Gå til innhold

Så får man prøve å finne fotfeste igjen...

Nilla

Anbefalte innlegg

:hoppe: :hoppe: :hoppe: GRATULERER!!!!!!!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Begynte å grine litt her jeg sitter. :ler: Det er ikke alle som fortjener dette like mye som deg Nilla! ;) Nå må du bare finne frem energien i deg til å ta vare på 2 sprelske, herlige hurra-gutter! Gled deg til nattevåk. :fnise:

:danser: :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må skrive her også da. :) Gratulerer så masse til dere alle fire.

2 Nydelige gutter dere har fått Nilla, og utrolig bra navnevalg!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye, kjære nilla og mannen! :klemmer: Nyt dagene på barsel med gullungene, og god tur hjemover når den tid kommer.

Gode klemmer fra en annen tvillingmamma. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk, gratulerer masse med to små, store gutter. Håper du kommer fort til hektene igjen etter keisersnittet og at dere koser dere masse med de to nurkene.

Masse masse klemmer og gratulasjoner fra meg, tenk at du endelig er i mål!!!! Det er nå det begynner for alvor og dere har mye å glede dere til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Nok en snikleser melder seg :sjenert:

Gratulerer så mye med to flotte, perfekte gutter. Nå begynner et nytt liv for dere alle fire. Og jeg tror jeg snakker for mange sniklesere når jeg sier at det er få man unner dette mer enn dere :)

:babygutt::babygutt:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper alt står bra til med den lille familien. Gleder meg til å høyra meir om det nye livet, med nattevåk og melkespreng (om ein får det med to matmonsar :klo: ), men ikkje minst kos, det første smilet, hjerter som smeltar osv. Du har så uendelig mykje å sjå fram til. :rodmer: *rørt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner seriøst å grine hver gang jeg er inne her :grine:

Er så ufattelig glad på deres vegne, det er så fortjent!!

Gleder meg også til å høre hvordan det går med den lille (store) familien :jepp::hjerte::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye som tvillingmamma.

Kos deg med guttene dine.

Det er et privilegium å få tvillinger, du kommer til å føle deg som verdens heldigste. Gled deg til den dagen de smiler til hverandre for første gang. Det er magisk. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har skrevet her, men har fulgt med på sidelinjen i det siste! ;) GRATULERER så utrolig mye med to små nurk Nilla :strix: :strix: Dette er jo helt fantastisk! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

En liten oppdatering:

Nilla hilser til alle.

Det går i ett med bleieskift, trøst, mating og pumping. Hurraguttene har godt matvett :)

Nilla har det også bra, er oppe og går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...