Linda-Mari Skrevet 1. september 2011 #3321 Del Skrevet 1. september 2011 :hoppendeglad: Ååååh, GRATULERER SÅ MYE Nilla! :cry: Og til Hurraguttene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. september 2011 #3322 Del Skrevet 1. september 2011 Hurra!! Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. september 2011 #3323 Del Skrevet 1. september 2011 Endelig kom de etterlengtede guttene til Nilla og Nilla-mannen. Også tippet jeg riktig dato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 1. september 2011 #3324 Del Skrevet 1. september 2011 Velkommen til verden, kjære hurragutter! Jeg har blitt tante idag, så nå har jeg rukket å gråte for at tre barn har blitt født... Gratulerer så mye, Nillamor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 1. september 2011 #3325 Del Skrevet 1. september 2011 Gratulerer så mye Nilla! ....og du som var redd for å vaske for mye tøy i str 50 Kos dere massse, masse med gullene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 1. september 2011 #3326 Del Skrevet 1. september 2011 Gratulerer så utrolig mye! Hurra x2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 1. september 2011 #3327 Del Skrevet 1. september 2011 Gratulerer så enormt mye!! Dette er skikkelig rørende og så utrolig koselig Hilsen fast snikleser over lengre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 1. september 2011 #3328 Del Skrevet 1. september 2011 Hurra! Gratulera med gutane, Nilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 1. september 2011 #3329 Del Skrevet 1. september 2011 for hurraguttene! Endelig har de kommet til verden! Gratulerer til Nilla og Nillamannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. september 2011 #3330 Del Skrevet 1. september 2011 Åh gratulerer så utrolig mye! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kankankan Skrevet 1. september 2011 #3331 Del Skrevet 1. september 2011 Her sitter jeg og griner som en liten unge, jeg er så sykt rørt og glad og lettet på deres vegne! Har fulgt dere lenge, uten å gi meg til kjenne, og de siste dagene har det vært mange turer innom dagboken. Jeg unner dere denne solskinnshistorien av absolutt hele mitt hjerte! Det er ikke bare deres historie, men også en historie for alle de som trenger å tro at det kan bli bedre etter at man har hatt det som mørkest! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. september 2011 #3332 Del Skrevet 1. september 2011 Gratulerer så masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. september 2011 #3333 Del Skrevet 1. september 2011 Gratulereeeeeeeeeeeeeer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 1. september 2011 #3334 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg har ikke skrevet her før, men har fulgt med lenge. Har krysset alle fingre og tær for at dette skulle gå bra, og er oppriktig rørt over at guttene endelig har kommet. Gratulerer så utrolig mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 1. september 2011 #3335 Del Skrevet 1. september 2011 Gratulerer så utrulig mykje med to perfekte små guttar! Eg er så glad for at alt har gått så fint i dette svangerskapet, og at du og mannen din endelig har guttane hos dåke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 1. september 2011 #3336 Del Skrevet 1. september 2011 Åh herregud, så fantastisk (Overemosjonell her jeg sitter nå) Gratulerer så mye kjære Nilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 1. september 2011 #3337 Del Skrevet 1. september 2011 Gratulerer så mykje med hurragutta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 1. september 2011 #3338 Del Skrevet 1. september 2011 Gratulerer så mye Nilla! Tenk, to englegutter har fått det to flotte hurrabrødre! Tipper dere har det helt utrolig fantastisk nå... Dette unner jeg dere mer enn alt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. september 2011 #3339 Del Skrevet 1. september 2011 Gratulerer så uendelig mye Nilla-mor! Kan tenke meg dere har det helt fantastisk nå som dere endelig har godguttene på utsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KittyKatt Skrevet 1. september 2011 #3340 Del Skrevet 1. september 2011 Enda en snikleser melder seg. Gratulerer så masse med Hurra-guttene!! Har lest gjennom hele denne dagboken og dagboken til Engle-guttene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå