Gjest lucy d-.-b Skrevet 24. november 2009 #121 Del Skrevet 24. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. november 2009 #122 Del Skrevet 24. november 2009 Hva slags mennesker tror egentlig det er greit å (negativt) kommentere vekten din foran mange andre mennesker? Fikk en ordentlig sleivete kommentar slengt etter meg i dag, og det var seriøst nok til å få ødelagt resten av kvelden. Slike mennesker må ha fått antennene sine knekt allerede ved fødselen. DUST!!!! *utblåsning ferdig* Sånne mennesker gir meg lyst til å :slår: Enkelte mennesker eier bare ikke sosiale antenner, dessverre Og verden er full av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 25. november 2009 #123 Del Skrevet 25. november 2009 Dårlig gjort! Satte du vedkommende på plass etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 25. november 2009 #124 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg ble så sjokkert at jeg klarte ikke å formulere noe svar. Akkurat ved sånne øyeblikk skulle jeg ønske jeg hadde et supertøft alter ego som bare hoppet frem og tok kranglene mine for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 26. november 2009 #125 Del Skrevet 26. november 2009 Litt intervaller på mølle i dag. Kjente at jeg beveget meg litt på smertegrensen av hva kneet tåler, så da tok jeg det piano etterpå, med litt coregreier, hofteøvelser og diverse tralala. Hyggelig med sånne treninger også iblant. (Med unntak av at jeg ser ut som en tomat i ansiktet og svetter som en gris ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 27. november 2009 #126 Del Skrevet 27. november 2009 Det er sjarmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 27. november 2009 #127 Del Skrevet 27. november 2009 Litt intervaller på mølle i dag. Kjente at jeg beveget meg litt på smertegrensen av hva kneet tåler, så da tok jeg det piano etterpå, med litt coregreier, hofteøvelser og diverse tralala. Hyggelig med sånne treninger også iblant. (Med unntak av at jeg ser ut som en tomat i ansiktet og svetter som en gris ) Velkommen i klubben! Iallefall når det gjelder rødfarge... Men det er godt og da. Jeg tenkte over det her forrige dagen hvor godt det var og få fullført et skikkelig intervalløkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 15. desember 2009 #128 Del Skrevet 15. desember 2009 Nesten en måned siden forrige loggings altså. Imponerende Jeg har løpt litt, løftet en god del, og egentlig spist ganske normalt. IF viste seg å fungere alldeles utmerket også gjennom eksamensperioden, og til tross for at jeg har kastet innpå med karbs i perioder har ikke vekten rikket seg en millimeter nice Har vært totalt kaos med tanke på studier og liknende den siste tiden, så blitt lite logging og lurking i andre sine bøker. Nå blir det andre boller! Får kanskje trene i morgen også, så jeg har noe å skrive om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 15. desember 2009 #129 Del Skrevet 15. desember 2009 Velkommen tilbake, og gratulerer med overstått eksamensperiode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 17. desember 2009 #130 Del Skrevet 17. desember 2009 I´m in a rut Treningsmotivasjonen er _borte_. Nå føles det som om jeg bare kjører samme pliktløpet igjen og igjen. Trolig bare utslitt og utkjørt etter eksamensperiode, men utrolig teit at det skjer NÅ når jeg har kjempegod tid til å trene... Vurderer å ta meg en ukes fri bare for å begynne å glede meg til å gå på treninger igjen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 17. desember 2009 #131 Del Skrevet 17. desember 2009 Eller endre litt på rutinene? Ta en PT-time? I alle fall gjøre et eller annet som fraviker det du nå syns er kjedelig.. Hvis en friuke hjelper er jo ikke det usunt heller forsåvidt Vi har alle godt av å gi kroppen en liten pust i bakken innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 17. desember 2009 #132 Del Skrevet 17. desember 2009 Å, den er kjip. Har du et fast program nå? Eller kjører du improløp? Vil du bli med meg og lucy på Blindern på lørdag og trene spenst, fallteknikk og divers annet festlig for å bli gode til å klatre utenpå Deichmanske?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 17. desember 2009 #133 Del Skrevet 17. desember 2009 BLI MED! Motivasjonsboost coming your way! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 17. desember 2009 #134 Del Skrevet 17. desember 2009 Å, den er kjip. Har du et fast program nå? Eller kjører du improløp? Vil du bli med meg og lucy på Blindern på lørdag og trene spenst, fallteknikk og divers annet festlig for å bli gode til å klatre utenpå Deichmanske?? Hatt en del løpetrening nå, har måttet improvisere i eksamensperioden, begynner nytt program snart. Jeg har litt lyst å være med, men jeg skal feire avsluttet eksamen i morgen, så er litt redd jeg kommer til å øve litt på fallteknikker i morgen også Ellers hadde det vært kjempemoro! Går i tenkeboksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 17. desember 2009 #135 Del Skrevet 17. desember 2009 Det er lov til å impulsrulle på lørdag, så ta det gjerne litt som det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 18. desember 2009 #136 Del Skrevet 18. desember 2009 I´m in a rut Treningsmotivasjonen er _borte_. Nå føles det som om jeg bare kjører samme pliktløpet igjen og igjen. Trolig bare utslitt og utkjørt etter eksamensperiode, men utrolig teit at det skjer NÅ når jeg har kjempegod tid til å trene... Vurderer å ta meg en ukes fri bare for å begynne å glede meg til å gå på treninger igjen- Kjenner veldig godt følelsen. Vil nok anbefale deg å ta en uke fri, ja. Hvis du presser deg selv på trening uten motivasjon kan du fort bli enda mer lei, tror jeg. Håper du kjapt finner treningsgleden igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 21. desember 2009 #137 Del Skrevet 21. desember 2009 God jul Bolledeig, håper treningsiveren kommer snart tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. desember 2009 #138 Del Skrevet 23. desember 2009 God jul! Håper motivasjonen kommer fort tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 23. desember 2009 #139 Del Skrevet 23. desember 2009 Takk takk Jeg har trent en god del den siste uka faktisk (pausen hjalp!) og begynner vel å logge litt etter hvert også. GOD JUL ALLE SAMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 23. desember 2009 #140 Del Skrevet 23. desember 2009 God jul Bollis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg