sushi og vinkveld lørdag og da kan det være greit å teste, selv om TR mest sannsynlig dukker opp i løpet av neste uke. Men da kan jeg hvertfall nyte vin og sushi :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet negativt igjen i dag tidlig (graviditetstest). Kjenner i magen at mensen trolig dukker opp snart. Kanskje like greit, for da kan jeg kose meg med vors og julebord, vin og sushi ikveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet negativt igjen i dag tidlig (graviditetstest). Kjenner i magen at mensen trolig dukker opp snart. Kanskje like greit, for da kan jeg kose meg med vors og julebord, vin og sushi ikveld :)

Synes du har et bra syn på ting jeg :klem:

Bedre å se det positive i at TR kommer og at det ikke ble to blå denne gangen, enn å tviholde på håpet - nedturen blir så mye større da. Og skulle det likevel dukke opp to blå, så blir man jo DESTO mere overrasket da :hoppe:

Håper du får kost deg med alle aktivitene planlagt for helgen :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord Pupsi og Zia :) Kjempe koselig!

Synes selvfølgelig det er trist at testen lyser negativ mot meg, men jeg kjenner at jeg godt kan få utløp en siste gang før jeg blir gravid. Kjenner at jeg har kjempe lyst å drikke med venninner i dag, men har igrunn planlagt sushi og vinkveld med mannen... Julebord er neste helg, men lyst til å være sosial idag!

Noen råd til hva jeg kan gjøre for å ikke ønske å være med venner og skuffe mannen? Han kommer til å bli skikkelig skuffet om jeg skulle gjort noe uten han idag... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å bli hjemme og være sammen med mannen min. Han er på jobb enda, men han har gledet seg til å spise sushi og drikke vin sammen ikveld og bare kose oss vi to. Så da får jeg nesten holde meg hjemme og glede meg til julebord neste lørdag.

Spiste brie på rundtstykke istad og nøt det med en god kopp kaffe, siden testen var negativ. Og blir kjempe godt med rødvin ikveld - har ikke drukket på nesten 2 måneder nå tenker jeg.. Blir ikke fylla altså, kun ett glass eller to. Men blir deilig det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk det aller kosligste er å være hjemme med mannen, godt mat, et glass :vin: eller to, og en god film, toppet med litt :sengekos::lur:

Ingenting bedre enn det :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var koselig igår - ble to glass rødvin og god maki sushi :)

Fortsatt ikke fått mensen, men TR er beregnet til 24.nov dersom syklusen er på 36 dager denne gangen også.

Tester til helgen dersom mensen ikke kommer før det.

Ha en flott søndagskveld alle sammen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt i ryggen i dag etter laaang dag på slitsom jobb.. :( Blir nok bedre når jeg får satt meg skikkelig til ro i sofaen og lagt meg klar til å se Bonderomantikk i kveld ;) Koselig program og nå er det jo spennende også..

Spennende å se om TR dukker opp imorgen. Får håpe jeg klarer å vente til helgen om TR ikke dukker opp før.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi :hoppe: IKM her i morgen jo!

Det blir spennende :jepp:

:tommelopp: for to blå :hjerte:

Kos deg med bonderomatikk - skal se på selv - spent på om Kristian (?) blir sittende igjen uten noen friere i det hele tatt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen TR i dag. Men fant ut at jeg er på dag 36 dager idag og hvis TR dukker opp imorgen, så stemmer jo det med en 36 dager syklus når siste mens var 20.oktober. Så det er i morgen det blir spennende og se om den grusomme tanta dukker opp :fnise:

Jeg tester ikke i morgen, men mulig torsdag morgen om hun ikke dukker opp i løpet av morgendagen. Den dukker nok opp, så kan nesten love dere at det ikke blir så mye spenning her i gård'n dessverre...

Ja, bonderomantikk var spennende :) Koselig at hun Anita ble igjen, for jeg synes det ser ut som de passer godt sammen. Man vet jo aldri, kjenner ingen av de, men virker som de har hatt en god tone hele veien og jeg visste at han kom til å sitte igjen med henne :)

Spennende å se når de drar til Barcelona sammen også - krysser fingrene for at de holder sammen :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...