Gjest Blondie65 Skrevet 4. september 2011 #3361 Del Skrevet 4. september 2011 Så koselig å høre fra Nilla og at det går godt med guttene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 4. september 2011 #3362 Del Skrevet 4. september 2011 Så kjekt med oppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. september 2011 #3363 Del Skrevet 4. september 2011 hurramegrundtstemmning :hoppe: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. september 2011 #3364 Del Skrevet 4. september 2011 Så godt at alt går bra med Nilla og guttene Håper, og regner med, at de koser seg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 5. september 2011 #3365 Del Skrevet 5. september 2011 Er de identiske guttene dine Nilla? Tipper dere koser dere max nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 5. september 2011 #3366 Del Skrevet 5. september 2011 Gratulerer så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 5. september 2011 #3367 Del Skrevet 5. september 2011 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. september 2011 #3368 Del Skrevet 5. september 2011 Godt at småtassene har matvette og at du er oppe og går Nilla Kan tenke meg det er travle tider nå, men så godt det må være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sorelle Skrevet 7. september 2011 #3369 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) . Endret 28. oktober 2015 av Sorelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 7. september 2011 #3370 Del Skrevet 7. september 2011 Spent på korleis det går? Har de fått ta odelsgutane med heim, eller må dei feita seg opp litt først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 7. september 2011 #3371 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg var så heldig at jeg fikk komme en tur på sykehuset i går og besøke hurraguttene. :hoppe: De var så nydelige! To skjønne bittesmå helt perfekte godgutter. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bing Skrevet 8. september 2011 #3372 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Gratulerer så mye med de to flotte guttene !!! Tipper dere koser dere max Endelig er dere i mål !!!! Endret 8. september 2011 av Bing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 8. september 2011 #3373 Del Skrevet 8. september 2011 Hurra, hurra og hurra! Jeg er så utrolig glad for dere - og de to sannsynligvis superfine hurraguttene! Gleder meg til å høre Nillalyd etter hvert - men ikke noe stress - storkose dere med smågutta og bli kjent . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 8. september 2011 #3374 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg var så heldig at jeg fikk komme en tur på sykehuset i går og besøke hurraguttene. :hoppe: De var så nydelige! To skjønne bittesmå helt perfekte godgutter. :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. september 2011 #3375 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg var så heldig at jeg fikk komme en tur på sykehuset i går og besøke hurraguttene. :hoppe: De var så nydelige! To skjønne bittesmå helt perfekte godgutter. Kan tenke meg at de er nuskenydelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. september 2011 #3376 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg var så heldig at jeg fikk komme en tur på sykehuset i går og besøke hurraguttene. :hoppe: De var så nydelige! To skjønne bittesmå helt perfekte godgutter. :rodmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 9. september 2011 #3377 Del Skrevet 9. september 2011 Håper dere stooorkoser dere med hurraguttene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 9. september 2011 #3378 Del Skrevet 9. september 2011 Åh, gratulerer så masse Nilla! Jeg er så utrolig glad på deres vegne Nå må dere kose dere masse masse med de skjønne guttene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 9. september 2011 #3379 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Nå er dere sikkert på vei hjem snart? Håper dere koser dere masse, selv om det sikkert er overveldende med to babyer nå i starten. Jeg koste meg sånn på sykehuset med masse hjelp at jeg nesten ikke ville hjem, men etterhvert så var det godt å sove i sin egen seng. Gleder meg til å høre om den første uka som mamma til disse små nurkene. Kan tenke meg de er herlige og søte (Sukk, blir nesten litt nostalgisk, det var en fin tid å ha nyfødte tvillinger, selv om det var hektisk.) Endret 9. september 2011 av Caramba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 9. september 2011 Forfatter #3380 Del Skrevet 9. september 2011 Hei alle sammen! Så utrolig koselig å kikke innom dagboka mi! Vi har nå vært hjemme i to døgn, og vi koser oss stort! Det er et hektisk liv, men samtidig fredelig. Og toppen av lykke er å ligge i senga med en mett og varm baby som sover på brystet ditt. Guttene har de vakreste øyne som jeg forgaper meg i gang på gang. Jeg elsker å bli bedre kjent med de, finne ut hva som gjør dem like og hva som gjør dem ulike. Jeg kan nesten ikke tro at det skal være mulig å bli velsignet med en sånn gave etter alt vi har mistet. Nå er jeg mamman til 4 gutter, søskenlikheten er slående. Alle har de en stor plass i hjertet mitt. Og nå ser jeg fram til å få dele alle dagene som kommer med to av dem. Det er ikke fritt for at glede blandes med sorg, lykke med vemod, og det blir noen tårer om kveldene. Men jeg tror de bare må få komme. Dette er neste fase i sorgprosessen over de to vi mistet, og samtidig en gledestid uten sidestykke. Til sammen en mektig blanding av følelser. Men mest av alt er dette en frydefull tid, og vi koser oss sammen alle 4. Og jeg visste at Nilla-mannen ville bli en god pappa, men at det skulle bli en sånn hengivenhet som han nå viser, det er bare rørende. Hjertet mitt flommer over av kjærlighet. Nå har jeg tre flotte karer her hjemme, og ingen kan vel være stoltere enn meg akkurat nå. Da må jeg tilbake til mating og stell jeg. Fødselshistorie m.m. kommer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå