Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest strykebrett
Skrevet
Hva med at de har folk som har rengjøring av toaletter som jobb. Man får heller prøve å få guttene til å bli mer forsiktig, og kanskje også leie in rengjøringspersonell som faktisk er flinke til å gjøre jobben sin og ikke syter og klager for at de må gjøre jobben sin.

Liker du å komme inn på et toalett som stinker og er vått på gulvet av piss?

På offentilge toaletter bør man vise såpass hensyn at man greier å få urinen sin nedi toalettet. Hvis man ikke evner å å det til ved å stå å tisse (som mange åpenbart ikke gjør) er det ikke for mye forlangt at de må sette seg.

Syns på ingen måte det er noen rettighet å få grise til et felles toalett sommange skal bruke. Ekkelt er det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

her var det mange poenger deler det op

Forhud

Det er slik at det er mange med for trang forhud, jeg er der enig i at de bør sitte til di far gjort noe med det, men en liten advarsel, forhuden skal ikke trekkes helt tilbake før de gjør det sel så det kan vere vanskelige og sjeke pa små barn

opplering

jeg er her helt enig i at foreldrene bør lere op barna til og treffe om de foretrekker og stå og tisse eller di som følger dem pa do jeg regner med at mange seksåringer følges på do på skolen da mange har problemer med og tørke seg sel, jeg er uenig i at man skal besteme seg for en måte, for noen er det best og site og for noe er det best og sta, det ma man vere apen for

Pissor

ja jeg er enig i at en skole bør ha det, jeg kan ikke se hva som er galt i det og jeg er enig med jalp her man bor ike lege seg op i vordan folk vil tisse jeg blir og sjokert over hva slags holdninger noen kvinner kommer med her, jeg har fulg med da det ble byget en ny videregående skole her og der ble det planlakt felles do for gutter og jenter, det var slik at di skulle ga in i et felles rom der di kune vaske hender og så var det en dør inn til et rom med pissoir og er rom med feles toalet avlokk, det ble for mye for jentene og eter noe brak så ble det bygget om og hver sine doer, jeg mener kviner som er sa lite tolerante for og bli palakt noe sel burde ike vere sinte for et krav om pisoa

hilsen

Skrevet
jeg regner med at mange seksåringer følges på do på skolen da mange har problemer med og tørke seg sel,

Du er optimist i forhold til voksentettheten på skolene, ser jeg.

Skrevet
Du er optimist i forhold til voksentettheten på skolene, ser jeg.

hei

jeg tenkte på ei som var lerer som snaket om at det var et slit med mange guter i klasen fordi de ikke klarte seg sel på do da de var seks år men det var lettere med mange jenter siden di klarte det, jeg regner med at mange klarer seg sel men jeg kan ike tenke meg at di bare kan la di som ikke kan det gå ut møkete

hilsen

Skrevet

Enkelt og greit : Gutta må lære seg å TA OPP doringen og PISSE I SKÅLA - da er mesteparten av jobben gjort ! Klarer man ikke det så får man gjøre rent etter seg. Vanlig dohygiene må barn lære seg, samt konsekvenser og omtanke for andre, dette bør være elementært. Dette er selvfølgelig også foreldrenes ansvar, barn bør lære seg enkle do-vett regler.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Enkelt og greit : Gutta må lære seg å TA OPP doringen og PISSE I SKÅLA - da er mesteparten av jobben gjort ! Klarer man ikke det så får man gjøre rent etter seg. Vanlig dohygiene må barn lære seg, samt konsekvenser og omtanke for andre, dette bør være elementært. Dette er selvfølgelig også foreldrenes ansvar, barn bør lære seg enkle do-vett regler.

Men mår de voksne instalerer doer som er for høye for småguttene slik at de ikke når opp slik som på den nevnete skolen, da kan du vel ikke legge skylden på ungene for at de bommer?

Ser av intervjuet med rektor at de prøvde å sette fram krakker som guttene skulle kunne stå på, så doene må tydeligvis ha vært for store.

Skrevet
Man er ikke mindre mann, om man sitter og tisser...... hva er egentlig problemet her?

Problemet oppstår når du eller andre vil diktere meg hvordan jeg skal gå på do. Jeg har mine grunner. Jeg får ikke tømt meg skikkelig når jeg skal sitte og pisse, og konsekvensen er dråper i trusa. Derfor står jeg. Og for dere som må ha ALLE detaljer:

Når jeg skal gjøre begge deler, så må jeg knipe sammen penis med handa når jeg er ferdig med avføring og har tørket med og deretter skal reise meg. Så kan jeg snu meg og slippe ut de resterende dråpene.

Jeg må stå. Respekter dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...