Gjest Blondie65 Skrevet 1. september 2011 #3301 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) NÅ kommer den oppdateringen vi alle har ventet på: Hurraguttene kom til verden i dag - ved keisersnitt. Nr 1 kl 10:12, 2.645 gram og 48 cm. Nr 2 to minutter senere, 2.200 gram og 46 cm. Foreldre og barn har det veldig bra! Guttene får litt ekstra varme og mat i sengene sine, men Nilla sier at de varmes best mot huden på mamma og pappas bryst! Edit: jeg hadde skrevet "Nr 2 to timer senere" - det var jo litt voldsomt. Endret 1. september 2011 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 1. september 2011 #3302 Del Skrevet 1. september 2011 Gratulerer med tvillinger Nilla. Jeg er så glad og lettet og rørt og jeg har ventet i hele dag på denne nyheten siden jeg var sikker på at det var nettopp dette som var hemmeligheten. Velkommen til verden Hurragutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. september 2011 #3303 Del Skrevet 1. september 2011 Gratulerer såååååååå mykje, Nilla-mor! Endelig har du gutane hos deg! Og berre så det er sagt: Dei er heilt nyyyyyydelige! :rodmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 1. september 2011 #3304 Del Skrevet 1. september 2011 Åååååh!!! Gratulerer sååå mye til Nilla-familien!! Endelig er hurraguttene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 1. september 2011 #3305 Del Skrevet 1. september 2011 Gratulerer med dagen, guttepjokker, og gratulerer så vanvittig mye til Nilla og nillapappan! Hipp hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Røyskatt* Skrevet 1. september 2011 #3306 Del Skrevet 1. september 2011 Hurra!!Hurra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 1. september 2011 #3307 Del Skrevet 1. september 2011 Eg har ikkje skrive her før, men syns at no er ei god anledning! GRATULERER så mykje!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 1. september 2011 #3308 Del Skrevet 1. september 2011 Jippi! Gratulerer så mye til Nilla, mannen og de to nye verdensborgerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 1. september 2011 #3309 Del Skrevet 1. september 2011 NÅ kommer den oppdateringen vi alle har ventet på: Hurraguttene kom til verden i dag - ved keisersnitt. Nr 1 kl 10:12, 2.645 gram og 48 cm. Nr 2 to timer senere, 2.200 gram og 46 cm. Foreldre og barn har det veldig bra! Guttene får litt ekstra varme og mat i sengene sine, men Nilla sier at de varmes best mot huden på mamma og pappas bryst! To timer forskjell mellom de? Kanskje det er vanlig ved keisersnitt av tvillinger. Jeg blir helt rørt, og veldig glad. Endelig kom guttene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. september 2011 #3310 Del Skrevet 1. september 2011 To timer forskjell mellom de? Kanskje det er vanlig ved keisersnitt av tvillinger. Hehe, det var vel heller to minutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 1. september 2011 #3311 Del Skrevet 1. september 2011 Ååååå, gratulerer så mye med guttene Nilla! Håper alt står bra til med dere alle! Nyt dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 1. september 2011 #3312 Del Skrevet 1. september 2011 To timer forskjell mellom de? Kanskje det er vanlig ved keisersnitt av tvillinger. Jeg blir helt rørt, og veldig glad. Endelig kom guttene. Øh ... sorry. Sladris som leser gjennom tårer --- 2 minutter selvsagt. Og ja Dreia - de er aldeles nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. september 2011 #3313 Del Skrevet 1. september 2011 Tror jeg tippa riktig dato.. Hurra for hurraguttene! Og gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. september 2011 #3314 Del Skrevet 1. september 2011 :strix: Det var jo litt størrelse på de også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 1. september 2011 #3315 Del Skrevet 1. september 2011 HURRA!!! Endelig var de her Gratulerer, gratulerer, gratulerer, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 1. september 2011 #3316 Del Skrevet 1. september 2011 Må bare legge til at jeg tippa rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 1. september 2011 #3317 Del Skrevet 1. september 2011 Øh ... sorry. Sladris som leser gjennom tårer --- 2 minutter selvsagt. Og ja Dreia - de er aldeles nydelige Hehe, jeg tankte at det sikkert var skrivefeil, men så ble jeg litt usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. september 2011 #3318 Del Skrevet 1. september 2011 Åååhh så moro!! Gratulerer så mye kjære Nilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 1. september 2011 #3319 Del Skrevet 1. september 2011 Hurra for hurraguttene! For noen store gjeve gutter! Flinke Nilla! Yes!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. september 2011 #3320 Del Skrevet 1. september 2011 Endelig er gutta her Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå