Gå til innhold

Dines hverdag med to små


Dine

Anbefalte innlegg

Tusen takk begge to!

:klem: tilbake

Skjønner ikke helt hva som skjer med kroppen min. Trodde syklusene var begynt å bli stabile igjen, men tydeligvis ikke.

Er jo ekstremt rart om jeg ikke har produsert nok hcg på dag 4 over IKM, så denne PP'en var ikke vellykket har jeg nå innsett.

Nå håper jeg bare på TR skal komme slik at PP3 får kommet igang og at vi kanskje kan vente en liten røver snart vi også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig at du skal måtte bli medlem av ustabile-sykluser-klubben du og. Håper tanta dukker opp snart, så du kan komme i gang med neste syklus fort som fy. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt ganske forkjølt.. :(

Har ligget i sengen i hele dag, med rullgardinen nede. Orker ikke det sterke lyset og er skikkelig tett i både ørene og nesen. Trodde jeg hadde sluppet unna denne våren, men selvfølgelig ikke. Jaja, nothing to do about it egentlig.

Håper alle har en kjempe fin lørdag og nyter været :)

God helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt helt tett i pappen .... Og ingen TR enda. Har ikke testet mer heller. Holder meg til TR dukker opp, men var det EL jeg merket for nesten to uker siden, så kan det være TR skal være i midten av uken. Så dersom ikke hun har dukket opp innen fredag neste uke, så tester jeg vel til helgen tenker jeg.

Kjenner litt murringer, bare såvidt det er, men tror ikke tanta dukker opp med det første. Hvis denne syklusen er ustabil også (apparently..), så får jeg nok ta en tur til legen og sjekke det ut tenker jeg.

Nå skal jeg lage middag til mannen :)

Ha en fortsatt flott søndag - nyt fridagen før nok en manic monday....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God tirsdag kveld alle sammen :kose:

I dag er jeg heldigvis litt bedre av forkjølelsen og jeg kan nesten puste med nesa :ler:

Ingen tante har dukket opp enda, men i går hadde jeg på en måte murringer som jeg trodde skulle resultere i mensen i dag. Men den gang ei. Ingen gravide-tegn heller, så dette er trolig en veldig dum syklus som har slått seg vrang igjen. Dårlig gjort! :murvegg:

Håper tanta dukker snart opp slik at vi får prøvd igjen. Nå har vi sluttet med sex annenhver dag - det ble rett og slett for slitsomt når man har så dum og lang syklus :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tanta enda ikke kommet :klø: Lurer på hvorfor hun er så forsinket?

Så bra at forkjølelsen er bedre! Nesespray er min beste venn når jeg er så forkjølet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper tanta kommer snart slik at dere får kommet i gang med en ny PP :jepp:

Håper du får en fortsatt fin onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld Pupsi og Småkjekset :)

Ingen tante enda. Men jeg tror kanskje at jeg har regnet litt feil ift når jeg tror EL var. Hadde denne syklusen vært på 29 dager som forrige syklus, så skulle IKM være 19.april.

Men jeg kjente veldig stikkinger, hadde EL slim og svært ømme brystvorter rundt den 14.april, så det vil da si at IKM blir ca i dag. (Dersom lutealfasen er på ca 14 dager ---> forrige gang var den på 13 dager sånn ca).

Så... Med andre ord så kan det jo være at IKM faktisk er idag og at denne syklusen bare har forskjøvet seg litt.. Og på den måten er det jo heller ikke rart at gravitesten har vært negativ frem til nå.

Har kjent murringer siden søndag, men ingen tegn til graviditet ellers egentlig. Er trøtt og sliten hele tiden, større apetitt og stølhet i magen. Men alt dette kan fint bortforklares med at jeg jobber mye og at disse "symptomene" kommer av det.

Jeg ønsker jo selvfølgelig at jeg skal være gravid denne gangen, men dersom jeg ikke er det har jeg veldig lyst til å kose meg med venninner og drikke vin :enig:

Om tanta ikke kommer, så planlegger jeg å teste fredag morgen med strips. Så vi får kanskje bare krysse fingrene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi :hoppe:

Det er jo forsåvidt gode nyheter med ingen tante da :jepp:

Blir spennende på fredag - mensmurringer kan jo bety både at tanta er på vei så vel som spire på vei... :sjenert:

Og trøtt og sliten, ekstra sulten og stølhet.... Det høres iallfall ut som det er muligheter :duskedame: :duskedame: :duskedame:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og trøtt og sliten, ekstra sulten og stølhet.... Det høres iallfall ut som det er muligheter

....... eller bare sliten etter jobb og at det er tanta som kommer.... :filer:

Men fortsett heiinga altså!!! ;)

Endret av Dine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at man alltid prøver å holde bakkekontakten og heller tenke litt negativt enn alt for positivt. Man vil jo ikke bli skuffet.

Samtidig så klarer jeg ikke være negativ på andres vegne, så jeg beklager, men jeg MÅ bare være positiv :pls: - jeg har troa :fnise:

:duskedame:

:duskedame:

:duskedame:

:duskedame:

:duskedame:

:duskedame:

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: :rødme:

Jeg er :gravid:

Tok tre tester nettopp og alle tre er positive :danser:

JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :babygutt::babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gravid..... :rødme:

Jeg er så glad på dine vegne!! Sitter her med tårer i øynene! :rødme:

:babyjente::babygutt:

Fortell mer! Hvorfor testet du nå? Hva sa mannen? Hva er foreløpig termin?

Hvordan føles det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN TAKK !!!!!!!!!! :danse: Så koselig du ble glad :)

Mannen begynte å gråte han... :rødme: Testet nå fordi jeg følte virkelig at det var noe der.. Og det var det - herlighet vi er begge så glade :jepp: Og beregnet termin blir faktisk 30.desember i følge Babyverden.. Men i følge prenology.com er den 28.desember.. Så en liten vinterbaby blir det :)

(Håper virkelig spiren klamrer seg fast....)

Det føles kjempe bra og ikke minst til riktig tid!!! Har ikke sagt det til noen enda, men kommer til å annonsere det til de to nærmeste venneparene våre så fort vi klarer få alle samlet.

Nå trenger jeg da litt råd fra deg... Hvordan går jeg frem herfra? Ringer jeg legen og bestiller time? Jeg har lyst på tidlig UL for å se at alt er i orden.. Og så lurer jeg på hvor tidlig jeg skal si fra til sjefen ( i og med at det er veldig tunge løft på jobben min...)

Wæææææ Pupsi - tenk at vi er gravide samtidig!!!

Har du forresten lyst å sladre for meg når den tid kommer...? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...