Gå til innhold

Så får man prøve å finne fotfeste igjen...

Nilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen til verden, kjære hurragutter! Jeg har blitt tante idag, så nå har jeg rukket å gråte for at tre barn har blitt født... Gratulerer så mye, Nillamor! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her sitter jeg og griner som en liten unge, jeg er så sykt rørt og glad og lettet på deres vegne! Har fulgt dere lenge, uten å gi meg til kjenne, og de siste dagene har det vært mange turer innom dagboken.

Jeg unner dere denne solskinnshistorien av absolutt hele mitt hjerte! Det er ikke bare deres historie, men også en historie for alle de som trenger å tro at det kan bli bedre etter at man har hatt det som mørkest!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke skrevet her før, men har fulgt med lenge. Har krysset alle fingre og tær for at dette skulle gå bra, og er oppriktig rørt over at guttene endelig har kommet.

Gratulerer så utrolig mye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så utrulig mykje med to perfekte små guttar! :strix::roser:

Eg er så glad for at alt har gått så fint i dette svangerskapet, og at du og mannen din endelig har guttane hos dåke. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye Nilla! Tenk, to englegutter har fått det to flotte hurrabrødre! :grine::hjerte: Tipper dere har det helt utrolig fantastisk nå... :rodmer: Dette unner jeg dere mer enn alt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så uendelig mye Nilla-mor! :strix:

Kan tenke meg dere har det helt fantastisk nå som dere endelig har godguttene på utsiden :rodmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en snikleser melder seg. Gratulerer så masse med Hurra-guttene!! :rodmer:

Har lest gjennom hele denne dagboken og dagboken til Engle-guttene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...