Fibonacci Skrevet 2. juni 2014 #2081 Skrevet 2. juni 2014 Innom med en klem og ønsker deg lykke til. Håper det klaffer snart!
Mayami Skrevet 2. juni 2014 #2082 Skrevet 2. juni 2014 til deg! Håper det blir snart!! For min del hadde jeg ikke tatt sjansen på p-piller når man egentlig prøver, men jeg er vel i grunnen ikke den rette til å uttale meg heller i og med at jeg ikke blir gravid verken med eller uten pilla.. Har hørt at effekten kan sitte i en stund, og da kan jo flere PP gå i vasken. MEN, ser definitivt poenget med ferieturer og vin på verandaen...!
Becky1 Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #2083 Skrevet 2. juni 2014 Gleder meg så sinnsykt til jeg er gravid og har kommet meg over 12-ukersgrensa. Utrolig sårt å ikke være gravid etter en ma. Var ikke like sårt før med prøving, bare frustrerende endel av meg vil bare fortsette å prøve, mens en annen del vil ha pause og bare nyyyyte sommeren. Føler at jeg sløser bort ved å ha pollenplager, mensen og uren hud. Vanligvis tar jeg jo p-piller og pollenvaksine mot sånt no. Nei, prøvere vil i all tid få sympati
Becky1 Skrevet 4. juni 2014 Forfatter #2086 Skrevet 4. juni 2014 Takk, Dine Jeg veksler stadig på å tro og ikke tro. På at det går veien altså. Har foreløpig bare brukt el-tester. I mitt hode vil de gi fortere utslag enn g-testene. El-testene har vært negative. Etter ma'en har jeg fått mensen 12 dpo, noe som er i dag. Har ennå ikke sett noe til den, men dagen er ennå ung. Mensmurringene har endret karakter. Blitt både svakere og annerledes. Men det kan jo selvfølgelig forandre seg igjen. Ble mer spennende enn jeg hadde trodd dette her
Becky1 Skrevet 4. juni 2014 Forfatter #2087 Skrevet 4. juni 2014 Negativ test. Jaja, da får jeg muligens lengre lutalfase
*lilly* Skrevet 4. juni 2014 #2088 Skrevet 4. juni 2014 Spennende! Jeg har hørt at el tester slår ut senere enn graviditetstester, jeg sjekka det faktisk sist gang men da var jeg i uke 8 eller noe. Tror ikke du skal stole helt på el testene altså *Håperhåperhåper*
Becky1 Skrevet 4. juni 2014 Forfatter #2089 Skrevet 4. juni 2014 Tok graviditetstest i ettermiddag og den var negativ. Har hatt litt brun spotting (sorry ekle detaljer) så da er nok tanta på vei. Helt greit det. Jeg synes det verste er når jeg ikke vet.
*lilly* Skrevet 5. juni 2014 #2090 Skrevet 5. juni 2014 Tok graviditetstest i ettermiddag og den var negativ. Har hatt litt brun spotting (sorry ekle detaljer) så da er nok tanta på vei. Helt greit det. Jeg synes det verste er når jeg ikke vet. Enig! Det er travelt å gå og vente, overanalysere og håpe Når mensen kommer så vet man ihvertfall. Negativ test og mens på vei her også.. Vi får håpe det klaffer neste mnd
Becky1 Skrevet 5. juni 2014 Forfatter #2092 Skrevet 5. juni 2014 Enig med dere begge da kom tanta, 13 dpo. Det er jo forbedring fra pp1 og 2 da den har kommet 13 dpo. Kom alltid 14 dpo før ma. Håper det er et steg i riktig retning om ikke annet. Det som er bra med å ikke være gravid nå, er at jeg slipper graviditetsplager under ferien. Må jo prøve å finne noe positivt med det
Mayami Skrevet 6. juni 2014 #2094 Skrevet 6. juni 2014 Ingen kvalme, ikke oppblåst, ikke hormontroll, slank og fin og opplagt! Høres lovende ut!
Becky1 Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #2095 Skrevet 6. juni 2014 Ikke sant! mensenoppblåst og kvisete fordi jeg ikke går på Diane p-piller, men da er det jo fint at sola hjelper mot sånt no Nå har jeg kjøpt tamponger for å se om jeg klarer det siden jeg har født og ting er utvida der nede går for suksess. Husker om jeg har sagt det nå, men det er muskelspenninger down there som har gjort det problematisk. Har jo fått en baby gjennom der og prøvinga er jo super, så da bør jeg få til dette og da blir mensen på tur null stress. tenker å bestille time for celleprøve mens jeg er i gang. Har utsatt det alt for lenge. Da kan de se om ting ser bra ut etter ma og. Nå har jeg jo el, så tror ting skal være i orden, men man vet aldri. Jeg bør vel kanskje ta celleprøve før el? Begynt på sommerrengjøringen og. Vi pleier å gå igjennom skuffer og skap o.l et par ganger i året. Fint å være i gang før ferien
*lilly* Skrevet 11. juni 2014 #2096 Skrevet 11. juni 2014 (endret) Hvordan står det til her? Er du klar for ny pp snart? Kjedelig å ikke kunne bruke tamponger, jeg er helt avhengig.. er det noe som har skjedd etter graviditet, eller var det sånn før også? Jeg merker forøvrig ingen forskjell mht før/etter fødsel, ganske fascinerende egentlig, en baby er jo ganske stor Celleprøve er lurt å ta, hvorfor bør du ta celleprøve før el? Er det praktiske årsaker eller Flinke dere er som rydder, her er vi veldig langt på etterskudd.. har poser med baby/barneklær som må sorteres/pakkes/gis bort. Vanskelig å vite hvor mye man skal ta vare på.. Hva gjør dere? Endret 11. juni 2014 av *lilly*
Becky1 Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #2098 Skrevet 18. juni 2014 Forventer EL på fredag. Kjennes ut som kroppen er i rute. Deilig å være før EL. Blir så stressa av usikkerheten. Har virkelig nytt å ikke være prøver nå. Kjenner at jeg er litt tilbake nå. Har bare vært meg og fokusert på livet igjen. Deilig Fiksa tampax da veldig glad for det. Digga det ikke, så hadde den ikke i lenge, men gøy å få til. Har aldri fått det til før. Har lest på nettet at det er mange som sliter med dette, selv etter å ga fått barn, så det er jo litt godt å vite i grunn. Tenker at celleprøve er greit å ta før EL så de ikke ødelegger for befruktninga ved å fikle oppi der... Aner ikke om det er noe i det. Ville spørre de om det, men kom aldri igjennom. Forsøkte ved tre anledninger, tre forskjellige dager. Vi har lagt barneklærne i kjelleren til mamma og pappa. Håper vi eller noen andre i familien får bruk for de igjen. Ellers har jeg mye igjen av sommerrengjøringen min her
*lilly* Skrevet 19. juni 2014 #2099 Skrevet 19. juni 2014 Enig i at tiden før EL er best, er egentlig bare da man kan slappe skikkelig av Så langt det lar seg gjøre er det nok lurt å finne på mye, være i aktivitet og prøve å tenke på andre ting.. Dere fortsetter å prøve i sommerferien eller? Husker du vurderte å ta en liten pause.
Becky1 Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #2100 Skrevet 19. juni 2014 Ja, vi gjør det. Er så lei av å vente, så vil bare ha ventingen overstått. Ikke positiv el-test i dag, som forventet, så kanskje denne syklusen blir litt lenger. Passer bra med tanke på ferien
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå