Gå til innhold

Så får man prøve å finne fotfeste igjen...

Nilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Godt at småtassene har matvette og at du er oppe og går Nilla :tommel:

Kan tenke meg det er travle tider nå, men så godt det må være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så heldig at jeg fikk komme en tur på sykehuset i går og besøke hurraguttene. :hoppe: :hoppe: De var så nydelige! To skjønne bittesmå helt perfekte godgutter.

:klemmer:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, hurra og hurra! :) Jeg er så utrolig glad for dere - og de to sannsynligvis superfine hurraguttene! :):hjerte:

Gleder meg til å høre Nillalyd etter hvert - men ikke noe stress - storkose dere med smågutta og bli kjent :hjerte:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var så heldig at jeg fikk komme en tur på sykehuset i går og besøke hurraguttene. :hoppe: :hoppe: De var så nydelige! To skjønne bittesmå helt perfekte godgutter.

:hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at de er nuskenydelige :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer: :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, gratulerer så masse Nilla! Jeg er så utrolig glad på deres vegne :) Nå må dere kose dere masse masse med de skjønne guttene deres :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dere sikkert på vei hjem snart? Håper dere koser dere masse, selv om det sikkert er overveldende med to babyer nå i starten. Jeg koste meg sånn på sykehuset med masse hjelp at jeg nesten ikke ville hjem, men etterhvert så var det godt å sove i sin egen seng.

Gleder meg til å høre om den første uka som mamma til disse små nurkene. Kan tenke meg de er herlige og søte :klemmer:

(Sukk, blir nesten litt nostalgisk, det var en fin tid å ha nyfødte tvillinger, selv om det var hektisk.)

Endret av Caramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! :hallo:

Så utrolig koselig å kikke innom dagboka mi! :blomst:

Vi har nå vært hjemme i to døgn, og vi koser oss stort! Det er et hektisk liv, men samtidig fredelig. Og toppen av lykke er å ligge i senga med en mett og varm baby som sover på brystet ditt. :rodmer:

Guttene har de vakreste øyne som jeg forgaper meg i gang på gang. Jeg elsker å bli bedre kjent med de, finne ut hva som gjør dem like og hva som gjør dem ulike. Jeg kan nesten ikke tro at det skal være mulig å bli velsignet med en sånn gave etter alt vi har mistet.

Nå er jeg mamman til 4 gutter, søskenlikheten er slående. Alle har de en stor plass i hjertet mitt. Og nå ser jeg fram til å få dele alle dagene som kommer med to av dem.

Det er ikke fritt for at glede blandes med sorg, lykke med vemod, og det blir noen tårer om kveldene. Men jeg tror de bare må få komme. Dette er neste fase i sorgprosessen over de to vi mistet, og samtidig en gledestid uten sidestykke. Til sammen en mektig blanding av følelser.

Men mest av alt er dette en frydefull tid, og vi koser oss sammen alle 4.

Og jeg visste at Nilla-mannen ville bli en god pappa, men at det skulle bli en sånn hengivenhet som han nå viser, det er bare rørende. Hjertet mitt flommer over av kjærlighet. Nå har jeg tre flotte karer her hjemme, og ingen kan vel være stoltere enn meg akkurat nå. :rodmer:

Da må jeg tilbake til mating og stell jeg. Fødselshistorie m.m. kommer senere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...