Gå til innhold

Volume II

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva slags mennesker tror egentlig det er greit å (negativt) kommentere vekten din foran mange andre mennesker? Fikk en ordentlig sleivete kommentar slengt etter meg i dag, og det var seriøst nok til å få ødelagt resten av kvelden.

Slike mennesker må ha fått antennene sine knekt allerede ved fødselen. DUST!!!!

:kjefte:

*utblåsning ferdig*

Sånne mennesker gir meg lyst til å :slår: :trampe: Enkelte mennesker eier bare ikke sosiale antenner, dessverre :klem: Og verden er full av dem :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Jeg ble så sjokkert at jeg klarte ikke å formulere noe svar. Akkurat ved sånne øyeblikk skulle jeg ønske jeg hadde et supertøft alter ego som bare hoppet frem og tok kranglene mine for meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Litt intervaller på mølle i dag. Kjente at jeg beveget meg litt på smertegrensen av hva kneet tåler, så da tok jeg det piano etterpå, med litt coregreier, hofteøvelser og diverse tralala. Hyggelig med sånne treninger også iblant.

(Med unntak av at jeg ser ut som en tomat i ansiktet og svetter som en gris :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt intervaller på mølle i dag. Kjente at jeg beveget meg litt på smertegrensen av hva kneet tåler, så da tok jeg det piano etterpå, med litt coregreier, hofteøvelser og diverse tralala. Hyggelig med sånne treninger også iblant.

(Med unntak av at jeg ser ut som en tomat i ansiktet og svetter som en gris :ler: )

Velkommen i klubben! Iallefall når det gjelder rødfarge... :sjenert:

Men det er godt og da. Jeg tenkte over det her forrige dagen hvor godt det var og få fullført et skikkelig intervalløkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Bolledeig

Nesten en måned siden forrige loggings altså. Imponerende :fnise:

Jeg har løpt litt, løftet en god del, og egentlig spist ganske normalt. IF viste seg å fungere alldeles utmerket også gjennom eksamensperioden, og til tross for at jeg har kastet innpå med karbs i perioder har ikke vekten rikket seg en millimeter :mrgreen: nice

Har vært totalt kaos med tanke på studier og liknende den siste tiden, så blitt lite logging og lurking i andre sine bøker. Nå blir det andre boller! :bolledeig:

Får kanskje trene i morgen også, så jeg har noe å skrive om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

I´m in a rut :sukk: Treningsmotivasjonen er _borte_. Nå føles det som om jeg bare kjører samme pliktløpet igjen og igjen. Trolig bare utslitt og utkjørt etter eksamensperiode, men utrolig teit at det skjer NÅ når jeg har kjempegod tid til å trene...

Vurderer å ta meg en ukes fri bare for å begynne å glede meg til å gå på treninger igjen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Eller endre litt på rutinene? Ta en PT-time? I alle fall gjøre et eller annet som fraviker det du nå syns er kjedelig.. Hvis en friuke hjelper er jo ikke det usunt heller forsåvidt ;) Vi har alle godt av å gi kroppen en liten pust i bakken innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, den er kjip. Har du et fast program nå? Eller kjører du improløp?

Vil du bli med meg og lucy på Blindern på lørdag og trene spenst, fallteknikk og divers annet festlig for å bli gode til å klatre utenpå Deichmanske?? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bolledeig
Å, den er kjip. Har du et fast program nå? Eller kjører du improløp?

Vil du bli med meg og lucy på Blindern på lørdag og trene spenst, fallteknikk og divers annet festlig for å bli gode til å klatre utenpå Deichmanske?? :nigo:

Hatt en del løpetrening nå, har måttet improvisere i eksamensperioden, begynner nytt program snart.

Jeg har litt lyst å være med, men jeg skal feire avsluttet eksamen i morgen, så er litt redd jeg kommer til å øve litt på fallteknikker i morgen også :nigo: Ellers hadde det vært kjempemoro! Går i tenkeboksen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
I´m in a rut :sukk: Treningsmotivasjonen er _borte_. Nå føles det som om jeg bare kjører samme pliktløpet igjen og igjen. Trolig bare utslitt og utkjørt etter eksamensperiode, men utrolig teit at det skjer NÅ når jeg har kjempegod tid til å trene...

Vurderer å ta meg en ukes fri bare for å begynne å glede meg til å gå på treninger igjen-

Kjenner veldig godt følelsen. Vil nok anbefale deg å ta en uke fri, ja. Hvis du presser deg selv på trening uten motivasjon kan du fort bli enda mer lei, tror jeg. Håper du kjapt finner treningsgleden igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bolledeig

Takk takk :) Jeg har trent en god del den siste uka faktisk (pausen hjalp!) og begynner vel å logge litt etter hvert også.

GOD JUL ALLE SAMMEN

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...