Gå til innhold

Hva er gøyest/kjipeste å bruke penger på?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Studielån og andre dumme regninger, mat, tannlege- og legebesøk må være det gørreste jeg vet å bruke penger på.

Det "morsomste" må være gaver, klær og andre ting jeg har lyst på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bind er kjipest å bruke penger, så utrolig mye penger som går til det i løpet av et helt liv. Det burde nesten vært på blå resept.. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ! Jeg glemte tv-lisensen og årsavgiften!

DET er dritt-utgifter det! Bare piss! Det er fortsatt reklame på kanalen jeg aldri ser på, jeg har vitterlig betalt nok for tv'n min da jeg kjøpte den, og veiene er fortsatt dårlige, mens over 70% av avgiftspengene står på konto.

:nei::rope::lete::kjefte::sinnatagg::murvegg::haar::klaske::kjempesinna::grine::fy_fy::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattvette

Kjipeste: Regninger/gjeld/skatt (regninger, regninger og atter regninger!!! blir gal snart..), reparasjon av bil og diverse, lege/tannlege/dyrlege, bensin, mat, bind, røyk, kaffe..

Gøyest: Syns egentlig ikkje det er særlig mye som er gøy å bruke peng på. Eineste eg kommer på er video-spill. Men klær, sko, hårfarge og sminke dill er OK å bruke peng på ein gang i blandt. Evt flotte pynte ting og dill til leiligheten.

Er noen ting vi slipper bruke peng på fordi vi får dem gratis, som blader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt:

Tannlege, det er kjipt å bruke penger på tortur.

Har akkurat spytta ut 5000 til tannlegen.

Etter tannlegen kommer nrk-lisensen, årsavgift på bilen og nettleie. De tre der er ting som er overpriset så til de grader!!!

Gøy:

Ferieturer, bøker, sosiale ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bortsett fra regninger, så synes jeg det kjipeste er å bruke penger på ting man egentlig ikke har lyst å bruke penger på.

Som mat man ikke liker, eller å bli "tvunget" med ut på en dyr og skikkelig kjedelig nattklubb av en venninne, eller bind, eller på å få noe reparert som det ikke var du som ødela

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt: bilreparasjoner, vaskemidler, klær til meg selv.

Gøy: god mat, presanger, klær til barna/gubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig:

Toalettpapir ( :fnise: ), ting til bilen til sambo, medisiner hvis det trengs, og enig med Noli... BIND! Blæh!

Gøy:

Klær :sjarmor: , hudpleie o.l, gaver til de nærmeste, og skoo + dilldall og ting til hjemmet.

Endret av TipsyTopsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...