Gå til innhold

Volume II


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Gjest fragment

Fin arm!

Og ja, det er ufattelig nerdete. Men gøy allikevel :)

Forfordelt er for øvrig ikke en god ting, men det så vel ut som om dere klarte å finne det ut sånn nesten på egenhånd :klappe:

Endret av fragment
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lucy d-.-b
Forfordelt er for øvrig ikke en god ting, men det så vel ut som om dere klarte å finne det ut sånn nesten på egenhånd :klappe:

Det var bare jeg som hadde et blondt øyeblikk. But it's over now! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Trening i dag

Benkpress

47.5 x 3

47.5 x 3

47.5 x 3

Langt bedre enn forrige gang. Juhu!

Nedtrekk med bicepsgrep

60 kg x 5

60 kg x 5

60 kg x 5

Prøvde med bredt grep

60 kg x 4f litt tungt

Sidehev 4 kg x 3 x 8 (holdt meg underholdt mens treningspartner skulderpresset)

Liggende triceps extention

9 kg x 1 x 12

10 kg x 2 x 8

Sittende roing

45 kg x 3 x 8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Jeg har ikke pauser ;) Ingenting som tyder på at langvarige lave tilskudd av kreatin er skadelig, så da bare fortsetter jeg. (5 g pr dag caca)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Trening i dag

Ca 30 min rolig kardio

Knebøy 57.5 kg x 4 x 4

Scapular push-ups 3x12

Utfall bakover med stang 20 kg x 4 x 6

Nordic hamstrings 12 + 8 + 7 + 6

Glute bridge, et og et bein 3 x 8

Sideplanke 3 x 30 sekunder

Rimelig fornøyd. Bøyen er pysete men er litt skeptisk til kneet. Blir nok fort tøff igjen, er noe med det at det er skummelt med mye vekt på ryggen når det er lenge siden beintrening sist.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var litt av noen reps på NH!! :sjokkert: Jeg prøvde meg på den øvelsen nettopp, og den er grusom jo! Tror ikke jeg klarte én fullverdig rep! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Det er ikke 100% stricte godkjente reps, det er med knekk i hofta og pute på knærne ;) Men nok til at det river og røsker godt i hamstrings likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Benkpress

Opp til 52.5 x 1.

Var overhodet ikke en makseøkt i dag, men da treningskompisen min begynte å mobbe meg fordi jeg hadde blitt svakere i det siste (hvordan 47.5x3 er svakere enn 52.5x1 er riktignok beyond me) så ble jeg så sint at jeg måtte i hvertfall varme opp til gammel max. Det gikk rimelig lett og greit. Tror det er mer inne.

Liggende roing med frivekter

Opp til 16 kg x 8.

Pushups mellom to stepper Rest Pause

Liggende triceps extention med frivekter (10 kg) RP

Skulderen vandrer på denne øvelsen. Dritt!

Stående bicepscurls med ez-stang

18 kg RP (10+8+7+6)

Sideplanke 3x30 s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Og i dag har jeg opplevd en av fordelene med IF, nemlig at jeg har tatt alle dagens kalorier (og vel så det) i et og samme måltid :ler:

Fajitas og eplekake FTW. Sikkert 2500 kcal i hele måltidet til sammen :mrgreen:

Er ikke så hard på å gå ut å spise av lommebok-årsaker, men akkurat i sånne anledninger er det veldig praktisk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i dag har jeg opplevd en av fordelene med IF, nemlig at jeg har tatt alle dagens kalorier (og vel så det) i et og samme måltid :ler:

Fajitas og eplekake FTW. Sikkert 2500 kcal i hele måltidet til sammen :mrgreen:

Er ikke så hard på å gå ut å spise av lommebok-årsaker, men akkurat i sånne anledninger er det veldig praktisk :nigo:

Din nerd ass! :laugh:

Jeg tok lightversjonen i dag med tidlig lunsj (yoghurt + middagsrester) og sen middag (chop suey m/ris + potetlefser til dessert). Digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nerd til tjeneste! :opplyser:

Blir spennende å se hvordan du synes at IF funker :)

Jeg gleder meg. Tenkte først å utsette det til etter jul pga all julefråtsingen, men når jeg tenker meg om så passer det jo faktisk bedre. Tenk å sette seg ned to ganger om dagen hele julen, og virkelig F-R-Å-T-S-E i mat. :ler: Can't wait!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bolledeig

Det er jo virkelig i slike perioder det geniale med sånn spising dukker opp ja :) Det skal en god del til å klare å spise seg langt over kaloribehovet sitt på 1-2 måltider om dagen, selv om man spiser julemat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Ja. IF er veldig veldig enkelt. Det er skjønnheten med det. Krever veldig lite planlegging, ingen spesialmat, og kcal og slikt regulerer seg stort sett selv. Spiser som jeg alltid har spist, men gjerne litt mer. Jeg er jo veldig pragmatisk når det kommer til sånne kostholdsting (ting skal være enkelt, praktisk og gjennomførbart) og IF er det eneste som jeg faktisk har giddet å gjøre over lang tid, også i perioder der jeg ikke ønsker å gå ned i vekt.

Overgangen var egentlig ganske enkel. Helt i begynnelsen var det en del magerumling og sultfølelse sånn fra 10-12 ca. Når jeg holder på frem til klokken 16 de dagene det er veldig hektisk på skole og jobb, kjenner jeg det gjerne en del den siste timen.

Det å sentrere mye av maten rundt treningstider kan jo også ha en del positive effekter rundt muskelvekst og restitusjon. :)

(nå høres jeg ut som en ordentlig halleluja-bruker her jeg sitter, men akkurat dette har jeg så udelt positive erfaringer med at jeg må få reklamere litt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja kjenner den magerumlingen nå gitt. :lol: Men jeg kommer til å måtte bryte enkelte ganger. Skal feks på jobbreise (kurs) snart, og da settes det opp felles lunsj. Men en dag eller to funker vel! Ellers blir jeg å spise akkurat kl 12 på jobben, for jeg begynner syv - halv åtte og slutter i firetiden. *tenke/planlegge*

Og du må bare reklamere, jo mer info jo bedre for meg. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 57.5 kg i bøy pysete? :hakeslepp:

Synes det er råbra jeg, gleder meg til jeg kommer dit. :)

Jeg synes vel heller ikke 57,5 kg i bøy er pysete, men man må jo gå ut fra sine egne forutsetninger og % av kroppsvekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...